Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Tider:
8:46:40: Flight 11 crashes at roughly 490 mph (790 km/h or 425 knots) into the north face of the North Tower (1 WTC) of the World Trade Center.
9:03:11: Flight 175 crashes at about 590 mph (950 km/h) into the south face of the South Tower (2 WTC) of the World Trade Center.
9:37:46: Flight 77 crashes into the western side of the Pentagon and starts a violent fire.
http://en.wikipedia.org/wiki/September_11,_2001_timeline_for_the_day_of_the_att acks
Tack, precis vad jag ville ha.
Citat:
Det är 50min skillnad från första attacken tills den berör Pentagon, 35min från andra attacken. USA har figheters redo på 5min.
Så alltså ska det inte ta mer 5-10 min innan dom kunnat skjuta ner planet?
Det tar ju trots allt lite tid att ta sig till planet också.
Citat:
Inget land har som policy att skjuta ner ett plan men inget land har heller en policy att låta stora jumbos åka in i ett av landets viktigaste byggnader eller hur?
Och hur visste man vad som var målet?
Citat:
Du menar att dom skulle låtit de flyga in i byggnaden om det varit fighters uppe i luften? Då säger jag inte en chans i helvete.
Jag tror faktiskt dom hade låtit ett plan flyga in i ett torn sen hade dom reagerat.
Man skjuter ju trots allt inte ner kapade plan bara så där.
Citat:
Sen för det andra så har inte USA gjort ett skit utan dessa rövhål som tagit kontroll över landet. Inte var Irak-kriget framröstat av folket/kongressen?
Men alltså, dels är en huvudtes att USA låg bakom och jag varken kan eller vill sitta och hålla reda på vilka alla tror ligger bakom, bara för att framföra en poäng.
Någon låg trots allt bakom detta och även om det är "dessa rövhål" så är det ju trots allt dom som styr USA och då räknar faktiskt jag dom som USA eftersom det är dom som trots allt fattar besluten.
Irak kriget hade förövrigt inget med 9/11 att göra, men förmodar att det gick under patriotact.
Citat:
Om du sen kopplar Patriot Act ihop med detta, folk röstar på något som de inte ens läst igenom...om det finns folk som gör något sådant så finns det folk som ligger bakom värre ting.
Det här tycker jag låter väldigt konstigt. Visst patriotact är inte den bästa grejen.
Men sen de från den andra sidan också, det finns fullt av självmordsbombare i mellanöstern så varför skulle inte dom kunna göra en sån här grej?
Ärligt talat tycker jag det är värre med självmordsbombare än att någon skriver/röstar på ett papper/förslag utan att läsa vad som står (det sker trots allt väldigt väldigt ofta).
Citat:
Sen tror jag inte Bush ligger bakom allt för han är för dum, däremot är han styrd av någon/några/något.
Så du tror alltså på NWO/Frimurarna osv osv?