2010-03-14, 15:22
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summerdays
Jag är inte medlem på familjeliv! Ja jag har sunda åsikter, jag behandlar i alla fall inte andra som skit! Inte i verkliga livet och inte på nätet. Varför inte stänga av folk som beter sig illa? Man kan väl ha någon form av moral?

Okej, så kan du vara mer konkret om vad du vill att folk ska stängas av för, vad för trådar du vill ska vara kvar och vad dina moraliska ider är?
Citera
2010-03-14, 15:23
Medlem
haha på dig själv. Jag har inte svurit åt någon användare!
Citera
2010-03-14, 15:23
Medlem
Vattenspanns avatar
Du är medveten om att ingen tvingar dig att vara medlem på FB va?
Citera
2010-03-14, 15:24
Medlem
Novums avatar
Citat:
Jag är medlem nu, så varför skulle jag inte få ha en åsikt. Moralkärring? Tycker du att du är fyndig? Jag är hellre moralkärring än en konsekvent dumskalle.

Ni låter som äkta högstadiemobbare hela bunten!

Käka lite benso och bli lite mer harmonisk, finns bra trådar för det. (OBS: Som inte censurerats/stängts ner.)
Citera
2010-03-14, 15:24
Medlem
toizs avatar
Citat:
Lustig text utan exempel

Ge mig ett exempel på en enda ÅSIKT som inte får framföras på flashback, så ska jag lyssna på dig sen.
Citera
2010-03-14, 15:25
Medlem
Nej jag har inte tid att sitta och läsa igenom alla forumets trådar. Men har du varit medlem ett tag har du väl märkt att vissa skriver oerhört nedsättande till andra?????
Citera
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Jag är medlem nu, så varför skulle jag inte få ha en åsikt. Moralkärring? Tycker du att du är fyndig? Jag är hellre moralkärring än en konsekvent dumskalle.

Ni låter som äkta högstadiemobbare hela bunten!

Ja, du får mycket gärna ha en åsikt och du får gärna uttrycka den men kan du bara argumentera för den lite annars är det svårt att ta dig som något annat än en troll.
Citera
Medlem
Citat:
Nej jag har inte tid att sitta och läsa igenom alla forumets trådar. Men har du varit medlem ett tag har du väl märkt att vissa skriver oerhört nedsättande till andra?????

Vad spelar det för roll? Sålänge det inte är OT så är det helt okej att kalla dig idiot, fåntratt, bögjävel, hora, vadfansomhelst.
Citera
2010-03-14, 15:27
Medlem
Ja ni verkar ju ha piller för alla tillfällen på ert dumma lilla forum, men jag behöver inte droger för att verka här.
Citera
2010-03-14, 15:28
Medlem
uainds avatar
Citat:
Hur kan ni säga att ni står för yttrandefrihet, det finns ju inget forum som censurerar och stänger ner trådar så mycket som ni! Dessutom stänger ni ner helt fel typ av trådar. Se till att stoppa de jävla små snorungarna som skriver nedsättande till andra, svär och bara beter sig som as. Rensa upp, stäng av dem helt om de missköter sig!

Och varför i allsin dar gör ni reklam för lustgas och alkohol på en sajt med många unga användare!?

Och nej jag är inget troll eller vad ni nu kallar personer med sunda åsikter och folkvett!
Flashback är ett skämt vad gäller den delen. Om du vill diskutera ocensurerat får du söka dig någon annan stans. Här på flashback gör du bäst i att rätta in dig i ledet och göra som gestapo...eh jag menar moderatorerna säger.
Citera
2010-03-14, 15:28
Bannlyst
Citat:

Så är det, alla som har svarat dig hittills är ju äckligt bruna på sina tungor.
Vet inte varför dom fjäskar för moderatorerna. Ditt inlägg var ju bra och jag har fan tänkt samma sak.

Håll fanan högt.

Och till mobben med högafflar och eldfacklor, torka tungan.
Citera
2010-03-14, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uaind
Flashback är ett skämt vad gäller den delen. Om du vill diskutera ocensurerat får du söka dig någon annan stans. Här på flashback gör du bäst i att rätta in dig i ledet och göra som gestapo...eh jag menar moderatorerna säger.

Det finns regler. Regler som ska följas. Reglerna finns till för att Flashback ska finnas kvar som forum. Så ja, rätta dig in i ledet annars vill ingen ha dig här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in