2021-12-12, 23:22
Medlem
Beroendesymtom trots att jag ej är beroende?

Var beroende av imovane i 10 år (tog 2 st till natten) och hade uppehåll 1-2 gånger under någon månad.
Har nu varit ”ren” ett år och har dem bara som sista utväg.

Problemet är att det förstör 2 andra nätter totalt.
Tar jag imovane på onsdagen så sover jag gott onsdag och torsdag. Fredag och lördag somnar jag istället typ 05.
Kan därför inte ta dem alls längre.
Vad fan har hänt? Känner någon igen sig?
Citera
2021-12-12, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Beroendesymtom trots att jag ej är beroende?

Var beroende av imovane i 10 år (tog 2 st till natten) och hade uppehåll 1-2 gånger under någon månad.
Har nu varit ”ren” ett år och har dem bara som sista utväg.

Problemet är att det förstör 2 andra nätter totalt.
Tar jag imovane på onsdagen så sover jag gott onsdag och torsdag. Fredag och lördag somnar jag istället typ 05.
Kan därför inte ta dem alls längre.
Vad fan har hänt? Känner någon igen sig?
Nej, har inget med dina Imovane att göra, skulle jag säga.
Citera
2021-12-12, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffertzon1
Nej, har inget med dina Imovane att göra, skulle jag säga.

Jo, det har det. Har provat många gånger med samma resultat.
Citera
2021-12-13, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Jo, det har det. Har provat många gånger med samma resultat.
Då är det väl hjärnan som behöver ställa om sig sas.
Citera
2021-12-16, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
När jag började med Stilnoct hade jag helt sjuka upplevelser. Jag somnade nästan men kände mig samtidigt vaken. Jag trodde att jag låg vid en lägereld och det var infödingar runt mig som sjöng. Då tog jag halva tabletten.

En dag tog jag Imovane, över normal dos. Vaknade till att jag städat upp hela datorn. Hade bara lite minne av det när jag väl såg det.

Har tyvärr vant mig vid dessa mediciner så även om jag inte tar dem på flera år minns kroppen dem och nu funkar de bara som vanliga sömnisar. Lite synd, för man blev verkligen mysig av dem. Imovane måste jag ta den höga dosen, annars vaknar jag bara till mer och kan inte sova. Superpigg.

Det där med att bara blir piggare på imovane är samma för mig, kan verkligen inte sova alls på dom längre och då tar jag ändå en hög dos...
Citera
2021-12-16, 16:50
Medlem
Har använt imovane ett fåtal gånger och det har funkat ganska bra, dock så funkar det inte alltid när jag har grov ångest. Om man inte kan sova på 7.5mg efter någon timme funkar det då att öka till 15mg för att säkerställa en god natt sömn? Eller kan man då få oönskade bieffekter typ att man är sliten dagen efter? Har ingen tolerans btw
Citera
2021-12-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qyxer
Har använt imovane ett fåtal gånger och det har funkat ganska bra, dock så funkar det inte alltid när jag har grov ångest. Om man inte kan sova på 7.5mg efter någon timme funkar det då att öka till 15mg för att säkerställa en god natt sömn? Eller kan man då få oönskade bieffekter typ att man är sliten dagen efter? Har ingen tolerans btw
Nja sliten dagen efter tror jag inte du blir, jag har tagit 25 mg som mest när insomnian var som värst och jag kände mig rätt så pigg på morgonen ändå.

Testa att höja i små steg dvs funkar inte 7.5 mg så ta 10 mg för att se hur du reagerar.

Jag vet dem som har 15 mg ståendes till natten MEN har man otur och är känslig för preparatet så kan man hitta på mycket dumt i sömnen med total minneslucka dagen efter så ta det försiktigt är mitt råd.
Citera
2022-01-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Trist. Jag väljer zopiklon då jag finner den stabilare. Kan få vilken som, använder halva året zolpidem, halva året zopikloon typ.

Håller med där Zopiklon känns lite stabilare. Båda är ju blackout deluxe om man råkar käka 2 och inte somna, men Zopiklon är mindre konstig.
Citera
2022-01-07, 22:33
Medlem
Köpte några ”stilnoct” av en större svensk försäljare på darknet… Snabb leverans och bra stelth, men jag som har noll tolerans mot sömntabletter kände inte ens av 3st, det ända som hände var att jag fick huvudvärk.
Har ätit stilnoct förut, och fick alltid en tydligen effekt inom 20 minuter.
Verkar som att det cirkulerar fakes… be carefull…
Citera
2022-01-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGuld
Köpte några ”stilnoct” av en större svensk försäljare på darknet… Snabb leverans och bra stelth, men jag som har noll tolerans mot sömntabletter kände inte ens av 3st, det ända som hände var att jag fick huvudvärk.
Låter ju som fake helt klart.

Är du en normal person och har noll tolerans så är 10 mg maxdos och slocknar man inte på det kan man få 20 mg (om doktorn är snäll).

20 mg Stilnoct borde släcka de flesta normala Svenssons som inte har någon allvarligare sömnstörning.
Citera
2022-01-07, 23:42
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGuld

Samma form som "äkta" stillisar???? Alltså som "tuber"... "torpeder"..???

De ovala m brytskåra jag köper av "min" nätkran utmärkta, absolut inte underdoserade.
Citera
2022-01-08, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Samma form som "äkta" stillisar???? Alltså som "tuber"... "torpeder"..???

De ovala m brytskåra jag köper av "min" nätkran utmärkta, absolut inte underdoserade.

Ja precis. Ovala med brytskåra (hemofarm).
Ingen effekt alls. Tog 3.
Kanske jag som fick en dålig omgång men det var ingen zolpidem i dem ialf.
För några år sedan kunde jag t 1 stilnoct och somna inom 15.
Så jag vet ju hur dom ska funka.
Jag har inte heller någon tolerans alls mot z-analogier eller benzodiazepiner.
Antar jag får testa någon annan säljare.. trist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in