2017-11-05, 19:30
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake

Hehe, jo jag är medveten om det. Men ingen sa att jag betedde mig konstig el så, snarare tvärtom att jag även idag fick höra att det inte är så vanligt nödvändigtvis att se mig så städad. Kommer ihåg allt, konversationer, vart jag var, hur jag kom hem, satt till och med och pratade med sambon ett tag efter jag kommit hem.

Känns weird när man hört dessa skräckhistorier. Men får väl ta fler på samma gång last chans lixom. Men tog ju fyra för på en gång för en timme sen el nåt.

Äh, kanske ba lägger ner istället. Eller tar mina sista 5 i en hög lite senare.

Var glad att du inte fuckade ur. Själv tycker jag att imovane och bensos är ganska dåliga som berusningsmedel. Blandar man med alkohol får man i bästa fall en lite softare/starkare fylla, men risken att man tappar kontrollen finns alltid där, och gör man det kan vad som helst hända. Men som mediciner är den här typen av preparat väldigt effektiva.
Citera
2017-11-06, 01:23
Medlem
Hej alla

Jag har tagit stilnoct "zolpidem" i år, funkat jätte bra både på att flumma och att sova på men på senaste så händer i princip ingenting, har varit på dom i ca 3-4år för mina grava sömnproblem, har provat propavan, imovan, theralen och inget som har hjälpt mit att sommna in. Jag tog även en break på 1 månad för att försöka få stilnocten att fungera igen men kände något i ca 10 minuter och sen så försvann det någon som vet vad man kan göra för att rensa tillbaks så man får dom att fungera igen eller hur länget borde man vara utan det helt och hållet, för allt annat jag provat är helt och hållet värdelöst, besvärad person.
Citera
2017-11-06, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycodella
Hej alla

Jag har tagit stilnoct "zolpidem" i år, funkat jätte bra både på att flumma och att sova på men på senaste så händer i princip ingenting, har varit på dom i ca 3-4år för mina grava sömnproblem, har provat propavan, imovan, theralen och inget som har hjälpt mit att sommna in. Jag tog även en break på 1 månad för att försöka få stilnocten att fungera igen men kände något i ca 10 minuter och sen så försvann det någon som vet vad man kan göra för att rensa tillbaks så man får dom att fungera igen eller hur länget borde man vara utan det helt och hållet, för allt annat jag provat är helt och hållet värdelöst, besvärad person.

Det är ju för att du tar det varje dag dessvärre, tror enda sättet är att vara utan ett tag och sen i framtiden försök att inte ta varje dag
Citera
2017-11-06, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Det är ju för att du tar det varje dag dessvärre, tror enda sättet är att vara utan ett tag och sen i framtiden försök att inte ta varje dag

Håller med jag tänkte mig en annan substans för att avvänja kroppen från zolpidem dessvärre tyckte inte min läkare det så vad gör man ...
Citera
2017-11-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.

Exakt, håller med dig där. Kroppen blir van efter års intag. Därför är det viktigt och ha ett längre uppehåll, inte 1 månad eller 2. Det duger inte.
Citera
2017-11-06, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Exakt, håller med dig där. Kroppen blir van efter års intag. Därför är det viktigt och ha ett längre uppehåll, inte 1 månad eller 2. Det duger inte.

Jo men frågan är vad man skall ta istället för att kunna sova, allt jag föreslår för läkaren så får man bara höra det där är så jätte beroendeframkallande, men min ide är att bara byta i 2-3 månader så stilnocten funkar igen.
Citera
2017-11-06, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Var glad att du inte fuckade ur. Själv tycker jag att imovane och bensos är ganska dåliga som berusningsmedel. Blandar man med alkohol får man i bästa fall en lite softare/starkare fylla, men risken att man tappar kontrollen finns alltid där, och gör man det kan vad som helst hända. Men som mediciner är den här typen av preparat väldigt effektiva.

Ja, jag tog alla sista på en gång tillslut men somnade bara en stund på soffan. Har inga mer och tänker inte införskaffa heller.

Känner mig lite konstig, illamående och seg idag dock men fullt normal i övrigt.
Citera
2017-11-06, 17:25
Medlem
Citat:
Jo men frågan är vad man skall ta istället för att kunna sova, allt jag föreslår för läkaren så får man bara höra det där är så jätte beroendeframkallande, men min ide är att bara byta i 2-3 månader så stilnocten funkar igen.

Ja, din idé är inte helt fel. Försök ta ett längre uppehåll.
Citera
2017-11-06, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Ja, din idé är inte helt fel. Försök ta ett längre uppehåll.

Frågan är bara vad jag skall prova till. hade flunitrazepam förr men det tvärvägar läkaren FAST jag sagt att det är bara under kort period så mitt system drar igång på zolpidem igen, förstår inte hur man inte kan fatta den logiken ...
Citera
2017-11-06, 20:17
Medlem
Citat:
Frågan är bara vad jag skall prova till. hade flunitrazepam förr men det tvärvägar läkaren FAST jag sagt att det är bara under kort period så mitt system drar igång på zolpidem igen, förstår inte hur man inte kan fatta den logiken ...

Flunitrazepam tycker läkarna inte om att skriva ut.
Citera
2017-11-06, 20:40
Medlem
trueforgoods avatar
Fy fan jag mår illa av bara tanken på Stilnoct. Förstörde mitt liv dom jävla äckliga satans pillerna. Man blir personlighetsförändrad efter ett tag och hamnar i en negativ brainfog och en dagabstinens som man inte förstår existerar förrän man slutar.

Fuck you Stilnoct
Citera
2017-11-06, 21:17
Medlem
Citat:
Flunisar är för starka! Fråga efter något annat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in