Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
Ingen aning vi trappar ut lite i taget oavsett hur lång tid det tar, varken jag eller min läkare har någon brådska men 4 mg per dygn i åtta år lär ta en stund om det ska göras fysiskt smärtfritt.
Jag har aldrig gillat Bensodiazepiner öht utan tar dem bara av medicinska skäl så jag lär knappast sakna dem då jag inte ens fattar hur folk kan "knarka" på benso.
Ska man berusa sig eller punda (vilket man absolut inte ska undantaget någon enstaka grogg eller cider ibland) så finns det så mycket roligare saker som tex vanlig hederlig alkohol som både är lagligt och säljs på bolaget.
Skulle det av någon anledning strula med min Nitrazepamlicens framöver så går det alltid att slockna på Stesolid som bästa substitut alt Lorazepam men det är troligare att få Stesolid av doktorn då jag stod på det en ganska lång period när Iktorivil var restnotetat och det fasen är lättare att Tom få recept på Xanor än Lorazepam känns det som.
Konstigt nog då just Lorazepam är en extremt vanlig benso att ha på recept i USA där den anses hyfsat mild men här anses den vara dödsknark i klass med Xanor eller värre.
jag håller med dig om det, plus hade jag väl turen i början av 2000...att toleransen ej steg varken på iktorivil och xanor
men att du trappar det själv eller via ett vårdschema (snacka om adhd uppmärksamhets....)
nör du börjar med att skriva svaret, tyckte det var lite roligt, fan vad bra och det sa han, läkaren att det kommer ta tid i mitt 20+år 3mg,
dom som knarkar på det får ju en nota sedan, oavsett recept eller ej=) vill man knarka? finns det en liga för det, olika ligor. Men att även grogg sitter ju aldrig fel, jag själv dricker ej , jo sporadiskt p.g.a mina läkemedel
utöver intuniv 3mg och gabapentin 1800 utspritt , så nozinan vid behov till stilnoct
så alkoholen kolliderar oavsett tid, morgonen elvansen
iktorivl och xanor dags doser vid behov mot dess åkommor. klart de blir en grogg
temesta förskrivs ju fliigt ut USA, , hur allt restriktivt allt har blivit, gör saken ej lättare för genuin hjälp. men jag förstår ditt tänkande och du verkar ha en bra läkare m.m.
kriga på med iktorivilen tankgowhiskey84=)
tråkigt för dem som verkligen behöver ngt,