2008-10-24, 03:37
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Det här är humor på hög nivå...

Du har ju inte läst dom flertaliga NIST rapporterna. Men nu hävdar du att inga vittnen har hörts av NIST eller FEMA ang. explosioner.

Detta är en lögn från din sida. Dels eftersom du inte läst rapporterna så kan du omöjligt veta om dom förhört personer ang. detta, Dels för att du bedrägligt hävdar en sak du inte har en aning om. Lögnare.

Kanske du, lydiga fårskalle, som har läst dessa 1500 sidor desinformation, hjälpa mig att hitta på vilken sida dom har utrett eventuella bomber.

Varför har dom inte hört t.ex. Rodriguez?

P.S. Det finns hopp D.S:

http://www.youtube.com/watch?v=yxH_ULntdNQ&eurl=http://whatreallyhappened.com/
Senast redigerad av sten.b 2008-10-24 kl. 04:17.
Citera
2008-10-24, 08:45
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Kanske du, lydiga fårskalle, som har läst dessa 1500 sidor desinformation, hjälpa mig att hitta på vilken sida dom har utrett eventuella bomber.

Som om det DU nämner är en lögn skall då JAG leta på det du VET inte finns!!!

Hur dum kan du bli?

1500 sidor??? Inte ett rätt än så länge, men försök gärna i 7 år till så får vi se hur många lögner till du kräks upp här på FB!
Citera
2008-10-25, 02:10
Medlem
Jag har hört tidigare att det fanns guld begravd under Twin Towers?

Någon som har information/länk om just detta (på svenska).

Har säkerligen diskuterats här tidigare men orkar verkligen inte gå igenom alla sidor.

mvh
Citera
2008-10-25, 02:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillian

Har säkerligen diskuterats här tidigare men orkar verkligen inte gå igenom alla sidor.

mvh

Har för mig oxo hört något liknande att man skall ha transporterat bort det i lastbilar innan raset. Vill veta mer om detta jag med. Vems var guldet och hur mycket pratar vi om?
Citera
2008-10-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillian

mvh

Fullständigt trams är vad det är.

Här har du en foliesida: http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/gold.html
Screw loose: http://screwloosechange.blogspot.com/2006/05/great-gold-heist.html

Det tog mig 10s att googla fram.
Citera
2008-10-27, 21:28
Medlem
Hej igen!
Har varit bortrest ett tag. Tänkte kolla om jag kan lägga in ett bevis i bevistråden. AE911truths analys av wtc7s fall visar att byggnaden föll i fritt falls hastighet under större delen av fallet. Byggnaden kan omöjligt ha fallit i fritt falls hastighet om den föll p g a branden.

http://www.youtube.com/watch?v=gC44L0-2zL8
Citera
2008-10-27, 21:29
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Hej igen!
Har varit bortrest ett tag. Tänkte kolla om jag kan lägga in ett bevis i bevistråden. AE911truths analys av wtc7s fall visar att byggnaden föll i fritt falls hastighet under större delen av fallet. Byggnaden kan omöjligt ha fallit i fritt falls hastighet om den föll p g a branden.

Nu föll den väl inte enbart på grund av branden.
Senast redigerad av Targenor 2008-10-27 kl. 21:40.
Citera
2008-10-27, 21:49
Medlem
Citat:
Hej igen!

Det kan du säkert få in, men jag har en känsla av att det ska in lite mer resonemang än en youtubefilm. Ganska mycket mer faktiskt. Du har inte ens förklarat vad beviset går ut på utan bara postat en länk.
Citera
2008-10-28, 08:36
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Hej igen!

Inget föremål på jorden kan falla i fritt fall eller snabbare om inte något "skjuter på" i riktning mot marken.
Så det spelar liksom ingen roll om du eldar, river eller spränger en byggnad, den kommer INTE att falla i "fritt fall".

Detta lärde man sig på högstadiets fysiklektioner och detta går direkt att applicera på WTC.
Men av någon konstig anledning så har alla foliehattar missat just dessa lektioner. Snacka om att ni har blivit konspirerade av hela skolsystemet. Bara just ni foliehattar har missat detta grundläggande i fysiken.
Citera
2008-10-28, 08:49
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torden
Det kan du säkert få in, men jag har en känsla av att det ska in lite mer resonemang än en youtubefilm. Ganska mycket mer faktiskt. Du har inte ens förklarat vad beviset går ut på utan bara postat en länk.

Vad torden sa, det krävs egen argumentation. Sedan som en extra kommentar, och jag understryker att jag nu skriver som moderator, inte som debattör, eftersom jag har för avsikt att ifrågasätta riktigheten i tesen, så kommer jag låta Oddball avgöra om liennos bevis håller eller inte och därmed också fatta beslut om eventuell överflyttning. Detta för att det inte ska uppstå något problematik med partiskhet.

/mod
Citera
2008-10-28, 18:44
Medlem
Fahrenheit451s avatar
Eftersom Bush-administrationen både censurerat och manipulerat forskning och forskningsresultat kanske man inte ska tro på någon källa som har kopplingar till denna administration. NIST t.ex. hur starka band till Bush?

Att den första officiella rapporten inte ska tas som en sanning är självklart då Zelikov ingick i administrationen, men hur är det med de övriga? Koppling och det innebär att de kan ha manipulerat forskning och forskningresultat.
Citera
2008-10-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fahrenheit451
Eftersom Bush-administrationen både censurerat och manipulerat forskning och forskningsresultat kanske man inte ska tro på någon källa som har kopplingar till denna administration. NIST t.ex. hur starka band till Bush?

Att den första officiella rapporten inte ska tas som en sanning är självklart då Zelikov ingick i administrationen, men hur är det med de övriga? Koppling och det innebär att de kan ha manipulerat forskning och forskningresultat.

Hej herr Alla-har-sin-egen-sanning, du kan inte peka på något speciellt som är förfalskat? Newton var kanske också med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in