2009-05-21, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrapStack
Det är väl bra att det kan ordna sig även för de man trodde var "obotliga".

Ja en del vet man väl vad han har ställt till med/utstått, annars är det mest rykten jag har hört.

Tack

Vad heter greven (peter) i efternamn? vilka anmärkningsvärda brott har han gort sig skylldig till? Inga länkar från tidningar som handlar om honom?
Citera
2009-05-22, 00:40
Medlem
Boken BMW-Ligan

Citat:
Ursprungligen postat av exgangster
En del i det du säger stämmer. Patrik är en bra kille och jag jobbat med honom en hel del. Känner även hans bror Jerry,hopplösa alkoholist. Den där kille skiter i sina barn helt...
Patrik hade inte tur med brudar. De som jag såg på den tiden var ganska slitna. Som sagt...jag såg ju honom i Majorna för ett tag sen,då hade han med sig barn och en riktig snygg brud, ung, tur för honom! Hoppas att det håller! Den killen är mycket speciell både för polisen och de som känner honom. Hade jobbat med Både, Lennart och Patrik...de är så himla olika
och intressanta. Respekt... Funderar på att köpa den boken som folk pratar här om. Någon vet om den är ute?

Enligt hemsidan www.bmw-ligan.se så kommer boken ut den 1/6. Jag beställde en och dom svarade att den kommer om ca 3 veckor, men det var några dagar sedan jag beställde.
Citera
2009-05-23, 03:44
Medlem
Ah jag har ju inget att tillägga direkt,men jag var i hop med Kelly Trygve Green 84-85 nån gång har inget elakt att säga om honom jag var stört kär han öppnade gitarr fodralet plocka fram gitarren sjöng du är det finaste jag vet mitt inne i femman huset sen vart jag såld. Vi hängde ett tag han bodde hemma hos Lelle på den tiden. Ah antar att han blev en värsting senare jo visst han bonka på folk redan då men jag tyckte nog det var mer en uppmärksamhetes grej han var rätt harmlös hög ljud och stökig men ah han skrek på se mig uppmärksamhet som många andra.
Träffade honom i Frölunda för ex antal år sedan då satt han i rullstol tror han var med i pingstkyrkan han har även dejtat min kompis i vuxen ålder vet ifan hur det var. Dabrin jobba på boheme några år dog av nån sjukdom Theresea hans ex har haft otur det var hennes andra kille som avlidit. Ljuset går väl på som han brukar Lillen har jag inte sett inte heller Nisse men Mats såg jag i veckan han verkar fräsh.Jo jag är uppväxt i frölunda kände väl till några "bös" men inte umgåts med dem. Hängde på skateland bla.
Senast redigerad av Dragonflygbg 2009-05-23 kl. 03:49.
Citera
2009-05-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflygbg
Ah jag har ju inget att tillägga direkt,men jag var i hop med Kelly Trygve Green 84-85 nån gång har inget elakt att säga om honom jag var stört kär han öppnade gitarr fodralet plocka fram gitarren sjöng du är det finaste jag vet mitt inne i femman huset sen vart jag såld. Vi hängde ett tag han bodde hemma hos Lelle på den tiden. Ah antar att han blev en värsting senare jo visst han bonka på folk redan då men jag tyckte nog det var mer en uppmärksamhetes grej han var rätt harmlös hög ljud och stökig men ah han skrek på se mig uppmärksamhet som många andra.
Träffade honom i Frölunda för ex antal år sedan då satt han i rullstol tror han var med i pingstkyrkan han har även dejtat min kompis i vuxen ålder vet ifan hur det var. Dabrin jobba på boheme några år dog av nån sjukdom Theresea hans ex har haft otur det var hennes andra kille som avlidit. Ljuset går väl på som han brukar Lillen har jag inte sett inte heller Nisse men Mats såg jag i veckan han verkar fräsh.Jo jag är uppväxt i frölunda kände väl till några "bös" men inte umgåts med dem. Hängde på skateland bla.
Ni var väl inte i hop så länge att han hann dunka på dig då. Jag känner honom rätt väl och det enda jag kan säga är USCH KRÄKMEDEL.
Citera
2009-05-23, 23:53
Medlem
Nä vi var inte i hop så länge. Vet inte varför jag ens skrev något. Hade druckit i går när jag satt och läste den här tråden, jag såg några namn jag kände igen och ah du vet hur man blir ja men han var nog inte så fantastisk som jag ville minnas honom i går.
Killar som slår sina tjejer ah det är oförsvarbart.
Citera
2009-05-23, 23:58
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflygbg

Mats som du skriver om, är det Mats Jansson från Frölunda ? Konstigt ingen skrivit om honom tidigare. En riktig "blåsargubbe", men charmig på nåt sätt. Lever verkligen han ? Såg han senast på en cykel mot trafiken l i Gamlestan för 3-4 år sedan.
Citera
2009-05-24, 17:46
Medlem
Nej nån Mats Jansson känner jag inte till.
Senast redigerad av Dragonflygbg 2009-05-24 kl. 18:02.
Citera
2009-05-25, 07:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Han är gift och har unge och har lugnat ner sej. Har massa att berätta men tänker inte göra det.

vad jag har hört har han knappast lugnat ner sig..
Citera
2009-05-25, 20:55
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
vad jag har hört har han knappast lugnat ner sig..

Allting är ju naturligtvis relativt... Saker och ting kan ta sej andra utryck, men om man jämför med för en si så där 10-15 årsedan så sitter han iaf hemma i större utsträckning nu för tiden...
Citera
2009-05-25, 22:00
Medlem
CrapStacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenmenstor
Vad heter greven (peter) i efternamn? vilka anmärkningsvärda brott har han gort sig skylldig till? Inga länkar från tidningar som handlar om honom?

Vet inte om det var meningen att jag skulle veta det?
Jag vet iaf inte vem som ska kallas greven, är han från Partille?
Citera
2009-05-25, 22:01
Medlem
CrapStacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Allting är ju naturligtvis relativt... Saker och ting kan ta sej andra utryck, men om man jämför med för en si så där 10-15 årsedan så sitter han iaf hemma i större utsträckning nu för tiden...

Antar att han inte är så lugn iaf.
Citera
2009-05-26, 12:40
Medlem
SoulCollectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrapStack
Vet inte om det var meningen att jag skulle veta det?
Jag vet iaf inte vem som ska kallas greven, är han från Partille?
Är inte Greven från Mölndal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in