2008-11-21, 12:02
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Fast det där är ju lögn. Utredningen pågår såvitt jag vet ännu. Att man snabbt hade ett spår är kanske inte så märkligt, det finns en kille som försökt zappa tornen innan... UBL var väl en lågoddsare kan man säga.

Passet gör varken från eller till rent bevismässigt. De checkade in och boardade planet, det vet man. Att små saker kan överleva explosioner (jag tror dessutom inte att det var oskadat) är ganska vanligt, fler exempel på detta har givits i tråden. Dessutom är pass som sagt byggda för att vara tåligare än vad man tror.

Jag vill minnas att inscannade bilder av dem finns från Moussaoui-rättegången.
Citera
2008-11-22, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Du vet att du är knäpp eller hur?

Du har helt rätt. Det är precis vad ett barn ser.
För det krävs en vuxen med kunskap och erfarenhet för att se att det inte är det.

HAHA, jag har nästan slutat att skriva i den här tråden efter att jag märkte att de flesta som skriver här är flera mil mer pålästa än vad jag är.... Det borde du med VERKLIGEN också göra.
Citera
2008-11-22, 01:22
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wo0ozle
HAHA, jag har nästan slutat att skriva i den här tråden efter att jag märkte att de flesta som skriver här är flera mil mer pålästa än vad jag är.... Det borde du med VERKLIGEN också göra.

Kim känns för övrigt som en av de som är flera mil mer påläst än du.
Citera
2008-11-22, 01:24
Medlem
Citat:
Kim känns för övrigt som en av de som är flera mil mer påläst än du.

Möjligt, men flera mil mindre påläst än sten.b som han svarade på

Du behöver inte ta åt dig och sänka dig till en så låg nivå Pad. Jag har stor respekt för dig och Majava som ha kunnat hålla nivån på debatten skaplig, trots att ni ser er som överlägsna.
Citera
2008-11-22, 01:53
Medlem
Pingehs avatar
Citat:

Du behöver inte ta åt dig och sänka dig till en så låg nivå Pad. Jag har stor respekt för dig och Majava som ha kunnat hålla nivån på debatten skaplig, trots att ni ser er som överlägsna.

På vilket sett ser du sten.b som en påläst person? Om du följt denna tråden så borde du upptäckt att han vid minsta lilla konfrontation flyr från vidare diskussion. Han kan inte lägga fram ETT ENDA bevis på att attackerna den elfte september var ett "inside job", dock fortsätter han att förlöjliga de som motbevisar varenda argument han kommit med. Men om du tycker han är så påläst, visa lite på varför istället för att göra tomma påståenden.
Citera
2008-11-22, 02:02
Medlem
Pads avatar
Citat:

Du måste ha fel på ögonen... Dagens hemläxa blir att gå igenom antingen den här eller månlandningstråden och kolla hur många gånger sten har

- påstått saker som varit helt uppåt väggarna fel
- slutat delta när vi skall granska bevis

Kom sen tillbaka och tala om huruvida han är påläst eller inte.
Citera
2008-11-22, 08:37
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Du måste ha fel på ögonen... Dagens hemläxa blir att gå igenom antingen den här eller månlandningstråden och kolla hur många gånger sten har

- påstått saker som varit helt uppåt väggarna fel
- slutat delta när vi skall granska bevis

Kom sen tillbaka och tala om huruvida han är påläst eller inte.

I rättvisans namn så kan man både vara påläst och ha fel... sten .b är otroligt påläst när de gäller de flesta konspirationsteorier vi diskuterar här. Sen att det han läst på för det mesta är fel eller ren galenskap, imho, är en annan sak...
Citera
2008-11-22, 10:58
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Oj jag visst skall jag göra det. Kan du först bara påminna mig igen exakt vilken punkt i din konspiration som du lyckades bevisa och där jag fick ge mig, innan du slutade skriva är du snäll. Sedan jag skall jag dra mig tillbaks det lovar jag.
Citat:
SLOB har helt rätt, sten-b är mer påläst än någon av foliehattarna. Att han sedan är några grader ur spel och med vilje missförstår allt han läser är en annan sak
Att du sätter mig flera mil mindre påläst än sten.b tar jag som en form av beröm. Jag tror inte jag vill vara ansedd som kunnig - av foliehattar vill säga. I min värld innebär förakt/förlöjligande från De Skinande Mössorna att normalt fungerande människor ser mig som inte helt vilsekommen.
Å andra sidan kan jag ge dem att de kan ha en poäng när de säger att jag är knäpp. Möjligheterna är goda.

Såså tillbaks till topic. Jag blir alldeles tårögd äver at prata så här om mig själv.
Vart var vi, hade vi klarat ut det här med att folk använder liknelser? Så att stål/lava-debatten kan läggas åt sidan menar jag.
Citera
2008-11-22, 11:49
Medlem
styrlunds avatar
Haha. Sitter ni jämnför kukar nu?
JAG ÄR MERA PÅLÄST ÄN DIG!
MIN PAPPA HAR STÖRRE BIL ÄN DIN!
MIN MAMMA HAR STYVARE BRÖSTVÅRTOR ÄN DIN!

Patetiskt...
Citera
2008-11-22, 12:00
Medlem
NanoFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund

Patetiskt...

Hey,

No fat chicks
Citera
2008-11-22, 12:41
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund

Patetiskt...

har du något att tillföra i debatten om huruvida den officiella teorin är sann eller inte eller är du bara här för att skrika oneliners?
Citera
2008-11-22, 12:44
Medlem
Majavas avatar
Citat:

Nej nej, vi (jag tar mig friheten att tala för Pad här) ser oss inte som överlägsna, vi ser oss som mer pålästa och kunniga inom ämnet. Överlägsna vore vi bara om vi satt inne med kunskaper som ingen annan på ett hyffsat enkelt sätt kan skaffa sig, och så är inte fallet. Faktum är att jag inte har koll på allt vi har diskuterat heller alla gånger, det fanns en anledning till att jag gick och frågade en universitetsanställd om hur ofta stommen undersöks och repareras innan jag svarade dig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in