2008-01-18, 17:39
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Har någon sett den utomordentliga fejkkonspirationen "When Cars Attack" med skådisen Richard Beltzer (Detektiv John Munch) som värd?

Ja, jag har sett den när den gick på TV för många år sedan. Råkade bara flippa över till den kanalen när den började och det tog ju en stund för en annan att fatta att det var något skumt med "dokumentären".

Håller med, den var jävligt bra!
Citera
2008-01-18, 18:01
Medlem
Försöksdjurs avatar
Fan var det ingen spel-film som skulle komma snart som handlade om 9/11 konspirationen?
Citera
2008-01-18, 18:40
Medlem
SLOBs avatar
Uteslutande länkpost raderad

Det finns en länktråd.

/S
mod
Citera
2008-01-18, 21:56
Bannlyst
Nosed out

Jag har gjort ett bidrag i länktràden - socialservices egen sida med gamla och nya videos - där det klart och tydligt visas att livesändningarna i TV av 911 manipulerades live! Alla fem amerikanska TV-bolag som sände 'live' manipulerades samtidigt. Inte undra pà att omisstänksamma, vanliga mäniskor i hela världen trodde att flygplan kraschade här och där 911 ... när det var bluff alltsammans. Estonia live faktiskt ... för förbrytarna lärde nog lite av Estonia 1994? Hitta pà vad som helst direkt med hjälp av 'experter' och folk tror pà det. Titta pà socialservices alla videos.

Och tänk sedan pà vad Julien Freund säger: Sachons être suspect. C'est le signe, aujourd'hui, d'un esprit libre et indépendant, surtout en milieu intellectuel.

Eller pà svenska: Vet att vara misstänkt (eller misstänksam). Det är tecknet, idag, pà en fri och oberoende själ/människa, speciellt bland intellektuella ... och naturligtvis kriminella!
Citera
2008-01-18, 22:18
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heiwa
Jag har gjort ett bidrag i länktràden - socialservices egen sida med gamla och nya videos - där det klart och tydligt visas att livesändningarna i TV av 911 manipulerades live! Alla fem amerikanska TV-bolag som sände 'live' manipulerades samtidigt. Inte undra pà att omisstänksamma, vanliga mäniskor i hela världen trodde att flygplan kraschade här och där 911 ... när det var bluff alltsammans. Estonia live faktiskt ... för förbrytarna lärde nog lite av Estonia 1994? Hitta pà vad som helst direkt med hjälp av 'experter' och folk tror pà det. Titta pà socialservices alla videos.

Och tänk sedan pà vad Julien Freund säger: Sachons être suspect. C'est le signe, aujourd'hui, d'un esprit libre et indépendant, surtout en milieu intellectuel.

Eller pà svenska: Vet att vara misstänkt (eller misstänksam). Det är tecknet, idag, pà en fri och oberoende själ/människa, speciellt bland intellektuella ... och naturligtvis kriminella!

Det finns en tråd om din vän socialworker på JREF. Läs den vettja!
Citera
2008-01-18, 22:56
Medlem
Pads avatar
Citat:

Snip!

Jag ser att du har svårt att hålla dig borta från det här ämnet? Då kanske du vill vara så vänlig och ta tag i alla frågor och alla ollningar du blivit utsatt för. Du är väl en stor pojke som inte springer och låtsas som att det regnar när folk faktiskt överbevisar dig?

Jag är OCKSÅ jättenyfiken på vilka andra skyskrapor som är byggda som WTC1&2.
Senast redigerad av Pad 2008-01-18 kl. 23:27.
Citera
2008-01-18, 23:10
Medlem
SLOBs avatar
Jag ska precis gå och lägga mig, men tänkte passa på och bidra med Socialservice identitet - han har ju varit rätt anonym ett tag. Han heter vad jag förstår Simon Shack och kommer från Norge. Såvitt jag förstår är han musiker.

Men Heiwa, jag trodde inte du var en no-planer?

/S
Senast redigerad av SLOB 2008-01-18 kl. 23:14.
Citera
2008-01-19, 06:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Jag ska precis gå och lägga mig, men tänkte passa på och bidra med Socialservice identitet - han har ju varit rätt anonym ett tag. Han heter vad jag förstår Simon Shack och kommer från Norge. Såvitt jag förstår är han musiker.

Men Heiwa, jag trodde inte du var en no-planer?

/S

Vad jag är, är val ganska ointressant. Det intressanta är väl vad för nose-out vi ser pà FOX videon ... och hur den dök upp där. Nosen flög rakt igenom WTC2! Förklara det.
Citera
2008-01-19, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jag ser att du har svårt att hålla dig borta från det här ämnet? Då kanske du vill vara så vänlig och ta tag i alla frågor och alla ollningar du blivit utsatt för. Du är väl en stor pojke som inte springer och låtsas som att det regnar när folk faktiskt överbevisar dig?

Jag är OCKSÅ jättenyfiken på vilka andra skyskrapor som är byggda som WTC1&2.

Du kan börja med att förklara nose-out och vad vi ser pà FOX TV.
Citera
2008-01-19, 10:12
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:
Du kan börja med att förklara nose-out och vad vi ser pà FOX TV.
Är det inte bättre om du gör det? Det är ju din teori.
Vad har den utflygande nosen med de visuella effekterna att göra?
Citera
2008-01-19, 10:40
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Är det inte bättre om du gör det? Det är ju din teori.
Vad har den utflygande nosen med de visuella effekterna att göra?

Och jag skulle gärna se förklaringen innehålla riktiga kunskaper om videofilm, videkomprimering, videoartifakter och videoteknik. Hitills har alla "nose-out" analyser saknat sådana och de har oerhört bäring på teorins giltighet.

Men det är klart att Heiwa inte vill få etiketten "No-planer". De har ju en förmåga att bli paria till och med i truther-lägret. Och precis som Pad och de andra är även jag intresserad av vilka andra skyskrapor som är byggda som WTC1&2. Det var väl du som kastade fram det påståendet tidigare i tråden?

/S
Senast redigerad av SLOB 2008-01-19 kl. 10:42.
Citera
2008-01-19, 11:05
Medlem
Eazy_s avatar
Vad heter den där dokumentären som Discovery gjorde där dom lägger fram en massa bevis att det var sprängningar före planet flög in osv? misstänker att den finns listad i tråden men 670 sidor!!

tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in