Citat:
Ursprungligen postat av jin83
Det finns flera vittnesmål om brandmän som hört explosioner, personer som sprängts i bitar i källarna och på olika våningar i tornen innan de stora explosionerna satte igång. Tror varken att det smällde mer eller mindre än en vanlig demolering av en skyskrapa, var inte där och lyssnade. Explosioner registrerades på universitet som har detektorer för jordbävningar.
Ok.
Min motfråga är; varför hörs inte explosionerna i samma takt som de där rökpuffarna man kan se när tornen rasar? Rimligtvis borde ljudet av en explosion komma strax efter puffen. Ingen video innehåller ljudet av explosioner, i samma takt som puffarna, när tornen rasar.
Som andra tidigare påpekat behöver explosioner inte innebära bomber. På mitt kontor har vi en bad ass kolsyremaskin med en AGA-tub på 15 l. Om den blir tillräckligt varm lovar jag att den smäller jävligt högt. Jag kan inte bevisa det, men det känns inte helt otroligt att WTC, som var ett kontorskomplex, innehöll kolsyremaskiner med tillhörande gastuber. Bara för att ta ett exempel på andra, troligare saker, som smäller när det brinner.
Citat:
Ursprungligen postat av OsloSoldier
Hmm... Skjønner at dere er hjernavaskede. Ser på propaganda-tv og tenker ikke selv.
Jeg har en påøitelig kilde som mener at Olof Palme var med og planla 9/11. Hvorfor skulle han ellers bli "myrdet"? Insidejobb fra ende til annen, hele verden. Den har ikke vært det samme siden 1940...
Hilsen en som vet.
Oslosoldier muahahahahahahaha lysande