Det va under 2001 jag va där för jag häktades sista dagen på en rättegång för jag skulle få ett kännbart straff..
Så pga jag inte va häktad pga utredning eller nåt så fanns inga restriktioner så skånestrasse hotell flytta mig till högsbo för att spara plats i polishuset.
Så blev lite kul komma dit för satt flera kompisar på samma häkte och vi typ spela tv spel käka i matsal och sen hade de typ en verkstad montering men där höll inte vi häktade till men vi smet in där o snodde Fitt öppnare som e för gynekologer hahahahhahhaha
Lite komiskt att pundare på högsboanstalten sitter o monterar ihop fittöppnare som sen läkare kör in mellan bena på ovetande patienter hahahhahaha
Jag va bara där typ 3 månader för först häktades jag i avvaktan på dom som tog några veckor och när fick domen så överklaga jag enbart för att bli kvar på högsbo i avvaktan på hovrätt och dag 1 i hovrätt drog jag tillbaka överklagan för jag tyckte jag hade fått ett ok straff bara 5.5 år hehehe
Sen kände jag dom som drev kiosken där på högsbo osv och skit bra besöksrum osv...
Plitarna där va la lite mentalt störda snodde pengar ur brev som kom och nån blev av med en guldkedja dom hade låst in i nåt värdeskåp hehehehe
Citat:
Ursprungligen postat av
Inspirit81
håller med dig om detta häkte var superbra när var du där? vi kanske var där samtidigt

men vad är en fett öppnare?