2008-04-11, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Men du tror att t.ex. CNN-reportern i Youtube-inslaget du länkade till är med på ett hörn?

Nä.
Citera
2008-04-11, 02:22
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialbidraget
Nä.

Vad var poängen med att länka till det inslaget då?
Citera
2008-04-11, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Vad var poängen med att länka till det inslaget då?

Lönt att berätta eftersom folk tydligen inte tror ett dugg av det man säger ändå? Känns rätt meningslöst eftersom folk är för godtrogna.
Citera
2008-04-11, 06:45
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Lönt att berätta eftersom folk tydligen inte tror ett dugg av det man säger ändå? Känns rätt meningslöst eftersom folk är för godtrogna.

Va? Nu får du väl förklara dig. Du säger att du tror att det bara var en handfull personer som kände till konspirationen och att reportern på CNN inte var en av dessa. Vad var då din poäng med att länka till inslaget på youtube?
Citera
2008-04-11, 07:50
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ååååh vad skådar mitt norra öga. En upp- och övergiven, nedstämd och desillusionerad sanningssökare. Jag önskar att det fanns något snällt att säga, några tröstens ord men det gör det inte. Det var du som började. Skyll inte på oss för att du valde att svälja mer än vad du klarade av.
Men om det nu är någon tröst, så är du inte den förste.
Det innebär att du förefaller sakna logik såpass att fundera på om två trådar och sisådär tvåtusen inlägg kanske redan berört ämnet. Att göra som du gjorde, hoppa in här med en hoper tvärsäkra påståenden som om du just hittat sjätte mosebok, njeäe det såg inte så smart ut.
Och när du avslutar med det du skrev ovan, du tycker att vi är godtrogna som inte ställer oss på led och direkt anammar vad du har att säga. Har du en kraftig hybris eller kom du sist i 60 meter resonemang?

Innan du lämnar oss, kan du inte klargöra vilka det var vi kunde lita på FBI eller CIA? Jag fick aldrig riktig koll på vilken av dem du ansåg inte "var med på det" och som både du och jag kunde lita på.
Citera
2008-04-11, 09:06
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Varför kan inte 9/11 Commission förstå hur WTC rasade då när det finns en sån uträkning?

Hastigheten du dribblade bort är inte intressant längre????
Dom brukar försvinna då FAKTA kastas i ansiktet på "fri-tänkare".

The 9/11 comission report förstår detta mycket väl, eftersom dom använder sina egna hjärnor att TÄNKA med.
Men eftersom dom INTE skulle ta reda på vad som hände med WTC så skriver dom inte något om det i sin rapport. Detta finns väl dokumenterat i massor av andra rapporter du INTE läst.

Så att göra som du att nervärdera en kommissions-rapport för en sak dom inte blivit ålagda att ta fram är ganska korkat för DIN egen del. Fattar du inte detta så är det riktigt synd om dig.
Citera
2008-04-11, 10:51
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Här är en lista på de ansvariga för 11/9 och som bör ställas inför rätta i en framtida rättegång:

http://www.whodidit.org/cocon.html
Vilka bevis hade du sade du? Du vet sådana en åklagare kan ta med I en rättegång. Jag är inte heller förtjust i de där personerna. Men jag misstar inte min ogillan som bevis. Där skiljer vi oss åt.
Citera
2008-04-11, 10:57
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Här är en lista på de ansvariga för 11/9 och som bör ställas inför rätta i en framtida rättegång:

http://www.whodidit.org/cocon.html

Whowwww, vilka bevis du lägger fram. Lika bra som när du påstod att vi i Sverige inte kunde fatta detta då vi inte hade någon erfarenhet av militära insatser mot civila.. Det är ju så begåvat att inte lära sig historien INNAN man flyr ut i fantasin.

Vakna nu för fan Sten.b.....
Senast redigerad av ElGiganten 2008-04-11 kl. 11:00.
Citera
2008-04-11, 11:05
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Vilka bevis hade du sade du? Du vet sådana en åklagare kan ta med I en rättegång. Jag är inte heller förtjust i de där personerna. Men jag misstar inte min ogillan som bevis. Där skiljer vi oss åt.

Låt oss hoppas att det nybildade UN Human Rights Official tar upp dessa personer i en kommande utredning.

UN Human Rights Official Wants Investigation Into US Government Role In 9/11

"An official in the newly formed UN Human Rights Council has called for a fresh investigation into the events of 9/11 in order to examine the possible role that neoconservatives may have played in the attacks."

John Bolton: "This is exactly why we voted against the new human rights council."

Du kräver bevis och jag hopps du har samma krav på bevis mot bin Laden.
Om en oberoende utredning skulle komma till så skulle bevisen travas upp det kan jag lova men här handlar det om makteliten så det lär inte bli enkelt i detta sekel.
Citera
2008-04-11, 11:14
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Om en oberoende utredning skulle komma till så skulle bevisen travas upp det kan jag lova men här handlar det om makteliten så det lär inte bli enkelt i detta sekel.

Du vet väl att Ådalen inte var i detta sekel?????
Citera
2008-04-11, 11:31
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Låt oss hoppas att det nybildade UN Human Rights Official tar upp dessa personer i en kommande utredning.

UN Human Rights Official Wants Investigation Into US Government Role In 9/11

"An official in the newly formed UN Human Rights Council has called for a fresh investigation into the events of 9/11 in order to examine the possible role that neoconservatives may have played in the attacks."

John Bolton: "This is exactly why we voted against the new human rights council."

Du kräver bevis och jag hopps du har samma krav på bevis mot bin Laden.

Det vore underbart om de kom fram till någon form av hållbara bevis. Problemet är bara att om bevisen som kommer fram inte stödjer din teori så kommer du bara att påstå att även de är med i konspirationen eller hur?
Citera
2008-04-11, 11:42
Medlem
SLOBs avatar
Uteslutande länkpost raderad

Det finns en länktråd och jag är trött på att tjata.

/S
mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in