2008-09-12, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Skitsnack.
Jag tar tillbaks min föregående kommentar, skicka den här skittråden till konspirationsforat.

Loose Change är för övrigt bevisligen bara skitsnack, inte för att någon av småglinen som tror på tomtar och troll någonsin kommer att ändra sin uppfattning för det.
Skitsnack? Alla punkter som framförs i filmen är baserade på fakta, det är inga spekulationer de talar om.
Senast redigerad av Turnip Master 2008-09-12 kl. 22:14.
Citera
2008-09-12, 22:06
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallePaLuffen
hahaha! Seriöst!?
hur orkar ni ens försöka övertala dessa ignoranta människor? Eller jag tror inte dom är ignoranta, utan bara älskar att jävlas med er...man kan väll inte vara så otroligt trångsynt... väll? Pad, snälla säg att du inte är så trångsynt och naiv att du verkligen tror att Al Qaida själva låg bakom 9/11? och att det gick till som vi har fått förklarat för oss av den Amerikanska regeringen och "the commission Report"? Förstår folk som inte läst på ämnet något vidare, men du har fan gått igenom allt... I´m stunned! Snälla säg att du bara jävlas!

Jag tänker inte försöka ge mig in i denna debatten heller för ni är hopplösa... all fakta finns ju på 100-tals sidor, filmer och ljudupptagningar på internet. och det är kristallklart...verkligen kristallklart att 9/11 är väldigt mycket mer komplicerat än vad Bush & Co säger. Och dom Saudiarabiska kaparna som var finansierade av Pakistan inte kom från Irak... fast de tror du väll fortfarande på Pad?
Men sanning kommer att komma fram. Fler och fler vaknar varje dag.

The Truth Will Prevail!!

btw, måste rekomendera den nya dokumentären Fabled Enemies

Nämn en grejj....
Citera
2008-09-12, 22:07
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turnip Master
Alla punkter som framförs i filmen är baserade på fakta, det är inga spekulationer de talar om.
Erich von Dänikens teorier är också baserade på fakta. Jag menar, pyramiderna finns.
Citera
2008-09-12, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FredPhelps
Ja, jag såg den. Man kan förklara en händelse hur som helst, frågan är om man har några bevis för sin förklaring. Det har dom inte, dom vänder och vrider på fakta för att få den att visa vad dom vill. Loose Change är ren och skär propaganda. Är det inte ironiskt?

http://www.loosechangeguide.com/LooseChangeGuide.html

Finns hur mycket information som helst om "dokumentären".

Som sagt, konspirationsforumet.
Tack för länken, den skall studeras noga.

EDIT: Så det var Al-Qaida som låg bakom trots allt! Skönt att bli befriad ifrån de här dumma konspirationsideerna. Förpassa tråden till konspirationsforumet!

EDIT2: Filmen är alltså bara trovärdig för att den ljuger så stort att det är svårt att motsäga den! Genialt drag faktiskt...
Senast redigerad av Turnip Master 2008-09-12 kl. 22:15.
Citera
2008-09-12, 22:21
Medlem
Vidovdans avatar
Aha, firman som misstänks för att ha planterat sprängladdningarna i WTC avfärdar idén som "löjlig".

Äntligen har vi fått bevis för att de inte kan ha planterat in sprängladdningarna. Hur skulle de kunna ha gjort det om det var "löjligt"?

Jag håller förresten på att ladda hem ZERO nu. Tyvärr verkar den vara på italienska. Man kan bara hoppas att det finns engelska subtitles med.
Senast redigerad av Vidovdan 2008-09-12 kl. 22:28.
Citera
2008-09-12, 22:26
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidovdan
Aha, firman som misstänks för att ha planterat sprängladdningarna i WTC avfärdar idén som "löjlig".

Äntligen har vi fått bevis för att de inte kan ha planterat in sprängladdningarna. Hur skulle de kunna ha gjort det om det var "löjligt"?

Kan dom inte använt laser eller raggsockor.
Citera
2008-09-12, 22:32
Medlem
Ormen Långes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turnip Master
Detta är ingen konspiration

Nej självfallet är det ingen konspiration
(d.v.s. en sammansvärjning) som ligger bakom 9/11.

Hade de med skygglappar försedda dårarna
som kommer med dylika påståenden som de i TS första inlägg
kunnat lägga fram någon form av trolig och vetenskapligt baserad förklaring
så skulle det kunna kallas för en konspirationsteori, men så är självfallet inte,
utan det handlar närmast om en konspirationsgissning.
Citera
2008-09-12, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Nämn en grejj....
en grejj?
Citera
2008-09-12, 22:46
Medlem
Carpe Diems avatar
PU -> Konspirationer
/mod.
Citera
2008-09-12, 22:50
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Även där är det svårt att säga något eftersom VHS knappast är cream of the crop när det gäller skärpa och upplösning (nu väntar jag på att första foliehatten skall skrika att det i sig är ett bevis för att det är dubbelgångare).
Men om den officiella versionen endast bygger på en video som kan vara falsk,
ger detta inte en ny nyans i debatten?
Att den officiella versionen är lika tunn som folieversionen?
Citera
2008-09-12, 23:03
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallePaLuffen
en grejj?

Lite slarvigt skrivet jag vet. Kan du presentera ett enda litet bevis som talar för inside job?
Citera
2008-09-12, 23:05
Medlem
Pallar inte vänta på att du ska svara...
antar att du menar att jag ska nämna "en grejj" som visar på att den officiella raporten och den amerikanska regerings historia inte stämmer. Har jag rätt?

T.ex. så sade alla i toppen att dom aldrig hört några varningar om en terrorist attack med komersiella flygplan mot byggnader på amerikansk mark.
Det är ett bevisat faktum att Regeringen fick över 52 st varningar, där den sista kom den 10september och gavs direkt till presidenten!
Dom hade även militära övningar igång på morgonen av 11 september. Dessa övningar involverade kapningar av komersiella flygplan som skulle flygas in i byggnader.

detta är bara ett litet halmstrå i hela höstacken av lögner som regeringen vräker ut genom median och sina tal.

men orka lägga tid på sådana som er! se Fabled Enemies istället och posta allt som inte stämmer i den istället.
men misstänker att ni inte kommer att göra det!

ha de så kul i denna tråd hej hej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in