Har fått ett par kartor Zopiklon 5 mg utskrivet av läkare. Har aldrig tagit piller förut mer än Imovane som jag fick när jag var inlagd för sömnen. Somna som en stock på nolltid.
Den här asken Zopiklon då har legat längst in i ett skåp ett tag. Var ute och drack några bärs igår och vaknade imorse och tänkte "fuck it" todääy is the dääy. Tog en Zop. och somnade om. Men eftersom jag läst mycket om de här tabletterna tänkte jag att eftersom jag bröt min egen gyllene regel att nog inte ta dom och slänga hela skiten, ville jag nu testa om jag kan bli lite mysig på dom. Tog en till när jag vaknade ihop med en cider, sen två till vid olika tillfällen efter det (5mg:are är det). Kände lite förändringar i balansen ett tag, men inget allvarligt. Känner mig slö men inte sova-trött.
Hur gör ni/hur blir ni när ni flummar? Alltså hur är känslan du vill uppnå?
Jag känner mig ju rätt chill men ska jag ta en eller ett par till? Ingen tolerans för dessa piller, möjligtvis lite alkoholtolerans.
Är det bättre att ta ett par-tre stycken på en gång?
Eftersom jag är ny ville jag börja lite försiktigt så har väntat lite emellan. Har väl alltså tagit 4 utspritt nu men ändock inte under så jävla lång tid. Dom ska väl kicka ganska fort? Inte så att jag får en rejäl smäll sen om ett par timmar lixom?
Tack för hjälpen