Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jag tror att många skapar sig en egen uppfattning om att moderatorn slängde tråden pga personligt ointresse. Det är nog ganska sällsynt att det sker.
Jag har deltagit i många trådar som jag ansett vara intressanta men som ändå kastats och oftast finns det en logisk förklaring, bristande diskussionsunderlag i starten, felplacering mycket OT osv.
Nu när jag antar att du redan har läst det exemplet jag raderade så kan jag fråga dig vad som möjligen kan ha varit en anledning för radering då trådens diskussionsunderlag var en ganska enkel och tydlig fråga, det låg helt klart i rätt forumsdel och det fans ingen direkt OT som förstörde tråden. Det finns helt enkelt inget som gör det till en riktig "Idiottråd" som mod så fint uttryckte det förutom att det inte var ett allvarligt ämne och kanske därför inte faller mod i smaken i en annars allvarlig forumsdel.
Det här är inte första gången jag ser och det är väldigt synd. Att moderatorer har möjlighet att missbruka sin makt är något som alla i forumet alltid bör vara uppmärksamma på.