2008-08-21, 17:25
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jin83
När jag pratar med folk så kanske ungefär två av tio har hört att tornen sprängdes och de flesta fattar att det inte var al-qaida när man visar dem byggnad sju, pentagonscenariot och förklarar hur massmedia ljugit. De som inte vill förstå har ofta för stor tilltro på auktoriteter, massmedia och samhället i stort.

Talar du även om ALLA LÖGNER i tex Loose Change????
Nä, trodde inte det heller...

Min tilltro ligger i Naturvetenskapliga ämnen, vill du debunka tex. Fysiklagarna, så är du välkommen här i tråden, jag lovar att du inte kommer få dina inlägg strukna.
Citera
2008-08-21, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Talar du även om ALLA LÖGNER i tex Loose Change????
Nä, trodde inte det heller...

Min tilltro ligger i Naturvetenskapliga ämnen, vill du debunka tex. Fysiklagarna, så är du välkommen här i tråden, jag lovar att du inte kommer få dina inlägg strukna.

Hur förklarar fysiklagarna att tre byggnader spängdes i luften i New York, samt att inget flygplan störtade in i pentagon? Svårt att bortse från bevis om att sprängmedel så som termite hittades i resterna av tornen samt stora mängder flytande metall.
Citera
2008-08-21, 17:52
Bannlyst
Kul att du är full av skit som inte ens Ryska generalstaben tror på och i den senaste provokationen så urtrotades de. Stackas CIA och Mossad.

Åter igen: Ryska försvarsministerns utsago som alla horor försöker ignorera.

"bara för att spränger era egna höghus så betyder det inte att ni kan komma hit och anfalla oss".
Senast redigerad av al-ciada 2008-08-21 kl. 17:55.
Citera
2008-08-21, 17:53
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Hur förklarar fysiklagarna att tre byggnader spängdes i luften i New York, samt att inget flygplan störtade in i pentagon? Svårt att bortse från bevis om att sprängmedel så som termite hittades i resterna av tornen samt stora mängder flytande metall.

Där rök mitt tålamod med dig...

Din infernaliska sopa.

Du vet INTE hur det gick till. Steven Jones är den enda du har i detta ämne att greppa om. Steven Jones hittade samma ämnen som ingår i thermite. Han hittade INTE ämnena som ingår i Thermate.

När du har lärt dig skillnaden på dessa 2 olika kemiska föreningar och vad dessa klarar av att göra kan du väl hojta till.
Men jag slår vad om mitt vadben att du inte kommer ta reda på detta utan fortsätta att skrika likt en iq-befriad åsna om allt som vi redan debunkat i tråden.

Du har INGA bevis på sprängmedel, bara för att du skriver detta så kommer inte Joe Labero trolla fram dom åt dig, du kanske skulle ta och göra foliehattsvärlden en tjänst och plocka fram dessa bevis. Ingen har lyckats på 7 år, varför kan du helt plötsligt göra detta??????

"Inget plan i Pentagon"... Det tar vi när du lagt fram bevisen på sprängmedel i WTC.

Har du även talat om lögnerna i Loose Change för personerna du träffar????
Citera
2008-08-21, 18:14
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Då några av mina länkar togs bort vill jag bara göra klart att flera politiker fattat att al-qaida inte utförde attackerna den elfte september 2001 ensamma. Al-qaida skapades av CIA och man använde bara ett par araber som syndabockar, de fick massa pengar och festade loss rejält. Många av de flygkapare som man efterlyste hittades dock levande och självaste Usama Bin Laden fick vård på ett sjukhus kontrollerat av amerikansk militär den tionde september 2001.

Politiker som förstår mer eller mindre hur det gått till är t ex :

Före detta representant i USA:s kongress Cynthia McKinney. Före detta tysk försvarsminister, Andreas von Bülow, Japansk parlamentariker, italiensk medlem av EU-parlamentet. Modigt av dessa med andra att gå ut då massmedia bedriver häxjakt på individer som inte köper propagandan.

I länder som inte är beroende av väst-media har fler talat ut. Bland annat Fidel Castro, Hugu Chavez och personer inom rysk militär.

I Sverige så har massmedia varit tyst, dock så har tv4-fakta visat Loose Change, 911-Mysteries och några andra dokumentärer.

När jag pratar med folk så kanske ungefär två av tio har hört att tornen sprängdes och de flesta fattar att det inte var al-qaida när man visar dem byggnad sju, pentagonscenariot och förklarar hur massmedia ljugit. De som inte vill förstå har ofta för stor tilltro på auktoriteter, massmedia och samhället i stort.
Allvarligt, du skall inte ens försöka besvara några av de tidigare frågorna innan du rapar ur dig samma påståenden alla foliehattar i fokiehattsrörelsen historia kläckt ur sig.? Inte ens pyttelite?
Börja med den här enkla:
Om det var sprängämnen i tornen. Varför hörs de inte?

Om du inte vill svara på den. Ta fram en punkt ur den allmänt accepterade historien och motbevisa den. Vilken punkt du vill. Men gör ett ärligt försök att motbevisa. (Ett motbevis är inte att Hugo Chavez håller med dig). Så kan vi hålla oss till den punkten ett tag.

Edit: jag såg att du gillar Loose Change. Varför prövar du inte att ta fram en enda sak ur Screwloosechange och förklarar vad som är fel med deras direkt motsatta påståenden till LC. En sak. I dare you.
Senast redigerad av KimNeilJung 2008-08-21 kl. 18:19.
Citera
2008-08-21, 18:17
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
Vem som helst kan läsa om spraybar thermite som utvecklades av olika företag knytna till den federala regeringen sen när ni hittar receptet, så kan ni kanske spraya det på ElGiganten och fjutta på och se om han smälter vid 1100 F

Enda anledningen tlll att alla intel shit är ute just nu är att försöka förneka vad den ryska försvarsministern sa. Hoppas det blir WWIII om era bunkrar bombas. Jag måste hålla med NWO på en punkt, vem vill ha en massa utvecklingstörd pest?

Du postar en massa skit utan att backa upp det med några som helst källor. Så vänligen täpp igen lögntruten din om du inte kan komma med något trovärdigt.

Citat:

Byggnaderna sprängdes inte och ett flygplan kraschade in i Pentagon. Finns absolut NOLL trovärdiga bevis som talar för något annat. Eller har du något NYTT att komma med så får du gärna presentera detta.
Citera
2008-08-21, 18:23
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
Kul att du är full av skit som inte ens Ryska generalstaben tror på och i den senaste provokationen så urtrotades de. Stackas CIA och Mossad.

Åter igen: Ryska försvarsministerns utsago som alla horor försöker ignorera.

"bara för att spränger era egna höghus så betyder det inte att ni kan komma hit och anfalla oss".

Ok jag ignorerar dig inte. tvörtom jag ställer en massa frågor till dig som du inte vet hur du skall besvara.
Så här ser ignorans ut

Titta. Helt tomt på flera rader. De här tecknen vi kallar bokstäver formar ord som ibland är begripliga. I vissa fal blir bokstäverna ord som bildar meningar som är frågor.
Citera
2008-08-21, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Allvarligt, du skall inte ens försöka besvara några av de tidigare frågorna innan du rapar ur dig samma påståenden alla foliehattar i fokiehattsrörelsen historia kläckt ur sig.? Inte ens pyttelite?
Börja med den här enkla:
Om det var sprängämnen i tornen. Varför hörs de inte?

Om du inte vill svara på den. Ta fram en punkt ur den allmänt accepterade historien och motbevisa den. Vilken punkt du vill. Men gör ett ärligt försök att motbevisa. (Ett motbevis är inte att Hugo Chavez håller med dig). Så kan vi hålla oss till den punkten ett tag.

Edit: jag såg att du gillar Loose Change. Varför prövar du inte att ta fram en enda sak ur Screwloosechange och förklarar vad som är fel med deras direkt motsatta påståenden till LC. En sak. I dare you.

Det finns flera vittnesmål om brandmän som hört explosioner, personer som sprängts i bitar i källarna och på olika våningar i tornen innan de stora explosionerna satte igång. Tror varken att det smällde mer eller mindre än en vanlig demolering av en skyskrapa, var inte där och lyssnade. Explosioner registrerades på universitet som har detektorer för jordbävningar.

Även i byggnad sju hördes explosioner innan byggnaden sprängdes bort totalt.
Citera
2008-08-21, 18:36
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Det finns flera vittnesmål om brandmän som hört explosioner, personer som sprängts i bitar i källarna och på olika våningar i tornen innan de stora explosionerna satte igång. Tror varken att det smällde mer eller mindre än en vanlig demolering av en skyskrapa, var inte där och lyssnade. Explosioner registrerades på universitet som har detektorer för jordbävningar.

Även i byggnad sju hördes explosioner innan byggnaden sprängdes bort totalt.

Så om jag hör en explosion, är det då ALLTID sprängämnen inblandade???

Vilka frågor ställdes till brandmännen???

Har du även talat om lögnerna i Loose Change för personerna du träffar???
Citera
2008-08-21, 19:01
Medlem
SLOBs avatar
Opp, opp, opp, nu tar vi det lugnt, slutar med de personliga påhoppen och diskuterar istället.

/mod
Citera
2008-08-21, 19:47
Medlem
bernad_laws avatar
Vad har nått som nån fåne inom den ryska generalstaben sagt för värde som bevis för något som helst?

Tror du det fanns massförstörelsevapen i Irak? Jo det gjorde det och beviset är att GWB sa det.......

Lysande argument; det blir bara flummigare och flummigare........
Citera
2008-08-21, 20:05
Medlem
Hmm... Skjønner at dere er hjernavaskede. Ser på propaganda-tv og tenker ikke selv.
Jeg har en påøitelig kilde som mener at Olof Palme var med og planla 9/11. Hvorfor skulle han ellers bli "myrdet"? Insidejobb fra ende til annen, hele verden. Den har ikke vært det samme siden 1940...

Hilsen en som vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in