Citat:
Ursprungligen postat av hanswolf
Den enda bedömningsgrund jag har till mitt förfogande gällande att fastställa huruvida din begåvning över eller understiger normal inteligens, är din tidigare argumentation, och den pekar tyvärr neråt

för att besvara din andra fråga så talar vi primärt varken om utrikespolitik, eller om ett internetforum, utan om yttrandefrihet som kan förekomma inom utrikespolitiken såväl som i ett internet forum, även om sess förekommst i detta forum är tämligen begränsat. Även jag förstår att viss kontroll av det som skrivs kan vara rekomenderat för att upprätta ordning, men rimligtvis bör tröskeln vara något högre än godtycklig censur ifrån ett forum som utger sig för att vara en bevakare av yttrandefriheten.
Förvisso hade jag kunnat utveckla mitt argument ifrån en någotsånär nedkortad mening till en biografi varifrån all min kunskap samt alla mina åsikter anspråkslöst bara skulle stråla igenom..
Men jag trodde mig begripa att dessa små och, enligt mig, onödiga aspekterna kring det egentliga ämnet helt enkelt var överflöd för oss båda, jag hade fel.
Min "tidigare" argumentation pekar egentligen varken upp eller ner då den kan tolkas på olika sätt.
Du tolkar det som ett dåligt argument då det inte behagar din åsikt, vilket jag respekterar.. Men jag tycker det är mycket onödigt att försöka kallhamra i diskussionen på det här sättet. Vare sig du vill eller ej så skriver vi om ett internetforum,
och dess påstådda yttrandefrihet.
Säg mig, vems åsikt kan (enligt regelverket) ej höras på internetforumet Flashback?
En minderårig och dennes åsikt, check.
En individ som ej kan dividera dennes åsikt, check.
En idiot som ej lyckas förmå sig att förstå värdet i en diskussion och därför försöker tillintetgöra det ursprungliga syftet, check.
Ingendera exkluderar yttrandefrihetens principer för oss "proportionella", alltså vi som kan föra en diskussion under helt godtagbara regler.
Dessa exemplen torde för forumet vara helt självklara, och hur mycket du än vill att
alla bör ha rätten att uttrycka sin åsikt på den här sidan så är du endast en bidragande faktor.
Är det några konstigheter?