Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflygbg
Ah jag har ju inget att tillägga direkt,men jag var i hop med Kelly Trygve Green 84-85 nån gång har inget elakt att säga om honom jag var stört kär han öppnade gitarr fodralet plocka fram gitarren sjöng du är det finaste jag vet mitt inne i femman huset sen vart jag såld. Vi hängde ett tag han bodde hemma hos Lelle på den tiden. Ah antar att han blev en värsting senare jo visst han bonka på folk redan då men jag tyckte nog det var mer en uppmärksamhetes grej han var rätt harmlös hög ljud och stökig men ah han skrek på se mig uppmärksamhet som många andra.
Träffade honom i Frölunda för ex antal år sedan då satt han i rullstol tror han var med i pingstkyrkan han har även dejtat min kompis i vuxen ålder vet ifan hur det var. Dabrin jobba på boheme några år dog av nån sjukdom Theresea hans ex har haft otur det var hennes andra kille som avlidit. Ljuset går väl på som han brukar Lillen har jag inte sett inte heller Nisse men Mats såg jag i veckan han verkar fräsh.Jo jag är uppväxt i frölunda kände väl till några "bös" men inte umgåts med dem. Hängde på skateland bla.
Mats som du skriver om, är det Mats Jansson från Frölunda ? Konstigt ingen skrivit om honom tidigare. En riktig "blåsargubbe", men charmig på nåt sätt. Lever verkligen han ? Såg han senast på en cykel mot trafiken l i Gamlestan för 3-4 år sedan.