Hej Snorig,
Hörde att det snackades en massa skitsnack om en del av mitt släktskap(MAGNUSSON). Har suttit ner och lagt ungerfär 20 min på o läsa igenom allt som skrivits. Det konstiga är att du har LITE rätt om mångt och mycket vad gäller vissa personer som tyvärr skämt ut hela släktskapet. Men det ger dig ingen rätt att drar alla över en och samma kant och i stort sätt baktalar många av mina nära och kära inklusive mig.
Det är helt uppenbart att du umgås med oss, annars skulle du inte känna till så mycket fakta om en del personer samtidigt som du verkar helt bakom flötet när det gäller viss information. Det märks att du själv är en gammal alkis och förmodligen sitter o lyssnar på en massa skitsnack i gamlestan, k-dala och kroken.
Om vi bär västar och kör hoj. Vet du vad - Det skall du "SNORIG" skita fullständigt i ! Önskvärt hade varit om du försökte plocka av oss så man åtminstonde kunde se vem du var.
Nää en stor offentlig ursäkt hade vart på sin plats. Jag har inte gjort dig snorig något och inte pratat om din morbror hängt ut han med bild på ett allmänt forum och spanat på reg. nummer osv.
Jag repekterar din föga ålder och det trasiga liv du levt i de dryga 60 år som du nu äntligen nått. Du och dina sympatisörer skall veta att tiderna förändras. Vi är mångt mycket fler idag än på 70-talet fast under mer ordnade former, så som familj, arbete och utbildning. Tjänar förmodligen mer än dig och betalar din pension, men eftersom att du sitter annonym är det svårt att hänga ut din årsinkomst och dina papper. Välkommen att debatera mera...skall bli kul o nyansera lite av dina fördommar och dina gamla "VÄNNER" !