Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Nej, fallet gick fort men inte i fritt fall.
Ok. Har börjat ta mig igenom denna tråd ordentligt eftersom jag tycker det är intressant läsning så här i juldagarna. Har varit inne förut för länge länge sedan.. Men utan att direkt delta. Så jag hoppas ni orkar hållas med lite frågor som säkert redan fått svar. 625 sidor är mycket att plöja igenom
Kollade idag dessutom på loose change/Final cut. Intressant men rätt mycket foliehatt av och till. Och det faktum att Jones är producent gör ju att man drar öronen åt sig en smula. Har svårt att lita på någon som är övertygad om att Bush är en reptil. Gamle GW är många saker, men reptil? njaee....
Hursomhelst. Det som gör mig en smula förvirrad och misstänksam är Building 7. Hur är det möjligt att det som sker faktiskt sker? Jag tillhör inte foliehattsparaden eller dom som tror på reptiler och mininukes och diverse sciencefictionmumbojumbo. Men i min värld aå faller allt med en liten spricka. OM byggnad 7 inte håller för granskning så faller allt annat också.. På något sätt.
Eller var det bara CIA och IRS som tog tillfället i akt och sänkte något som ändå behövde rivas? När dom liksom hade chansen?
Edit// Har nu tittat på en massa fakta om Byggnad 7. Allt finns ju snyggt förklarat på papper. Återstår bara att fundera över om man ska tro sina egna ögon eller det man läser som andra vederlägger som fakta. Sedan var det ju det där med direktsändningen där byggnaden står kvar men rapporteras som nedrasad. Hmm