Citat:
Ursprungligen postat av Wo0ozle
HAHA, jag har nästan slutat att skriva i den här tråden efter att jag märkte att de flesta som skriver här är flera mil mer pålästa än vad jag är.... Det borde du med VERKLIGEN också göra.
Oj jag visst skall jag göra det. Kan du först bara påminna mig igen exakt vilken punkt i din konspiration som du lyckades bevisa och där jag fick ge mig, innan du slutade skriva är du snäll. Sedan jag skall jag dra mig tillbaks det lovar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Wo0ozle
Möjligt, men flera mil mindre påläst än sten.b som han svarade på

SLOB har helt rätt, sten-b är mer påläst än någon av foliehattarna. Att han sedan är några grader ur spel och med vilje missförstår allt han läser är en annan sak
Att du sätter mig flera mil mindre påläst än sten.b tar jag som en form av beröm. Jag tror inte jag vill vara ansedd som kunnig - av foliehattar vill säga. I min värld innebär förakt/förlöjligande från De Skinande Mössorna att normalt fungerande människor ser mig som inte helt vilsekommen.
Å andra sidan kan jag ge dem att de kan ha en poäng när de säger att jag är knäpp. Möjligheterna är goda.
Såså tillbaks till topic. Jag blir alldeles tårögd äver at prata så här om mig själv.
Vart var vi, hade vi klarat ut det här med att folk använder liknelser? Så att stål/lava-debatten kan läggas åt sidan menar jag.