2008-01-19, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Vi kan väl ta det i kronologisk ordning, verkar inte det vettigt? Vilket innebär att jag kan tänka mig att svara på ovanstående när du på ett värdigt och rakryggat sätt tagit dig an alla de frågor som du skytt som pesten och låtit bli att hantera.

Städa upp din gammal dynga Heiwa.

(Givetvis förstår jag att det inte kommer att hända, det ligger inte för dig att medge att du blivit hårt ollad. Men genom att påminna dig hela tiden så visar man för tredje person vad du är för skrot och korn. INGEN som råkar halka in i den här tråden och väljer att följa upp saker skall missa vilken patetisk lögnare du är. Det står dig givetvis fritt att bevisa motsatsen närhelst du vill, men så länge du ignorerar din gamla byk kommer den ligga här och lukta illa)

Mina svar pà korrekta, väsentliga fràgor är alltid värdiga och rakryggade naturligtvis. Jag kan förstà att mànga inte fattar att ALLA väsentliga uppgifter att 911 skulle ha utförts av 19 araber är falska och att resten är skickligt utlagda felspàr, made in Hollywood, men det är ju inte mitt problem. Tror man pà jultomten, gör det.
Citera
2008-01-19, 19:36
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heiwa
Mina svar pà korrekta, väsentliga fràgor är alltid värdiga och rakryggade naturligtvis.
Hittils har jag inte sett ett enda värdigt och rakryggat svar från dig.
Bara länkar till din hemsida, vad är problemet med den? för få besökare?
Citat:
Jag kan förstà att mànga inte fattar att ALLA väsentliga uppgifter att 911 skulle ha utförts av 19 araber är falska och att resten är skickligt utlagda felspàr, made in Hollywood, men det är ju inte mitt problem. Tror man pà jultomten, gör det.
Ja usch ja, tänk va hemskt om det verkligen stämmer att det var 19 araber, så hemskt att man måste skapa en fantasivärld.

Nej du heiwa när du hittat något som stärker dina uppgifter tar jag gärna del av dom, och nej inte din hemsida.
Citera
2008-01-19, 19:53
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Beträffande de kapade lyktstolparna utanför Pentagon gjordes det kl. 4 a.m. i gryningsmörkret! (Dvs de var kapade redan innan Pentagon exploderade). Amatörmässigt utlagt felspàr, alltsà.

Det här är ingen tidslinje, och nej det gjorde de inte.

Citat:
Vrakrester? Har inte sett nàgra vid Pentagon.

Och jag har inte sett Estonia, men det betyder inte att hon inte finns.

Citat:
Byggnader som är identiska med WTC 1 & 2. Starta med att göra mitt enkla modellprov; http://heiwaco.tripod.com/nist1.htm#6 .

Din leksaksfågelbur är inte en annan byggnad som byggts på samma sätt som WTC 1 & 2, så den enda rimliga slutsats man kan dra av ditt undvikande att svara på frågan är att du återigen fabulerat fritt. Det är väl i och för sig ingen som är förvånad.

/S
Citera
2008-01-19, 19:56
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Hittils har jag inte sett ett enda värdigt och rakryggat svar från dig.
Bara länkar till din hemsida, vad är problemet med den? för få besökare?

Ja usch ja, tänk va hemskt om det verkligen stämmer att det var 19 araber, så hemskt att man måste skapa en fantasivärld.

Nej du heiwa när du hittat något som stärker dina uppgifter tar jag gärna del av dom, och nej inte din hemsida.

förklara då varför 7 av dom 19 kaparna fortfarande lever?
Istället för komma med tomma argument kan du iallafall posta något konkret och inte bara för att du vill ha uppmärksamhet.

Satam al Suqami, Wail and Waleed al Shehri (två bröder) båda lever, Abdul Aziz al Omari lever, Fayez Banihammad (från UAE), Ahmed al Ghamdi, Hamza al Ghamdi, Mohand al Shehri lever, Saeed al Ghamdi lever, Ahmad al Haznawi, Ahmed al Nami lever, Majed Moqed, and Salem al Hazmi lever (bröder till Nawaf al Hazmi).
Senast redigerad av Abbadon 2008-01-19 kl. 20:02.
Citera
2008-01-19, 19:59
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Visuella effekter? Trickfilmning! Det görs i de mesta äventyrsfilmer i Hollywood. Nosen som kommer ut genom den oskadade väggen är ett exempel när trickfilmning görs amatörmässigt. Som avslöjar hela konspirationen.

Man får väl förtydliga exakt vad det är du säger här:

"Det finns trickfilmningsteknik som används när man gör spelfilm, därför gjordes det den 11 september 2001".

Det är ju såklart nonsens. Det är du och en norsk musiker som tror på det här, resten av trutherrörelsen sorterar in den här teorin i samma fack som Judy Wood och hennes Hutchingson-effekt.

/S
Citera
2008-01-19, 19:59
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbadon

Fast det gör de ju alltså inte.

/S
Citera
2008-01-19, 20:00
Bannlyst
Det bästa av allt är att skiten blev så varmt så det rasade ihop och sen råkade man bara hitta ett av "kaparens" pass fyra kvarter därifrån. Sannorlikt, eeeh? Jo i en religiös debunker hjärna möjligtvis.
Citera
2008-01-19, 20:03
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Fast det gör de ju alltså inte.

/S

enligt vem?
Citera
2008-01-19, 20:09
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Istället för komma med tomma argument kan du iallafall posta något konkret och inte bara för att du vill ha uppmärksamhet.
Frågan är om det är värt det, sök lite i tråden så får du se.
Du kan även googla på det hela och det lär visa sig vad som har skett i detta fall.
Citat:
Satam al Suqami, Wail and Waleed al Shehri (två bröder) båda lever, Abdul Aziz al Omari lever, Fayez Banihammad (från UAE), Ahmed al Ghamdi, Hamza al Ghamdi, Mohand al Shehri lever, Saeed al Ghamdi lever, Ahmad al Haznawi, Ahmed al Nami lever, Majed Moqed, and Salem al Hazmi lever (bröder till Nawaf al Hazmi).

Misstaken identity

Likväl som det finns många Anders Andersson i sverige så finns det folk med samma namn även i arabländerna.
Citera
2008-01-19, 20:15
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Frågan är om det är värt det, sök lite i tråden så får du se.
Du kan även googla på det hela och det lär visa sig vad som har skett i detta fall.

Misstaken identity

Likväl som det finns många Anders Andersson i sverige så finns det folk med samma namn även i arabländerna.

du kollar inte upp mycket va? finns även artiklar om det i CNN så vart vill du komma? Googla är inte svårt, men du vet hur man kan läsa? sluta sök uppmärksamhet och som sagt kom med något konkret.
Citera
2008-01-19, 20:18
Medlem
Targenors avatar
Citat:
du kollar inte upp mycket va? finns även artiklar om det i CNN så vart vill du komma? Googla är inte svårt, men du vet hur man kan läsa? sluta sök uppmärksamhet och som sagt kom med något konkret.

Som sagt var, innan man börjar en diskuss kan man ta reda på vad som avhandlats i denna.

Och Nej kaparna lever inte.

Du får tro vad du vill , visar ju hur diskussionsbenägen du är när du återigen övergår till trams.
Citera
2008-01-19, 20:20
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Beträffande de kapade lyktstolparna utanför Pentagon gjordes det kl. 4 a.m. i gryningsmörkret! (Dvs de var kapade redan innan Pentagon exploderade). Amatörmässigt utlagt felspàr, alltsà.
Vrakrester? Har inte sett nàgra vid Pentagon. Lätt att uppfinna med vanlig pappersexercis! (Dvs man förfalskar en rapport att man hittat vrakrester, etc). Ganska amatörmässigt det med.
Byggnader som är identiska med WTC 1 & 2. Starta med att göra mitt enkla modellprov; http://heiwaco.tripod.com/nist1.htm#6 .
Tidsplanen (minut för minut) som visar hur man fejkade Pentagonkraschen genom att kapa lyktstoplar, frakta ditt vrakrester osv. Den påstod du vara enkel att ta fram. Så var uppenbarligen inte fallet eller hur? För annars hade du väl haft den klar vid det här laget? Är du helt trög ditt oubildade härke? EN tidsplan. T o m du vet hur en sådan ser ut. Eller konstruerar du båtar genom att göra en tidsplan som ser ut såhär.
1. Bygg båt.
2. Sälj.

Nu kan du förklara varför ingen någonsin raporterat att det låg lyktstolpar runt Pentagon flera timmar innan kraschen. En tredje fråga alltså.

Byggnader som är identiska med WTC 1 & 2. Har du hittat några ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in