2019-11-14, 16:04
Medlem
Skulle ta 50 mg Zolpidem för att flumma igår, har ej någon tolerans och det slutade såklart med minneslucka och alla resterande 150 mg var slut. Smh.

Fått in nya nu men vill enbart använda till att sova på kvällarna. När kommer jag kunna ta en 10 mg som vanligt, dvs när har allt jag åt slutat innebära att jag är tolerant mer?
Citera
2019-11-15, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Skulle ta 50 mg Zolpidem för att flumma igår, har ej någon tolerans och det slutade såklart med minneslucka och alla resterande 150 mg var slut. Smh.

Fått in nya nu men vill enbart använda till att sova på kvällarna. När kommer jag kunna ta en 10 mg som vanligt, dvs när har allt jag åt slutat innebära att jag är tolerant mer?
Vänta någon dag så är det lugnt. Toleransen kommer ju av att man använder det i många dagar
Citera
2019-11-15, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krippa111
Vänta någon dag så är det lugnt. Toleransen kommer ju av att man använder det i många dagar

Tack
Citera
2019-11-15, 14:03
Medlem
Tog en zolpidem igår på kvällen och ska köra bil idag. Hur länge behöver man vänta tills en tablett gått ur kroppen och ger de avslag om man blir stoppad av polisen?
Citera
2019-11-15, 19:07
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Tog en zolpidem igår på kvällen och ska köra bil idag. Hur länge behöver man vänta tills en tablett gått ur kroppen och ger de avslag om man blir stoppad av polisen?

Du kan köra nu, och nej det get inte utslag.
Citera
2019-11-16, 14:27
Medlem
Hur kommer det sig att man utan problem får Zopiclon utskrivet men Zolpidem absolut inte?
Citera
2019-11-16, 16:14
Medlem
Vad innebär Stillnoct tomten?
Citera
2019-11-16, 20:14
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
quetiapin. Grymt bra.
Antipsykotiska mot sömnbesvär..... snälla bli inte lurade av läkare som tror att psykos mediciner bör användas som all-round medicin

Är nyttigare att ta benzo
Citera
2019-11-18, 02:05
Medlem
oggethedoggs avatar
Får mina imovane svart. Idag, till ovanligheterna så har jag fått i mig potent amfetamin. 6 imovane sänker inte mig. men det är bara jag
Citera
2019-11-18, 02:08
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
quetiapin. Grymt bra.
Quetiapin (Seroquel) minst 200mg eller Nozinan, ev propavan lergigan forte och lågdos Mirtazapin. Då slipper du alla jävla benzos, det är inte bra att ta dem. Avgiftningen från narkotika blir möjlig och garanterat bra sömn.
Citera
2019-11-18, 02:12
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater
Antipsykotiska mot sömnbesvär..... snälla bli inte lurade av läkare som tror att psykos mediciner bör användas som all-round medicin

Är nyttigare att ta benzo

De luras inte, de hjälper vissa. Många patienter som upplever ångestdämpning och lättare insomning. Det är skillnad på Seroquel och Haldol eller Risperdon osv. Två sistnämnda är mot grova problem, inget man får testa på för ångest, du måste vara helt psykotisk då. Hemska mediciner. Dock Nozinan och Seroquel har funktioner som kan ersätta beroendeframkallande preparat på många patienter.
Citera
2019-11-18, 23:38
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
De luras inte, de hjälper vissa. Många patienter som upplever ångestdämpning och lättare insomning. Det är skillnad på Seroquel och Haldol eller Risperdon osv. Två sistnämnda är mot grova problem, inget man får testa på för ångest, du måste vara helt psykotisk då. Hemska mediciner. Dock Nozinan och Seroquel har funktioner som kan ersätta beroendeframkallande preparat på många patienter.
Jag har inte sagt ett skit om att de inte skulle hjälpa vissa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in