2022-01-08, 12:21
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Både "zätorna" har hittills varit (enligt min erfarenhet) förskonade från ful-batchar - vore inte kul om detta är en trend...

Sedan finns det fulpiller och fulpiller, mina ikto misstänker jag är hemmapress och inte Rochelicens - men är knappast underdoserade, så spelar ju ingen roll.
Citera
2022-01-09, 21:33
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qyxer
Har använt imovane ett fåtal gånger och det har funkat ganska bra, dock så funkar det inte alltid när jag har grov ångest. Om man inte kan sova på 7.5mg efter någon timme funkar det då att öka till 15mg för att säkerställa en god natt sömn? Eller kan man då få oönskade bieffekter typ att man är sliten dagen efter? Har ingen tolerans btw

Nej de är lugnt kör på
Citera
2022-01-09, 21:39
Medlem
Mrallknowings avatar
Är de bara jag som kan äta stilnoct och aldrig få hallisar ?
Citera
2022-01-09, 23:29
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Är de bara jag som kan äta stilnoct och aldrig få hallisar ?

Ha ha - samma här. Dock aldrig "flöddrat" på allvar. Körde 12-14 stillisar på dag 3 dagar i rad en ggn/månad under två års tid för att flyga under radarn på UP (bens och zopi) på jobbet. Dock kanske en varannan timme, så blev aldrig stukad, kunde undervisa, rådda seminarier etc = bete mig som folk.

Såg inte en jävla tomte! Kanske var jag som var tomten iofs...
Citera
2022-01-10, 06:31
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ha ha - samma här. Dock aldrig "flöddrat" på allvar. Körde 12-14 stillisar på dag 3 dagar i rad en ggn/månad under två års tid för att flyga under radarn på UP (bens och zopi) på jobbet. Dock kanske en varannan timme, så blev aldrig stukad, kunde undervisa, rådda seminarier etc = bete mig som folk.

Såg inte en jävla tomte! Kanske var jag som var tomten iofs...

Haha var dock fler preparat inblandade sist men cyklade i somras så var det lite högre gräs på ett ställe det växte upp och blev två människor och försvann ju närmare jag kom. Aldrig trippat /, varit ett fan av psykadelisk droger.
De kan låta obehagligt att berätta ett stilnoct rus för någon men det är absolut inte. Man blir inte rädd precis.
Kanske också beror på att tabletten lugnar en också.

Mvh
Citera
2022-01-12, 01:52
Medlem
Citat:
Imovane är som very light stilnoct. Håller i och för sig i sig längre. En fördel är ju avsaknaden av minnesluckor :-) Det hjälper inte att ta många tabbar, resultatet blir bara att man däckar.

Jag är ny på forumet. Brukar aldrig va inne och skriva. Kanske är på helt fel forum. Jag tog i alf 4 immovane nu, på kvääen men jag började noja och blev rädd att jag tagit för mkt. Så jag stoppade fingrarna i halsen o spydde upp efter ett tag. Är det ens farligt att ta för många? Nu ligger och är klarvaken, kan jag ta 1 till , nu när jag spytt? Ni får kalla mig dum,men kan och vet inte så mkt om det.
Citera
2022-01-12, 20:49
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niinsan
Jag är ny på forumet. Brukar aldrig va inne och skriva. Kanske är på helt fel forum. Jag tog i alf 4 immovane nu, på kvääen men jag började noja och blev rädd att jag tagit för mkt. Så jag stoppade fingrarna i halsen o spydde upp efter ett tag. Är det ens farligt att ta för många? Nu ligger och är klarvaken, kan jag ta 1 till , nu när jag spytt? Ni får kalla mig dum,men kan och vet inte så mkt om det.

Det krävs extrema doser av Zopiklon för att det ska vara toxiskt.
Citera
2022-01-12, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niinsan
Det var kanske dumt att ta så många på en gång men rent toxiskt så är det inte så farligt, dvs det är inget du dör av även utan tolerans.

I bästa fall så somnar man bara och vaknar pigg och glad dagen efter.

Däremot så kan man blackouta om man har otur och hitta på en massa dumheter som man inte minns ett skit av dagen efter, så gör inte om det.

När jag hade Imovane på recept så stod jag på 10 mg till natten (har dock testat 25 mg vid något tillfälle) och jag vet dem som har 15 mg stående till natten, även om FASS säger att 7,5 mg är maxdos.

När jag stod inne på apoteket en gång för många år sedan och skulle hämta ut mina mediciner så var det en tjomme före i kön som skulle hämta ut sina Imovane och han hade tydligen 22.5 mg på recept till natten. Damen bakom kassadisken såg lite perplex ut när hon skulle expediera det receptet.

Dagens sömnmediciner typ Z analoger är ganska säkra mediciner och svåra att överdosera med otäck utgång om man tex jämför med gamla tiders Barbiturater.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2022-01-12 kl. 23:21.
Citera
2022-01-14, 22:45
Medlem
Chronophobs avatar
Kan man ta IMOVANE rektalt? Fördelar? Detaljerade instrumktioner md tac
Citera
2022-01-14, 23:02
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronophob
Yog just 5 och det går trögt att zzzova .(

Gå och lägg dig och blunda, du kan ju inte sova och samtidigt sitta och surfa vid datorn.
Citera
2022-01-14, 23:30
Medlem
https://www.lakemedelsvarlden.se/zop...vid-sjalvmord/

Hur fan dör man av Zopiklon? Måste ju vara ofantliga mängder?

Hur kan den vara dödligare än Opiater och Opioider?
Citera
2022-01-15, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
https://www.lakemedelsvarlden.se/zop...vid-sjalvmord/

Hur fan dör man av Zopiklon? Måste ju vara ofantliga mängder?

Hur kan den vara dödligare än Opiater och Opioider?
Z analoger är knappast dödligare än Opiater, däremot lättare att få på recept.

Tycker var och varannan person man känner har Z analoger på recept, däremot väldigt få med recept på Opiater.

Det lär ju krävas rätt så mycket för att man bara ska kollavippa enbart på Imovane men helt omöjligt verkar det ju inte vara enligt LMV.

Jag har nästan lyckats ta kål på mig själv av misstag men då hade jag en väldigt hög dos Imovane i kroppen samt en del annat vi inte ska gå in på om nu någon som sitter här och läser skulle få dumma idéer.

Konstigt att LMV skriver en artikel dock om vilka mediciner samt vilka kombinationer som är direkt dödliga och vanligast vid suicid.

I min lilla värld så trodde jag inte att de skrev ut sådant offentligt ifall det sitter personer och läser det där som inte borde läsa det.

Edit: Efter att ha gått in och läst statistiklänken i artikeln så var det som jag trodde dvs inte enbart Imovane med i bilden vid suicid utan kombinerat med en hel del annat som också är lätt att få på recept.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2022-01-15 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in