Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Ett sprinklersystem är inte designat att släcka en brand som går från 0 --> Flygbränsle som brinner explosionartat på någon sekund.
Har aldrig påstått något annat. Men du har fel i t.o.m. ditt första påstående. Precis som dina gelikar redan raljerat om fanns det ingen
explosionsartad brand i WTC (och vill du påvisa något annat så kom gärna med bevis).
Citat:
Ett sprinklersystem är designat att släcka den där cigaretten som någon smygrökt på toaletten och glömt släcka ordentligt.
Skitsnack på hög nivå. Om du menar att sprinklersystem inte klarar mer, får du nog gå om högstadiet och läsa på lite. Eller för all del, visa mig bevis att sprinklersystem är designade för att inte släcka mer än du påstår.
Men för att hjälpa dig på traven - du kan börja här, och återkomma med motbevisning närhelst du vill:
http://www.icivilengineer.com/News/WTC/Sprinkler.htm
Ni som brukar skitsnacka om ollon kan börja med ert skitsnack nu. Jag vill höra ollonkörer!
Citat:
Dessutom är det de som skriker konspiration, dvs du, som har bevisbördan på sig så DU ska hitta bevis för ditt skitsnack och inte vi andra som påstår att det gick till så som de officiella rapporterna gör.
1. Jag skriker inte konspiration. Jag påpekar att det finns enorma brister i alla officiella rapporter.
2. Nej, de har ingen bevisbörda att motbevisa när det inte finns någon officiell
bevisning.
3.
NIST påstår utan att framlägga bevis. Deras rapport är inte godkänd eller ens granskad av någon juridisk instans. Den har därmot fått mycket kritik av många entiteter som bristfällig.
4. Nej, jag har ingen bevisbörda att motbevisa obevisade påståenden.