2010-09-04, 01:08
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apfisk
Sluta slingra dig, du är känd för att ta bort trådar som du tidigare felaktigt låst för att upprätthålla din prestige.
Jag kan se alla trådar ÅnkelGunnar har raderat och jag ser inget konstigt. Kan du vara mer specifik?
Citera
2010-09-04, 01:09
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Sluta slingra dig, du är känd för att ta bort trådar som du tidigare felaktigt låst för att upprätthålla din prestige.
Inte alls, och det har vi redan rett ut via PM. Du försökte än en gång bluffa genom att anklaga mig för något jag inte gjort, och misslyckades kapitalt.
Citera
2010-09-04, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Jag kan se alla trådar ÅnkelGunnar har raderat och jag ser inget konstigt. Kan du vara mer specifik?

Det är tydligt att ni har en pakt för att få de som ifrågasätter systemet att dra sig tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Inte alls, och det har vi redan rett ut via PM. Du försökte än en gång bluffa genom att anklaga mig för något jag inte gjort, och misslyckades kapitalt.

Än en gång? Jag har inte misslyckats, det är ord mot ord, och jag har bildbevis. Erkänn bara att du är ett jävla fascistsvin
Citera
2010-09-04, 01:17
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Det är tydligt att ni har en pakt för att få de som ifrågasätter systemet att dra sig tillbaka.
Oooh lyckades vi? Kommer din bitande kritik försvinna? Oh oh hoppas.
Citera
2010-09-04, 01:18
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Än en gång? Jag har inte misslyckats, det är ord mot ord, och jag har bildbevis. Erkänn bara att du är ett jävla fascistsvin
Det enda du har är ett halvtaffligt bildmontage där du gjorde bort dig genom att inte först kolla ifall användaren Apkatt faktiskt hade fått en tråd låst utav mig.

Edit: Och kollar man lite extra noga så har du klistrat in din text en pixel för långt åt höger samt två pixlar för långt ner. Sopa.
Senast redigerad av ÅnkelGunnar 2010-09-04 kl. 01:26.
Citera
2010-09-04, 01:20
Medlem
vilken fientlig tråd.
OnT, jag uppskattar de flesta moderatorernas humor som ofta manifesterar sig självt på ett nonchalant sätt, endast till för att underminera.
jag får en obskyr men dock bekvämlig känsla av trygghet, och det beblandas med mitt subjektiva perspektiv angående maktens kamp på forumet.
Citera
2010-09-04, 01:25
Bannlyst
Citat:
Det enda du har är ett halvtaffligt bildmontage där du gjorde bort dig genom att inte först kolla ifall användaren Apkatt faktiskt hade fått en tråd låst utav mig.

Du har ju tagit bort den du låst, som jag sa.
Citera
2010-09-04, 01:27
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Så är det nog. Minns du vad den handlade om? Vilket forum den låg i?
Citera
2010-09-04, 01:28
Bannlyst
Citat:

Den tråd du låst? Nyss skrev du ju att ÅG var känd för att låsa och gömma trådar. Det är alltså en tråd, vad var ämnet?
Citera
2010-09-04, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag kan se utifrån dina inlägg ang hur forumet styrs och kring moderatorernas roller att du absolut inte har någon insyn i outlaw. Har eller haft.
Sen har du rätt, jag vet inget annat om dig än vad du presterat i dom trådarna jag just nämnde samt i PM.
Allvetaren som inte kan något om idrott eller sport och som framstår som en idiot var han än vänder sig påstår helt plötsligt att han vet mina flashbackrutiner baserat på mina inlägg. Knappast troligt gubben.
Citera
2010-09-04, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Den tråd du låst? Nyss skrev du ju att ÅG var känd för att låsa och gömma trådar. Det är alltså en tråd, vad var ämnet?

Du har ingenting med det här att göra.

Citat:
Så är det nog. Minns du vad den handlade om? Vilket forum den låg i?

Det vet du mycket väl, framställ dig själv som dummare än vad du är.
Citera
2010-09-04, 01:32
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Det vet du mycket väl, framställ dig själv som dummare än vad du är.
Nej, det vet jag inte eftersom det inte har hänt. Seså, berätta nu för alla var tråden låg och vad den handlade om, annars blir det bara än mer uppenbart att du ljuger. Och din bild var som sagt inte helt hundra. Det är pixlarna som avslöjar dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in