Citat:
Ursprungligen postat av cst
Vi är inte i närheten av 100%-iga, däremot är jag rätt säker på att genomsnittsmoderatorn har betydligt fler flashbacktimmar i rockärmen och en betydligt bättre insikt i hur regelverket fungerar. Anser man att en moderator har fel fungerar det alldeles utmärkt att argumentera för det i PM, om den konversationen inte är tillfredsställande kan man sedan posta i den här tråden. Känner du dig särbehandlad av en moderator, varför då inte vända sig till någon av de andra moderatorerna i det forumet och fråga hur de ser på saken?
Jag kan på en gång erkänna att jag inte är någon gud, men konkreta och rationella argument gör det hela så mycket mer konstruktivt att diskutera.
Jag kan på en gång erkänna att jag inte är någon gud, men konkreta och rationella argument gör det hela så mycket mer konstruktivt att diskutera.
Citat:
Tänker inte dra det längre än så här och har nyss rapporterat om tråden och får hoppas att tidigare moderator låter någon annan ta beslutet denna gång. Jag är som sagt inte arg på varningen, jag tycker att tråden ligger fel och är provocerande.
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Det är självklart att vi inte är 100%-iga, men dom gånger vi inte är det så märks det väldigt snabbt och enkelt av medmoderatorer.
Trådens syfte är för en av FB-pedofilerna att få hjälp med hur han ska lyckas lura en 11-årig flicka för att sexuellt kunna utnyttja henne. Han skrev fel ålder i trådstarten men har senare kompletterat det men han är helt öppen med vad hans syfte med tråden är. Och att det skulle vara något för Psykologiforumet kan jag verkligen inte se och såna trådar ber om att bli ursprårade och borde helt klart hållas inom pedofiliforumet. En annan av moderatorerna ansåg som sagt att pedofilens frågeställning inte hörde hemma i familjeforumet och därför papperskorgade pedofilens tråd där och jag kan faktist inte förstå hur aktuell moderator i detta fallet kan hävda att den tråden hör hemma i psykologidelen. Det kostade mig en varning att ta diskussion med den moderatorn och därför har vi nu en diskussion om vissa mods kanske har hamnat på fel stol.