Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Tolkar jag det rätt, som att det där är ett PM som du skickat till en moderator eller vad?
Om svaret är ja, så har jag lite frågor till dig.
1. Hur vet du att moderatorerna varit online?
2. Forumet har 3 moderatorer, och alla moddar kanske inte forumet just för tillfället, eller så har jag tolkat att man skiftar lite om man har fler forum att ta hand om.
Sedan som svar på din fråga. Nej moderatorer från ett annat forum kan inte modda forum som de inte har moderatorsrättigheter till. Källa:
https://www.flashback.org/sp30092949
Vad gäller ditt PM i övrigt, så kan jag förstå din frustration när en skittråd får ligga kvar. Men å andra sidan så undra jag varför du måste ha ett sådant tonläge när du inleder en diskussion. Tror du inte att responsen kunde vara lite annan om du varit lite trevligare?
Hej AbrahamLincoln!
Nej, det är inget PM som jag har skickat, utan ett helt vanligt inlägg i denna tråden. Kanske lite fel tråd, men tyckte personligen att trådens topic passade för ändamålet att framhäva ett klagomål.
Av att tyda kommentarer i tråden så har moderatorer varit online sedan 23.01 igår (24/4) och har även rapporterats natten till idag. Självklart förstår jag att alla inte kan ha tid, men en tråd som denna tycker jag borde försvinna snarast och 21 timmar är inte OK i min mening. Tackar även för din hänvisning till moderatorsrättigheterna! Man lär sig något nytt varje dag!
Varför jag just blir förbannad och använder ett skarpare tonläge är av anledningen hur, jag personligen, ser IT-S som för tillfället. Själva nivån har sjunkit något enormt under de senaste åren och incidenter som denna gör inte forumavdelningen mycket bättre!
Väl mött och ha en fortsatt trevlig kväll,
t0rsken
EDIT:
Även tack till Kaiser Chief för ett svar!