Hej folk, intressant när jag såg den tråden då jag har varit lite desperat efter kraftfullt rus tex som oxikodon o xanor kombinerat, bli sänkt och bara att softa, några bloss John Silver o allt finns inget bara jag och den jag gör vilket gör tex städning väldigt jävla kul, positivt är att ALLT blir färdig på några timmar i min lägenhet som det vanligtvis tar 2 veckor, jag känner att ni fattar
AMBIEN(stilnoct)??? rövpanna? ni har gjort att jag typ blivit sugen så jag försöker rapportera och bra för dom nybörjare som testar efter mig.
Så...
Bankat 4 10mgs till smulor sen har jag 2,5 ml pump, vet ej riktigt om det räcker, geggan på glaset där jag gjorde anusgeggan är helt spermvit och verkar vara på 1,5 dl.
Tyckte först att jag kanske gick för långt men rusets beskrivnings skull från er andra och inte ens 30 mg ambien oralt/nasalt får mig att somna. Det är inte svenska Stilnoct utan Ambien från Amerika som är exakt samma som vår stilnoct, vill inte säga hur mkt det kostar för att få 4 burkar 90st som liknar xanax stavar 2 mg det skulle reta er fullständigt

Men ja så var det så att jag la dom i en låda "värdelösa saker/kanske bra senare?"
Men så fan heller, jag kommer ta det och rapportera ruset och hur det är/var, ärligt tycker jag att det låter för bra för att vara sant!
....Ja, rektalt avbockat, stolt? nej men har gått 5 min nu sitter på skön stol o tittar breaking bad "Say My Name".
Uppdaterar när det händer nåt.
Gott Folk!