Citat:
Ursprungligen postat av exgangster
Just det- man kan säga vad man vill att folk är...

Att Lennart är svin - det kan man inte säga...vad jag vet - inte mot mig iaf. Min tanke är att du känner inte Patrik Borg så bra och du vet inte att den här killen har skitit helt i sin familj o brudar ,när Lennart har och hade alltid respekt för sina nära o kära. Patrik har inte lyckats att behålla en enda brud under en längre period - det kan man ju undra varför... Lennart har ett lyxliv nu. Patrik tvungen att bära tungt för att köra en fet bil

Ja, både Lennart och Patrik är väldigt, väldigt speciella kriminella människor. De skiljer helt ut sig helt från andra kriminella. Det är omöjligt för en vanlig svensson att se vem dem egentligen är, men i princip
alla poliser i västsverige vet vilka dem är. För det första så är de mycket intelligentare, och otroligt kreativa, båda. Ingen av dem ser idag ut som "kriminell", utan som välvårdade gossar från från Askim eller innerstan. De har aldrig rört droger, och är inte förtjusta i alkohol heller direkt.
Jag har haft priviligiet att växa upp, jobba ihop, och känna dem. Aldrig kommer jag att glömma dem. Otroligt fascinerande människor. Hoppas det går bra för dem båda. Fastän jag kan fortfarande vara förbannad på Patrik...