2015-07-03, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Hallisar på Imovane? Har ätit upp mot 13 st Imovane och aldrig haft hallisar,Stilnoct däremot vet jag att man kan få hallisar. Och jag har ätit Imovane i ca 2 år,har precis slutat med dom,mår perfekt!

Men har du ätit 13 7.5or per dag i flera år och slutat tvärt och varit vaken i några dygn?
Då kan jag lova dig något obehagligt.

En gång är väl inget. Jag överdoserade heroin för inte jättelänge sen. Okej, jag hade kunnat dött. Men den ihållande huvudvärken sägs indikera hjärnskador. Jag vägrade att göra göra magnetröntgen på hjärnan.

Förvisso så är jag övertygad om att 50mg imovane per dag bara någon månad, och sluta tvärt leder till....grova hallucinationer. Ja, det är min erfarenhet i alla fall. Så man behöver absolut inte gå upp till 13.
Senast redigerad av lusen88 2015-07-03 kl. 01:34.
Citera
2015-07-03, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Men har du ätit 13 7.5or per dag i flera år och slutat tvärt och varit vaken i några dygn?
Då kan jag lova dig något obehagligt.

En gång är väl inget. Jag överdoserade heroin för inte jättelänge sen. Okej, jag hade kunnat dött. Men den ihållande huvudvärken sägs indikera hjärnskador. Jag vägrade att göra göra magnetröntgen på hjärnan.
Nej nej ibland tog jag 13 st(mestadels 8 st),för att flumma.Annars en 7,5 mg till natten
Citera
2015-07-03, 03:25
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrUggla
När jag provade Stilnoct(bytte från Imovane) blandade dessa två vid några tillfällen då jag hade imvoane kvar, tog jag Imovane ca 2 timmar innan sängdags och Stilnoct kanske en halvtimme innan. Fick feta hallisar av Stilnocten då, antar eftersom att det nästan är samma substans så är det som att ta 4st stilnoct som att ta 2st stilnoct och 2st imovane. Farligt vet jag inte om det är men jag skulle inte rekommendera det
Ja fast mitt ex hade både zopiklon & zolpidem samtidigt på recept.
Citera
2015-07-03, 09:00
Medlem
stabizens avatar
Hej folk, intressant när jag såg den tråden då jag har varit lite desperat efter kraftfullt rus tex som oxikodon o xanor kombinerat, bli sänkt och bara att softa, några bloss John Silver o allt finns inget bara jag och den jag gör vilket gör tex städning väldigt jävla kul, positivt är att ALLT blir färdig på några timmar i min lägenhet som det vanligtvis tar 2 veckor, jag känner att ni fattar

AMBIEN(stilnoct)??? rövpanna? ni har gjort att jag typ blivit sugen så jag försöker rapportera och bra för dom nybörjare som testar efter mig.

Så...

Bankat 4 10mgs till smulor sen har jag 2,5 ml pump, vet ej riktigt om det räcker, geggan på glaset där jag gjorde anusgeggan är helt spermvit och verkar vara på 1,5 dl.

Tyckte först att jag kanske gick för långt men rusets beskrivnings skull från er andra och inte ens 30 mg ambien oralt/nasalt får mig att somna. Det är inte svenska Stilnoct utan Ambien från Amerika som är exakt samma som vår stilnoct, vill inte säga hur mkt det kostar för att få 4 burkar 90st som liknar xanax stavar 2 mg det skulle reta er fullständigt Men ja så var det så att jag la dom i en låda "värdelösa saker/kanske bra senare?"

Men så fan heller, jag kommer ta det och rapportera ruset och hur det är/var, ärligt tycker jag att det låter för bra för att vara sant!

....Ja, rektalt avbockat, stolt? nej men har gått 5 min nu sitter på skön stol o tittar breaking bad "Say My Name".

Uppdaterar när det händer nåt.

Gott Folk!
Citera
2015-07-03, 09:08
Medlem
Även jag har varit vårdslös med doseringen. Ska egentligen ta bara till natten, men har en tid även använt dagtid. Dumt, då jag dessutom går i sömnen på stilnocht.
Imovane "får mina tapeter att blinka".
Men tyvärr sover jag sämre igen, så nu blir det en paus från z-analogerna.
Citera
2015-07-03, 09:26
Medlem
stabizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Även jag har varit vårdslös med doseringen. Ska egentligen ta bara till natten, men har en tid även använt dagtid. Dumt, då jag dessutom går i sömnen på stilnocht.
Imovane "får mina tapeter att blinka".
Men tyvärr sover jag sämre igen, så nu blir det en paus från z-analogerna.

Ja, det är ju en insomningsmedicin, men om man inte vill åt rusets skull mitt på dag är ganska slöseri, man vill kunna gå 5 km med stekhet sol till mc och ta några nuggets sen hälsa på polare o så.

Vet du när stilnocten (40mg) går ur kroppen? är rätt lång och har nästan inget fett, så din beräkning?

Jag har fortfarande svårt se skillnad på Zanaloger o vanliga "riktiga benzos?" även dom däckar vilket som.

UPDATE:

Börjar se att jag skriver som walt disney men det känns skönt nåt sätt men inte som jag trodde att det ska bli blackout.. Fick värsta gåshud när walt heisenberg white uttalde "So.. Now.... Say MY NAME"

hur långt håller ruset? eller är det typ borta nu?
Citera
2015-07-03, 19:17
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Välkommen hem, Imovane 7.5mg Lite lugn och ro väntas!
Citera
2015-07-04, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stabizen
Ja, det är ju en insomningsmedicin, men om man inte vill åt rusets skull mitt på dag är ganska slöseri, man vill kunna gå 5 km med stekhet sol till mc och ta några nuggets sen hälsa på polare o så.

Vet du när stilnocten (40mg) går ur kroppen? är rätt lång och har nästan inget fett, så din beräkning?

Jag har fortfarande svårt se skillnad på Zanaloger o vanliga "riktiga benzos?" även dom däckar vilket som.

UPDATE:

Börjar se att jag skriver som walt disney men det känns skönt nåt sätt men inte som jag trodde att det ska bli blackout.. Fick värsta gåshud när walt heisenberg white uttalde "So.. Now.... Say MY NAME"

hur långt håller ruset? eller är det typ borta nu?

Amltså, ska egentligen bara sova på dem på natten, men sover även på den på dagtid.
Anledningen är att jag somnar skitbra och fort på de, men sover aldrig mer än 2-4 timmar. Därav är jag alltid trött, men kan aldrig somna utan medicin.
Har även nozinan 15mg och propavan 50 mg varje dag. Blir trött och acslappnad, men sover inte på de heller utan måste ha z-analoger...
Citera
2015-07-05, 18:07
Medlem
Hade för ca 6mån sedan recept på 4st uttag av Zolpidem.
När jag valde mellan de olika märkena så fick jag mer huvudvärk dagen efter av det ena märket.

Ska nämligen till läkaren imorgon och då får jag säkert insomningstabletter igen.

Fler som haft samma problem?
Citera
2015-07-05, 18:30
Medlem
HAHA, jävla kalaspiller. Efter 30mg skapade en jävla terror:ringde upp min chef o sa att han var bög, drack en bag in box med vin, rökte massa hasch, och ballade ur ännu mer. Blir fruktansvärt knasig.
Citera
2015-07-05, 18:37
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
HAHA, jävla kalaspiller. Efter 30mg skapade en jävla terror:ringde upp min chef o sa att han var bög, drack en bag in box med vin, rökte massa hasch, och ballade ur ännu mer. Blir fruktansvärt knasig.

Haha! 😂 Jag har liknande erfarenheter. Kan hända lite vad som helst med dessa..
Citera
2015-07-05, 18:42
Medlem
Min läkare har dock fått för sig att skriva ut 4x10pcs uttag på zolpidem, istället för större uttag. Varför är detta fallet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in