2009-12-04, 17:31
Medlem
sensims avatar
Denna fråga har säkert ställts flera gånger :P
Men hoppas på att kunna få ett svar ändå.
Så här är det, ska på fest vid 21.00 tiden och alkoholen har skitit sig för min del.
Dvs kommer ha tid att införskaffa osv
Men har dock ett 6pack 3.5or ståendes i kylen, så frågan blir ju självklart
Hur många 7.5or rekomenderas till den mängden bira för att vara på normal festnivå om man säger så.
Sen kommer det ju självklart finnas mera alkohol på festen, men ska försöka att inte dricka nått där.
Kan ju tillägga har tidigare erfarenheter av div andra substanser

Ses i dimman i värsta fall
Citera
2009-12-05, 15:02
Medlem
Nedomanskys avatar
Ni som lägger zolpidem under tungan, hur länge låter ni dem ligga där för bästa effekt?
Är det någon idé att stoppa upp zolpidem i röven, om ja, hur långt upp ska man peta dessa piller? Räcker det med att man lägger dem precis innanför fisringen för att få effekt? Hur lång tid innan effekten kommer, tjänar man någonting på denna manöver i förhållande till andra typer av zolpidemintag?
Citera
2009-12-05, 17:33
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ni som lägger zolpidem under tungan, hur länge låter ni dem ligga där för bästa effekt?
Är det någon idé att stoppa upp zolpidem i röven, om ja, hur långt upp ska man peta dessa piller? Räcker det med att man lägger dem precis innanför fisringen för att få effekt? Hur lång tid innan effekten kommer, tjänar man någonting på denna manöver i förhållande till andra typer av zolpidemintag?

Det är helt meningslöst att lägga ickesublinguala tabletter under tungan. Det blir ändå bara en sörja som du ändå måste svälja till sist. Tugga dom istället om du vill ha ett något snabbare påslag. Och vanliga tabletter fungerar inte rektalt nej.
Citera
2009-12-05, 18:57
Medlem
Vandals avatar
Citat:

Om du är säker på din sexuallitet så kan du lösa upp tabletten/substansen i vatten sen drar du upp det i en spruta utan kanyl och sen placerar du sprutan där solen aldrig skiner och trycker av.
Citera
2009-12-05, 19:05
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Om du är säker på din sexuallitet så kan du lösa upp tabletten/substansen i vatten sen drar du upp det i en spruta utan kanyl och sen placerar du sprutan där solen aldrig skiner och trycker av.

Man kan ju vara bög och gilla det samtidigt. Det borde ju vara en fördel. Eller du kanske vet att killen är straight.
Citera
2009-12-05, 20:55
Bannlyst
Citat:
Haha? förlåt men, pilla upp dom i röven?
Citera
2009-12-06, 01:47
Medlem
Mates avatar
Hej klubben!

Jag är ett fan för att jag får hjälp att sova av de små sömnisarna. Gillar dock inte bieffekterna. Har vaknat upp långt ifrån min säng många månger görandes och skrikandes galna saker.

Nu till frågan. Jag har alltid fått tabletterna i kartor, men senast fick jag en 100-burk, vilket gör det svårare att hålla koll på sitt intagande. Borde inte medecinen ges ut så man har lite kontroll i stället för att ge det i läkerolaskar?
Citera
2009-12-06, 19:13
Medlem
santanders avatar
fan vaknade imorse med en söndrig fot (kan knappt gå, tror ngt e brutet eller stukat), å minns fan inte vad som händer igår.
minns svagt att jag va på krogen
haha dags att sluta med dessa tabletterna nu
Citera
2009-12-06, 19:20
Medlem
Astronomics avatar
Fattar inte hur ni kan bli så påverkade av Zopiklon/Zolpidem. Slängde i mig 4 st igår tillsammans med en jävla massa benso och 4 öl. Blev bara lite uppåt.

Men ni kanske slänger i er större mängder?
Citera
2009-12-06, 19:35
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Fattar inte hur ni kan bli så påverkade av Zopiklon/Zolpidem. Slängde i mig 4 st igår tillsammans med en jävla massa benso och 4 öl. Blev bara lite uppåt.

Men ni kanske slänger i er större mängder?
tog 9 st igår + ungefär 4 stor stark har jag fått höra.
5mg va det
Citera
2009-12-07, 00:35
Medlem
Jag joinar klubben. Har käkat zolpidem alldeles för länge men bra är dem.
Citera
2009-12-07, 06:05
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombiefied
Jag joinar klubben. Har käkat zolpidem alldeles för länge men bra är dem.
bra om man vill göra bort sej, få minnnesluckor & ångest
fast fan va man inte kan sluta tycka om dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in