Alltså, jag blir bara mörkrädd av dina senaste inlägg (allt_ärTaget alltså). De tyder på en TOTAL oförmåga att tillämpa källkritik eller ens söka upp vad som är vederlagt för flera år sen. Du slår döda hästar, och så här långt har du ju inte lyckats prestera ett enda bevis som skulle hålla i en domstol.
Om jag säger så här... du har inte kommit fram med NÅGRA nya uppgifter som inte redan blivit rätt rejält ollade tidigare... och jag uppmanar dig att läsa alla gamla inlägg innan du skriver något mer... det blir liksom tröttsamt att Larrys Silverstein skall bli anklagad för att tjäna på det här när det är uppenbart vilka brakförluster han gjort på 911 (och detta VARJE gång en ny foliehatt dyker upp på forumet).
Kan du göra det? Eller som det föreslagits, försök ta dig an någon av inläggen i den vederlagda tråden. Nu kräver ju det att du tar med källor som funkar på riktigt, så du kanske inte är så sugen. jootjube-detektiverna når liksom inte riktigt upp till vanlig verkshöjd normalt sätt.
Jag måste ändå bara kommentera följande:
Citat:
Terroristerna skulle inte ha kunnat ta sig in genom security checkningarna.
Fan morsans lilla nagelsax kom inte igenom...
Inga bekymmer alls säger jag. Jag åkte till USA i augusti 2001 (GBG - PARIS - PHILADELPHIA - PITTSBURG ToR, alltså både inrikes och internationella flighter) och hade på mig kängor med stålhätta. Således fastnade jag ju i varenda metalldetektor, pekade på mina fötter och förklarade hur det låg till. Inte på ETT ENDA ställe sa de åt mig att ta av skorna, och på några ställen kollade de inte ens sulorna. Jag hade kunnat smuggla med mig betydligt värre vapen än de som kaparna sägs ha använt HUR LÄTT SOM HELST. Jag behöver kanske inte säga att rutinerna ändrats på den punkten, efter 911 får jag ta av kängorna vid varenda säkerhetskontroll.
Det är en enorm skillnad på hur nitiska de var innan september 2001.