Citat:
Ursprungligen postat av WhiteRhino
vilket ju tydligen inte är korrekt, då det på inget sätt är topic som snackas om i tråden , bara kolla i tråden nu , efter städningen har det väl varit snart 20 kommentarar .. 4 av dom max har varit on topic resten har varit off topic trams
så var fan är diskussionsunderlaget och värdet i den tråd? som jag sagd hela tiden kommer den enbart dra till sig trams och off topic , så det finns verkligen inte en enda orsak att låte den stanna kvar
Hela din poäng har varit att tråden skulle ha för dåligt diskussionsunderlag och att det var därför den blev låst igår kväll. Eller med andra ord, att den sortens trådar inte skulle vara tillåtna och att det var därför den blev låst. Hänger du med?
Eller som du själv skrev:
Citat:
då hela denna diskussion började såg INGEN av er, inte en enda av er, nån orsak att stänga av tråderna, dom var 100% ok och inte tramsiga als, fanns heller ingen särskild dumhet i dom, och dom flesta kommentarar var ok enligt er.
NU är dom plötsligt inte , och är därför stängda och detta är till trots för att det inte ens skrivit mycket trams i dom sedan denna diskussion började
det börjar bli lite patetiskt , att så många folk har så stora problem att erkänna att dom hade fel, trots dom via deres actions visar att dom erkänner detta... det är ju så jävla tydligen
som sagd varför bråka bara för att bråka
Nu är alltså trådarna sammanfogade till en stor tråd, men
den har också öppnats igen. D.v.s., diskussionsunderlaget i dess nuvarande form är
inte för dåligt för att ha en tråd om det.
Att du sen tycker tråden är skit bryr jag mig inte om. Känn dig fri att låta bli att läsa i den. Men tråden är definitivt tillåten.