2015-09-30, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Citerar detta igen. Inget snack om saken, det är imovanen som gör mig deppad. Idag efter en natt utan ser allt ljusare ut igen.

Fan såg att du blivit avstängd..

Men kunde du sova utan?
Citera
2015-10-01, 01:17
Bannlyst
har en liten fråga, vad är halveringstiden på imovane? Hallisarna sitter kvar hos mig STARKT(Speciellt om ljuset är av) 2 dagar efter.. Tror jag tog 2-3 st, men kommer inte ihåg..
Citera
2015-10-01, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av owlish
har en liten fråga, vad är halveringstiden på imovane? Hallisarna sitter kvar hos mig STARKT(Speciellt om ljuset är av) 2 dagar efter.. Tror jag tog 2-3 st, men kommer inte ihåg..
5-6 timmars halveringstid i kroppen.
Citera
2015-10-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det brukar vara anledningen till varför folk lägger ner, just depp feelingen dagen efter..inte värt det.
Ja precis så jag känner. Jag älskar verkligen narkotiska preparat, men blir baksidan större än framsidan, måste man tänka om.

BTW, kollade vad tillverkaren angett för biverkningar, depression light hade dom snyggt hoppat över.
Citera
2015-10-01, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Men kunde du sova utan?
Nu har jag varit jäkligt försiktig, iaf med flashback-knarkar-mått mätt, typ käkat tre-fyra stycken på två veckor. Så ja, om än lite lätt sömn första halvan av natten, ett dygn efter intag.

Jag tänker mig att jag i fortsätter använda dom som det är tänkt - jag går och lägger mig och går det inte att somna eller att jag vaknar upp efter en halvtimme så går jag upp och hämtar ett piller och lever med deppigheten dagen efter. För att inte kunna sova är så jävla i helvete trist, inte pga av ev sömnbrist, utan för att ältandet som jag då ofta ägnar mig åt.
Citera
2015-10-01, 12:10
Medlem
bOnNeSSs avatar
sjuk grej med det där med hallisar på imovane. har fan kränkt typ 30 7,5or aldrig fått några hallisar:S är det bara jag eller??
Citera
2015-10-01, 12:17
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
5-6 timmars halveringstid i kroppen.

är det så?? jag kan ha fel. men har fortfarande minnesluckor flera timmar dagen efter ett race.
Citera
2015-10-01, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bOnNeSS
sjuk grej med det där med hallisar på imovane. har fan kränkt typ 30 7,5or aldrig fått några hallisar:S är det bara jag eller??
Vanligare på Zolpidem imo, har hänt några gånger för mig på Imovane men det är mest hörselhallisar. Märkligt nog har jag fått 3D-vision på 7.5 mg Imovane till natten några gånger innan jag somnat.
Citera
2015-10-01, 13:34
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Vanligare på Zolpidem imo, har hänt några gånger för mig på Imovane men det är mest hörselhallisar. Märkligt nog har jag fått 3D-vision på 7.5 mg Imovane till natten några gånger innan jag somnat.

har aldrig fått det på imovane inte heller på zolpidem trots höga doser:S
Citera
2015-10-01, 14:34
Bannlyst
Är denna produkt som Eszopiclone?

Är Eszopiclone lagligt i sverige (Receptfritt).
Citera
2015-10-01, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bOnNeSS
är det så?? jag kan ha fel. men har fortfarande minnesluckor flera timmar dagen efter ett race.
Men vad är det som är konstigt? Har du tryckt 30 st så har du 15 st kvar i kroppen 6 h senare och efter ytterligare 6 h har du 7.5 - 18 h efter 3.75 och 24 h hälften av 3.75. Du kanske inte känner nåt flum pga tolerans, men effekter som minnesluckor kan mycket väl vara påtagliga med nästan 15 mg i blodet. Mängden tillsammans med halveringstid påverkar hur länge man känner sig skev.

Nu kanske jag har räknat fel nånstans, mem du fattar kanske ändå.
Citera
2015-10-01, 17:11
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Men vad är det som är konstigt? Har du tryckt 30 st så har du 15 st kvar i kroppen 6 h senare och efter ytterligare 6 h har du 7.5 - 18 h efter 3.75 och 24 h hälften av 3.75. Du kanske inte känner nåt flum pga tolerans, men effekter som minnesluckor kan mycket väl vara påtagliga med nästan 15 mg i blodet. Mängden tillsammans med halveringstid påverkar hur länge man känner sig skev.

Nu kanske jag har räknat fel nånstans, mem du fattar kanske ändå.
jadå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in