Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
Jo det är skttrioligt att man bara råkar hitta M. Attas pass fyra kvarter ifrån 9/11
Det har redan gåtts igenom i tråden och följande kan man ju beakta om man har något sinne för logik och empiriska observationer:
1. Fenomenet att sköra prylar kan överleva våldsamma krascher är väl dokumenterat (och länkar till liknande fall har visats i tråden)
2. Attas pass var ju inte det enda man hittade. Mängder med papper och annat fladdrade ner den dagen
3. Om det nu var ett pass man skulle hitta (och pass är dessutom byggda för att palla en del, det är inte vilket bonnpapper som helst i dem) så är det utan tvekan troligast att det var från en kapare. Varför? Svaret finns i tråden om du är intresserad (och tro mig, det är ett logiskt svar).
Citat:
och det är också skitroligt att "moderatorerna är så jävla pro-bullshit så då råkar inte de vanliga reglerna vara tillämpbara. Det här är inget objektivt forum utan ett jävla skämt.
Ha ha, stor humor. Du kanske föredrar vaken eller LC forum? Där folk med "fel" åsikter kastas ut omgående. Jag har inte sett en enda foliehatt bli avstängd här pga sina åsikter, däremot har ett gäng blivit utkastade efter hot eller andra klara regelöverträdelser, precis som åtminstonde en vakthund blivit efter att ha kört dubbla konton och diskuterat med sig själv. Tittar du tillbaka skall du se att varningar och tillsägelser drabbar alla som gjort sig förtkänt av dem (jag har exempelvis fått en tillsägelse för ett antal månader sedan av SLOB, och det var rättvist ety jag tanklöst hade antytt att en användare var samma som en annan användare vilket är förbjudet enligt reglerna).
Citat:
Ta den i tvåan och fuck off.
Grow up. Bara för att du inte fixar att debattera som en vuxen människa utan måste sätta alla som har en annan åsikt än din (och dessuotm argumenterar för sin sak och plockar fram källor) på ignore så innebär det inte att det är forumet det är fel på.