Citat:
Ursprungligen postat av Socialbidraget
Lönt att berätta eftersom folk tydligen inte tror ett dugg av det man säger ändå? Känns rätt meningslöst eftersom folk är för godtrogna.
Ååååh vad skådar mitt norra öga. En upp- och övergiven, nedstämd och desillusionerad sanningssökare. Jag önskar att det fanns något snällt att säga, några tröstens ord men det gör det inte. Det var du som började. Skyll inte på oss för att du valde att svälja mer än vad du klarade av.
Men om det nu är någon tröst, så är du inte den förste.
Det innebär att du förefaller sakna logik såpass att fundera på om två trådar och sisådär tvåtusen inlägg kanske redan berört ämnet. Att göra som du gjorde, hoppa in här med en hoper tvärsäkra påståenden som om du just hittat sjätte mosebok, njeäe det såg inte så smart ut.
Och när du avslutar med det du skrev ovan, du tycker att vi är godtrogna som inte ställer oss på led och direkt anammar vad du har att säga. Har du en kraftig hybris eller kom du sist i 60 meter resonemang?
Innan du lämnar oss, kan du inte klargöra vilka det var vi kunde lita på FBI eller CIA? Jag fick aldrig riktig koll på vilken av dem du ansåg inte "var med på det" och som både du och jag kunde lita på.