Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är tydligen helt omöjligt för somliga att delta i tråden utan att tramsa, skriva en massa ot, chatta osv. Nu har ni fått era chanser. Alla som skött sig kan tacka missfostren som medvetet sabbar tråden.
Nu ids jag inte tjafsa med er längre. Nu åker låset på och nyckeln kastar jag åt helvete. Starta ingen ny tråd för den åker samma väg. Ni kan ju OMÖJLIGT sköta er trots att ni fått ett flertal chanser. Det är respektlöst mot både andra användare och oss moderatorer.
Ni som vet med er att ni bidragit till den här trådens förfall kan gott dra nåt gammalt över er. Jag har inget som helst dåligt samvete för att ni blir ledsna eller förbannade över att ni inte får diskutera det här ämnet vidare och jag ser ingen som helst poäng i att bete mig schysst eller vara tillmötesgående gentemot idioter. Vi har försökt vara tålmodiga och toleranta in till dumhetens gräns men nu får det fanimig vara nog.
Alla ni som diskuterat programmet lugnt och sansat och bidragit till forumet vet med er det och behöver inte vara oroliga för tillsägelser o.d. Ni behövs för forumet. Ni andra kan dra åt helvete!
Det är ingen idé att ni bombarderar mig eller någon annan mod med en massa
idiotiska pm. Ni gjorde ert val och nu får ni fanimig stå för konsekvenserna.
/Låst
jag undrar om moderatorer ska arbeta på det här sättet? det är ju ofta så att trådar låses med en uppkäftig kommentar. Och att dom ändrar rubriken till det som dom anser vara en korrekt beskrivning har i många fall för mej förvirrat personer som besökt tråden.
En moderator borde kanske ha en privat och en moderator användare.
På moderator kontot borde språket och uppförandet vara med stor respekt och visa mer tollerant nivå. Sammt om det är felpostat kanske klistra in en länk till rätt forum eller tråd.
Och så kan dom skriva av sej på sitt privata konto där dom kan som i detta exempel. Kalla användare för "missfoster" och "idioter" eller vad dom nu tycker om alla dom som skriver på forumet.
Jag kan irritera mej på att om en tråd låses så har personen kanske sökt fel eller inte hittat det den sökt. Om en moderator låser och skriver " Tråd låst. Och btw så är tråden felpostad" vad hjälper det TS i det läget? att enkelt kasta in en " tråd låst, liknande ämnen tar upp detta problem som tex: www.xxxx.info/showthread/3029871"
Vänligen // Lifeinrewind