Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Om du tror att det är magi när du ringer din kompis så förstår jag varför du tror på NIST.
Jag undrar bara. En klump sprängämnen kommer inte detonera bara för att radiovågor av diverse slag når dem. Det måste finnas en mottagare och en sådan innehåller gissningsvis mekaniska komponenter som inte tål värme. Såvida det inte rör sig om magiska CIAmottagare.
Citat:
Jag antar att du är expert på CD då du verkar tro att man antingen använder thermit ELLER sprängämnen.
Nej nej, jag frågar bara. Om sprängämnen fanns med tillsammans med thermit så kvarstår frågan varför det inte syns några seismiska spår eller karakteristiska skador på närliggande byggnader. Det var du som nämnde thermit och då påpekade jag bara att thermit inte exploderar vilket var vad vittnen "hörde".
Citat:
Om du hänger upp dig på såna "svart eller vitt" frågot så blir man ju förvånad att du inte ens höjer på ögonbrynen åt NIST rapporten som uppenbarligen är felaktig vad gäller falltid och simuleringar som inte ens liknar det verkliga rapporten. FÖR ATT INTE TALA OM ATT MAN INTE LÄMNAR UT SIN IN-DATA TILL DATORMODELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag litar mer på dem än en person som det tog flera dagar att fårstå att equivalent och exact inte betyder samma sak lololol!