2014-12-18, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bobbebobbe
Glömde att tillägga att jag vill ta dem i russyfte.

Mvh
Oralt. Effekt efter max 10-12 minuter. Tänk på att om du missbrukar dem så kommer du få dålig effekt av dom när du har tänkt ta dem enligt ordination.
Citera
2014-12-18, 16:07
Medlem
bobbebobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Oralt. Effekt efter max 10-12 minuter. Tänk på att om du missbrukar dem så kommer du få dålig effekt av dom när du har tänkt ta dem enligt ordination.

Okej, tack så mycket. Jag har tänkt att ta ungefär ~20mg och även röka lite på det. Ska jag skippa rökat? Eller boostar det bra?

Mvh
Citera
2014-12-18, 18:02
Bannlyst
Citat:
Okej, tack så mycket. Jag har tänkt att ta ungefär ~20mg och även röka lite på det. Ska jag skippa rökat? Eller boostar det bra?

Mvh

Har du bensotolerans? Annars skulle jag inte rekommendera att ta 20mg zolpidem de första man gör.
Citera
2014-12-18, 18:29
Medlem
bobbebobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Har du bensotolerans? Annars skulle jag inte rekommendera att ta 20mg zolpidem de första man gör.

Har tagit oxycontin dom 5 senaste helgerna, på doser mellan 30-50mg. Så tänkte att jag "tål" mer pga det?

Men svar på sin fråga, nej jag har inte bensotolerans. Tycker du jag ska köra på en lägre dos?
Och blir det bättre rus om jag röker med?

Mvh
Citera
2014-12-18, 18:51
Medlem
Nån mer som upplever att imovane gör en mer fysiskt avslappnad än zolpidem?
Citera
2014-12-18, 19:03
Bannlyst
Citat:
Har tagit oxycontin dom 5 senaste helgerna, på doser mellan 30-50mg. Så tänkte att jag "tål" mer pga det?

Men svar på sin fråga, nej jag har inte bensotolerans. Tycker du jag ska köra på en lägre dos?
Och blir det bättre rus om jag röker med?

Mvh

Släng i dig 2, 5mg var det väl. Invänta effekten, du lär ha den inom ca 15 min. Ja, rökat ökar. Men vänta tills du har effekt på zolpidemen. Det kan vara väldigt enkelt att fucka ur helt om man inte är van att ta zolpidem så att gå på en hög dos som 20mg är om man inte är van att ta det, can get ugly.
Citera
2014-12-18, 19:11
Medlem
bobbebobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Släng i dig 2, 5mg var det väl. Invänta effekten, du lär ha den inom ca 15 min. Ja, rökat ökar. Men vänta tills du har effekt på zolpidemen. Det kan vara väldigt enkelt att fucka ur helt om man inte är van att ta zolpidem så att gå på en hög dos som 20mg är om man inte är van att ta det, can get ugly.

Okej! Tack för varningen om man säger så. Om jag tar 2st då, känner effekten, röker en gås, känner mer effekt. När är läge att fylla på med mer zolpidem? Och hur mycket ska jag fylla på?

Ingen som har någon rolig historia när ni tagit imovane/stilnoct? Alltid så sjukt roligt att läsa alla galna grejer folk gjort

Mvh
Citera
2014-12-18, 19:27
Medlem
HentaiMannens avatar
Har nu fått Zolpidem istället för Zopiclon. Ska bli spännande att se ikväll om det fungerar. Om det gör det kommer jag jubla så hela Sverige hör för jag har fan inte sovit normalt på månader.
Citera
2014-12-18, 19:59
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Är det lugnt att ta 7,5mg Imovane ikväll om jag tagit 2000mg citodon idag? Alltså 1000mg kl 12 och sen vid kl 18. ska alltså ta imovanen runt 00-01

Ligger hellre vaken än tar skitheralen...
Citera
2014-12-18, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Har nu fått Zolpidem istället för Zopiclon. Ska bli spännande att se ikväll om det fungerar. Om det gör det kommer jag jubla så hela Sverige hör för jag har fan inte sovit normalt på månader.
Zopiklon är oerhört mycket bättre... Men hoppas du gillar den.
Citera
2014-12-18, 20:19
Medlem
BullzeyePrOs avatar
För min del var Imovane -> Stilnoct ett steg ner både när det gäller flum och sömn. Får endast hallissar och vaknar mitt i natten av stilnoct + baksmälla. De som rekommenderade mig bytet tycker dock att Imovane är den milda formen av Stilnoct

Bara hålla tummarna, alla reagerar olika uppenbarligen
Citera
2014-12-18, 21:01
Medlem
Citat:
Okej! Tack för varningen om man säger så. Om jag tar 2st då, känner effekten, röker en gås, känner mer effekt. När är läge att fylla på med mer zolpidem? Och hur mycket ska jag fylla på?

Ingen som har någon rolig historia när ni tagit imovane/stilnoct? Alltid så sjukt roligt att läsa alla galna grejer folk gjort

Mvh
Har hotat min revisor i ett telefonsamtal kl 3 på natten, men jag minns inget, så jag blev chockad när jag blev kontaktad av polisen. Nu har jag en annan revisor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in