Citat:
Ursprungligen postat av Pingeh
Och du gjorde även bort dig precis. Listan du länkade till är INTE passagerarlistan utan offerlistan. Det står t.o.m. "victims" på sidan. Hur kan du missa detta? Fast å andra sidan så har nästan alla foliehattar som besökt denna delen av forumet gjort samma misstag.
Kan du medge att det dokument du länkade till inte är passagerarlistorna?
Extra humoristiskt är det ju att jag parkerat länkar framför näsan på Jin som lugnt och metodiskt går igenom just det där med passagerarlistorna, visar vilka listor som finns (manifestet, offer och identifierade), hur de skiljer sig och varför. ÄNDÅ länkar han till offerlistan och påstår att det är manifestet. Detta säger en hel del om Jin, nämligen att han eller hon är patologiskt oförmögen att ta till sig källor som rubbar hans/hennes världsbild. Min gissning är att Jin inte ens klickat på länkarna vi postat. Men då går det ju så här också och väl valda individer står där utan byxor...
Jin, tycker du inte själv att det börjar bli pinsamt att vara tvungen att hoppa vidare till nästa ämne/påstående och ignorera alla frågor och bevis du får presenterade för dig? Inser du inte att du är ännu en i Alex Jones fårskock, precis det du anklagar alla andra för? För du förstår, det är inte bara era helgalna teorier som granskats, den officiella teorin har nagelfarts mer noggrannt än någon annan, och den har befunnits hålla vatten. Visst finns det saker som är oklara (som vid varje större händelse), men alla delarna i kedjan kan ändå bevisas.
- Kaparna fick flyglektioner i USA - dokumenterat
- Kaparna var med på planet - dokumenterat
- Flygplansdelar har identifierats vid alla ställena - dokumenterat
- Offer har DNA-identifierats på alla ställen - dokumenterat
- Några av de svarta lådorna har hittats - dokumenterat
Kort sagt, det finns faktiskt ett berg av fakta som stödjer den officiella teorin. Jag har tidigare langat iväg utmaningen att beskriva en teori som håller bättre för granskning. Hitills är det noll (zilch, nul, zero, tomma mängden) foliehattar som har vågat sig på att lägga fram en sådan, för de vet praktollade de skulle bli.
Så allvarligt, är det inte dags att analysera för dig själv varför du inte kan stanna kvar vid ett ämne utan måste slänga in ny skit i tråden?
/ Pad, från ett regnigt Visby