Nu får du ta och förklara det lite bättre? Har ingen aning om vad kort halveringstid ens betyder.
Har märkt själv att det är näst intill omöjligt att bli bäng på samma dos av zopiklon inom en korts tidsperiod, dvs. har du 20 mg så ska du ta dem på en gång eller ta dem några dagar ifrån varandra.
Edit: Sen så skulle jag säga att intagande av imovane i annat fall än att sova inte är världens bästa ide. Även fast det inte är en riktigt benso så gör dess korta halveringstid att den slår jävligt hårt vilket den är till för (slå fort, sen gå ut ur kroppen under natten). Helt enkelt en drog som man kan göra mycket skit på som man ångrar dagen efteråt.
Har märkt själv att det är näst intill omöjligt att bli bäng på samma dos av zopiklon inom en korts tidsperiod, dvs. har du 20 mg så ska du ta dem på en gång eller ta dem några dagar ifrån varandra.
Edit: Sen så skulle jag säga att intagande av imovane i annat fall än att sova inte är världens bästa ide. Även fast det inte är en riktigt benso så gör dess korta halveringstid att den slår jävligt hårt vilket den är till för (slå fort, sen gå ut ur kroppen under natten). Helt enkelt en drog som man kan göra mycket skit på som man ångrar dagen efteråt.
Fick Imovanve precis. Vafan är det här? Ökade toleransen på Stilnoct så bytte.
Nu har jag tagit 3 st 7,5 + 15 mg Mirtazapin men är varken trött eller påverkad. Ja jag har försökt sov gav det en hel del tid..
Börjar snarare planera vad jag ska åka in till stan och göra i em.
Har inte använt Imovane på väldig länge på grund av smaken. Men seriöst va e det här?
Fick Imovanve precis. Vafan är det här? Ökade toleransen på Stilnoct så bytte.
Nu har jag tagit 3 st 7,5 + 15 mg Mirtazapin men är varken trött eller påverkad. Ja jag har försökt sov gav det en hel del tid..
Börjar snarare planera vad jag ska åka in till stan och göra i em.
Har inte använt Imovane på väldig länge på grund av smaken. Men seriöst va e det här?
Snacka med din läkare, men antagligen kommer han rekommendera att ni trappar upp på mirtazapin. Vilket faktiskt funkar, man blir sjukt dåsig av det, men det är inte en speciellt trevlig dåsighet. Den kommer mer plötsligt än vad man väntar sig.
Men nä, speciellt trevlig är det som sagt inte, men det funkar.
Hur glad är läkare på att skriva ut t.ex. nitrazepam till personer under 20 år, 3-4 månaders tid?
Utgå från att man testat Atarax, propavan, theralen, lergigan, stilnoct, imovane och sonata. Det kanske är värt ett försök?
Själv har jag testat alla dessa preparat men ändå inte fått prova Nitrazepam.
Efter Zolpidem fick jag Triazolam utskrivet. Detta är dock ganska ovanligt och jag skulle gissa på att Nitrazepam skulle vara det vanligaste alternativet efter Z-drugs.
Hur glad är läkare på att skriva ut t.ex. nitrazepam till personer under 20 år, 3-4 månaders tid?
Utgå från att man testat Atarax, propavan, theralen, lergigan, stilnoct, imovane och sonata. Det kanske är värt ett försök?
Shit, jag får Propavan utskrivet.. Hur lyckas du? Jag är tom. över 20. Jag hörde en kunnig nämna att läkaren ibland dubblar och tripplar, dvs. använder sig av två eller tre preparat samtidigt mot sömnproblemen. Har du verkligen varit heeeeelt ärlig mot din läkare?
Kothic: Jag är mest nyfiken, hur knockad blir man på Triazolam egentligen? Ganska potent benzo.
Kothic: Jag är mest nyfiken, hur knockad blir man på Triazolam egentligen? Ganska potent benzo.
VÄLDIGT potent benso skulle jag vilja påstå. Man blir knockad därefter 0,25mg på tom mage tror jag skulle sänka dom flesta. Men det hör inte hemma i denna tråd.
Shit, jag får Propavan utskrivet.. Hur lyckas du? Jag är tom. över 20. Jag hörde en kunnig nämna att läkaren ibland dubblar och tripplar, dvs. använder sig av två eller tre preparat samtidigt mot sömnproblemen. Har du verkligen varit heeeeelt ärlig mot din läkare?
Tar detaljer i PM, men jag var ärlig mot honom och han var ärlig mot mig!
Så vi får se om jag bjuder på något skönt inlägg här i tråden ikväll
Senast redigerad av suqa 2011-02-14 kl. 19:12.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!