Citat:
Ursprungligen postat av Grisengrymt
När henry levde så sprang många och slicka röv på han,du kanske är en av dom Toons???Och mega var inte så duktig av sig som du vill göra.Du vet henry var med de stora gubbarna in mot slutet och hade han *golat* som du påstår tror du inte det hade kommit fram då i den kretsen????Nä sluta å prata massa skit om en gubbe som är död,din jävla mupp.Jag vet att du är en munbajsare så nu diskuterar jag inte med dig mera.Men jag väntar på ditt samtal

Kanske var många som sprang och slickade röv på Henry, finns alltid rövslickare till gaphalsarna. Var du en utav dom?
Mega var bra, tills storhetsvansinnet tog över. Det blir så ibland och har alltid varit så sedan HA startade upp. Men Henry var en pundare och trodde för mycket om sig själv han hade dock svansen mellan benen i slutet och var glad över att han inte blev nergrävd vilket var väligt nära att han blev.
Henry var dock aldrig med dom stora gubbarna. Det stämmer dock att han gjorde lite jobb för dom med, men det stämmer också det som Toons påstår att han fick sig ett rejält nerköp efter sitt goleri mot en del i HA. Kommer ihåg att han blev bannlyst och fick leva sina sista år som en råtta i en håla och vet även att Henry mådde dåligt över detta.
Papprerna finns att hämta ut så det spelar väl ingen roll om Toons lägger upp dom eller inte, jag tror att det var i Kungsbacka om jag inte minns helt fel.