Citat:
Ursprungligen postat av jin83
Hur förklarar fysiklagarna att tre byggnader spängdes i luften i New York, samt att inget flygplan störtade in i pentagon? Svårt att bortse från bevis om att sprängmedel så som termite hittades i resterna av tornen samt stora mängder flytande metall.
Där rök mitt tålamod med dig...
Din infernaliska sopa.
Du vet INTE hur det gick till. Steven Jones är den enda du har i detta ämne att greppa om. Steven Jones hittade samma ämnen som ingår i thermite. Han hittade INTE ämnena som ingår i Thermate.
När du har lärt dig skillnaden på dessa 2 olika kemiska föreningar och vad dessa klarar av att göra kan du väl hojta till.
Men jag slår vad om mitt vadben att du inte kommer ta reda på detta utan fortsätta att skrika likt en iq-befriad åsna om allt som vi redan debunkat i tråden.
Du har INGA bevis på sprängmedel, bara för att du skriver detta så kommer inte Joe Labero trolla fram dom åt dig, du kanske skulle ta och göra foliehattsvärlden en tjänst och plocka fram dessa bevis. Ingen har lyckats på 7 år, varför kan du helt plötsligt göra detta??????
"Inget plan i Pentagon"... Det tar vi när du lagt fram bevisen på sprängmedel i WTC.
Har du även talat om lögnerna i Loose Change för personerna du träffar????