2010-09-04, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Nej, det vet jag inte eftersom det inte har hänt. Seså, berätta nu för alla var tråden låg och vad den handlade om, annars blir det bara än mer uppenbart att du ljuger. Och din bild var som sagt inte helt hundra. Det är pixlarna som avslöjar dig.
Sen när blev du expert på bildredigering? Ge oss en sann kopia av vad som hände. Jag känner ju till hur du tidigare provocerat och angripit mig utan anledning där du bland annat kallade mig idiot i den här tråden.
Citera
2010-09-04, 01:36
Bannlyst
Citat:
Nej, det vet jag inte eftersom det inte har hänt. Seså, berätta nu för alla var tråden låg och vad den handlade om, annars blir det bara än mer uppenbart att du ljuger. Och din bild var som sagt inte helt hundra. Det är pixlarna som avslöjar dig.

Du vet lika väl som jag att vad jag säger är sant, kan du bara ge dig. Det är fan sorgligt hur du sitter inne på din fritid och ljuger, som moderator för denna sida. Du ska vara ett föredöme.

Vad hände med mitt inlägg jag nyss posta, varför tog ni bort det?
Citera
2010-09-04, 01:38
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apfisk
Du vet lika väl som jag att vad jag säger är sant, kan du bara ge dig. Det är fan sorgligt hur du sitter inne på din fritid och ljuger, som moderator för denna sida. Du ska vara ett föredöme.

Vad hände med mitt inlägg jag nyss posta, varför tog ni bort det?
Återigen, berätta vilket forum det var i. Har du koll på vilka forum jag modererade när? Eller ljuger du bara?
Citera
2010-09-04, 01:39
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeriik
Sen när blev du expert på bildredigering? Ge oss en sann kopia av vad som hände. Jag känner ju till hur du tidigare provocerat och angripit mig utan anledning där du bland annat kallade mig idiot i den här tråden.
Vem som helst kan kolla att texten ligger för långt åt höger - det behöver man inte vara expert för att se.
Citera
2010-09-04, 01:41
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursäkta om jag verkar hård, du är faktiskt en av få (enda?) relativt vettiga Moderatorer här.

Citat:
Allvetaren som inte kan något om idrott eller sport och som framstår som en idiot var han än vänder sig påstår helt plötsligt att han vet mina flashbackrutiner baserat på mina inlägg. Knappast troligt gubben.

Skönt iallafall att du är konsekvent.
Citera
2010-09-04, 01:42
Bannlyst
Citat:
Vem som helst kan kolla att texten ligger för långt åt höger - det behöver man inte vara expert för att se.
Vi har haft den här diskussionen tidigare, du är allmänt känd för ditt mygel, ditt förtal och dina lögner.

Du är en smutsig människa som gör allt för att freda ditt eget skinn från tidigare synder, likt en korrumperad polis.

Dina idoler finns här http://www.youtube.com/watch?v=A7OYThSoatU
Citera
2010-09-04, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech

Varför ska du alltid anmärka på massa detaljer som inte har med den huvudsakliga diskussionen att göra?
Citera
2010-09-04, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Det är väl snarare du som är inkonsekvent som skiftar från helt ok till total galenskap.

Att du inte kan något om idrott har vi ju redan kommit överens om tidigare angående det där som du ansåg skulle vara ett regel/lagbrott angående cdon om du minns. Eller minnet kanske sviker fort när man har "makt"?
Citera
2010-09-04, 01:44
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Vi har haft den här diskussionen tidigare, du är allmänt känd för ditt mygel, ditt förtal och dina lögner.

Du är en smutsig människa som gör allt för att freda ditt eget skinn från tidigare synder, likt en korrumperad polis.

Dina idoler finns här http://www.youtube.com/watch?v=A7OYThSoatU
Hur var det nu med den inklistrade texten, låg den lite för långt åt höger, eller ska vi inte låtsas om den frågan över huvud taget?
Citera
2010-09-04, 01:46
Bannlyst
Citat:
Hur var det nu med den inklistrade texten, låg den lite för långt åt höger, eller ska vi inte låtsas om den frågan över huvud taget?

hur kan den ligga för långt till höger när det är ett screenshot av vad du skrivit?
Citera
2010-09-04, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apfisk
hur kan den ligga för långt till höger när det är ett screenshot av vad du skrivit?

Du erkänner alltså att den ligger för långt till höger?
Citera
2010-09-04, 01:47
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Det är väl snarare du som är inkonsekvent som skiftar från helt ok till total galenskap.

Att du inte kan något om idrott har vi ju redan kommit överens om tidigare angående det där som du ansåg skulle vara ett regel/lagbrott angående cdon om du minns. Eller minnet kanske sviker fort när man har "makt"?

Ja hur var det nu igen?
https://www.flashback.org/sp24835517

När jag besvarade din "kritik" så blev du tyst och ville inte diskutera mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in