Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Ni har förmodligen tagit upp ämnet tidigare. Barry Jennings redogör i klipp som finns på youtube att han var med om explotioner i WTC7 INNAN något av tornen hade rasat. En kvinna som jobbade på pentagon har också gått ut och vittnat om de händelserna. Det finns timtal med video och ljudmaterial på vittnen som sett hört och upplevt explotioner. Varför tas de inte på allvar? Och om det nu är så enkelt att förklara, varför låter inte massmedia någon av vittnena kliva fram. Varför tas det inte upp i några rapporter. Jag kan ge källor sedan. Jag vill höra era tankar, inte någon debunkingsidas tankar. Jag tycker det är lite underligt.
Det har redan getts uppmärksamhet och fått förklaringar. I WTC-tornen så rasade hissarna ned, generatorer brann och eldgasexplosioner inträffade i hisschackten. Allt detta gav upphov till dån, höga ljudknallar och/eller explosioner (och explosionsliknande ljud). Detta tas upp av både NIST, FEMA och olika nyhetssidor. Har du ens läst rapporterna från NIST?
I WTC-7 fanns dessutom, förutom hissar, flertalet stora oljecisternar.
Jag har aldrig hört någonting om explosioner i Pentagon, har du någon referens, alltså en direkt referens där jag kan ta del av dessa vittnesutsagor?