Citat:
Ursprungligen postat av Eeriik
Så du anser alltså att en förändring har skett? Åt vilket håll tror du det har gått? Jag har ju inte hängt här lika länge som du vilket kanske gör att jag märker det på ett annat sätt då jag anser att när jag reggade det här kontot var forumet fyllt av fler kreativa och nyskapande trådar istället för som det är idag då de stora "mängdtrådarna" regerar där man aldrig får upp en vettig diskussion eftersom att så många skriver och tråden har pågått under en så lång tid eller de enformiga "aktuella händelser" som innefattar kändisar, nyheter och aktuella brott. De trådarna som handlar om aktuella händelser kanske är de egentligen som ska sammanfogas och föras i en större tråd eftersom de handlar i stort sett om samma sak varje gång bara att det är ett annat namn på huvudämnet.
Det fanns t ex inte så många stora trådar på den tiden, det var överlag mindre trams än vad det är idag osv. Om det pekar åt något direkt håll vet jag inte om jag skulle påstå, utveckligen är ganska naturlig med tanke på hur mycket forumet har vuxit genom åren.
Vad jag inte förstår (förutsatt du hängt här den tid ditt regdatum visar på) är hur det helt plötsligt skulle ha blivit en så stor förändring som du pratar om. Flertalet av de stora sammanfogade trådar som finns på forumet är äldre än så och att mängdtrådarna skulle regera idag är inget jag överhuvudtaget kan instämma i. Visst har det blivit fler sådana genom åren men i de flesta fall är de ganska nyttiga då de tar upp frågor som ställs om och om igen. Som sagt måste du börja ge exempel på var det inte fungerar.