2010-09-04, 01:48
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apfisk
hur kan den ligga för långt till höger när det är ett screenshot av vad du skrivit?
Nu trillade poletten ner hos dig med. Det är ju just det den inte kan om det är en skärmdump, men nu är det inte en skärmdump utan en redigerad bild där du klistrade in en annan text. Sopa.
Citera
2010-09-04, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Du erkänner alltså att den ligger för långt till höger?

nej?
Citera
2010-09-04, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Hur var det nu med den inklistrade texten, låg den lite för långt åt höger, eller ska vi inte låtsas om den frågan över huvud taget?
Inte tittat så noggrant på bilden än, hade tänkt göra det nu då jag råkar sitta på olika utbildningar av diverse olika bildredigerarprogram.

Du är dock känd för ditt mygel sedan tidigare för mig.

Yori är någons alternativa konto märker jag, så blåst kan man ju inte vara om man inte är Moderator.

Ps. Bilden är inte redigerad
Citera
2010-09-04, 01:50
Bannlyst
Citat:
Nu trillade poletten ner hos dig med. Det är ju just det den inte kan om det är en skärmdump, men nu är det inte en skärmdump utan en redigerad bild där du klistrade in en annan text. Sopa.

Nej det har jag inte din patetiska nolla. När det här kommer ut kommer du fan förlora jobbet som moderator, och därav hela din identitet.
Citera
2010-09-04, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Ja hur var det nu igen?
https://www.flashback.org/sp24835517

När jag besvarade din "kritik" så blev du tyst och ville inte diskutera mer.
Jävla pajas som inte har koll på idrottssändningar med sitt eget lag, vad krävs för att vara Moderator? Total inkompetens?
Citera
2010-09-04, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apfisk
nej?

Du vet inte? Eftersom du sätter dit ett frågetecken betyder det att du frågar mig om du erkänner att texten är för långt åt höger?
Citera
2010-09-04, 01:51
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeriik
Inte tittat så noggrant på bilden än,
Citat:
Citera
2010-09-04, 01:52
Bannlyst
Citat:
Inte tittat så noggrant på bilden än, hade tänkt göra det nu då jag råkar sitta på olika utbildningar av diverse olika bildredigerarprogram.

Du är dock känd för ditt mygel sedan tidigare för mig.

Yori är någons alternativa konto märker jag, så blåst kan man ju inte vara om man inte är Moderator.

Haha vad menar du?
Citera
2010-09-04, 01:52
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Jävla pajas som inte har koll på idrottssändningar med sitt eget lag, vad krävs för att vara Moderator? Total inkompetens?

Ungefär. Ett uns av tålamod också så man står ut med idioter
Citera
2010-09-04, 01:53
Bannlyst
Citat:
Tittade medan jag skrev. Flera flikar uppe om du hört talas om det. Misskapta idiot.
Citera
2010-09-04, 01:56
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Tittade medan jag skrev. Flera flikar uppe om du hört talas om det. Misskapta idiot.
Så du menar att du i en bild som är 1365 pixlar bred bara genom webbläsaren kan se att det är förskjutet enstaka pixlar i sidled? Eller har du bildbehandlaren i din webbläsare?
Citera
2010-09-04, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Ungefär. Ett uns av tålamod också så man står ut med idioter
Det verkar ju inte krävas något tålamod efter de tilltagen Ånkelgunnar tog till mot apfisk alldelles nyss. Skrev oprovocerat "din mamma" eller något annat moget från en 40-åring. Fortfarande inte fått bevis att det inte var det han skrev. Gubbjäveln sitter väl fortfarande med paint och försöker redigera sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in