2007-04-12, 22:28
Bannlyst
Erik. så du ser din flygplans teori inte stämmer. Börjar du vakna åt jobb från insidan hållet nu?. eller vad krävs det?. lol
Citera
2007-04-12, 22:31
Bannlyst
gason, Jo men vi pratar om människor, 250C är varmt för oss. och det är inte konstigt vi inte tåler att stå i sån rök den va mycket giftig pluss det va varmt där med.

En sak till, man vet aldrig om nån person tog sit liv på grund av andra anledningar T.ex flickvännen dog på ett brutallt sätt framför ögonen på en.
Citera
2007-04-12, 22:32
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
och gason ingen har sagt det inte va varmt där heller. men om det va vi säger 1800C då hade man absolut inte kunat stå där.
Har det blivit varmt i WTC nu helt plötsligt? Nyss var temperaturen aldrig över 250 grader. Nej just det, det gällde ju bara ett fåtal fasadbalkar. Inte hela branden.
Citera
2007-04-12, 22:32
Bannlyst
gason, jag mennar självklart för människor 250 e mycket för oss men inte för STÅL
Citera
2007-04-12, 22:34
Bannlyst
Väntar på att erik ska erkänna det är ett jobb från insidan nu. eller att den officiella historian är en TOTAL lögn iaf.
Citera
2007-04-12, 22:37
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Erik. så du ser din flygplans teori inte stämmer. Börjar du vakna åt jobb från insidan håller nu?. eller vad krävs det?. lol
Spelar du dum eller är du det?
Du kan aldrig komma ifrån att WTC förlorade en stor procent av sin (bärighet? heter det så?) i och med att planet träffade byggnaderna. Det är fakta, det vet alla för vi har alla sett bilderna.

Sedan kan du inte påstå att det var små bränder. Du ser ju bilderna. Varför säger du att de var små bränder? Du ser ju att det brinner från hörn till hörn i flera våningar! Vad är fel på dig? Har du varit inne i WTC någongång? Jag har vid ett par tillfälle, bl.a. exakt där första planet träffade. Det var stort!
Citera
2007-04-12, 22:39
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
vikt vilar på balkarna som ett flygplan förorsakat.

FEL. Vad har alla experter sagt om det?. kolla upp faktan bättre!

Du håller med mig omedvetet

http://youtube.com/watch?v=12lrGTb5OyI&mode=related&search=

En bra sammanfattning
Citera
2007-04-12, 22:40
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Väntar på att erik ska erkänna det är ett jobb från insidan nu. eller att den officiella historian är en TOTAL lögn iaf.

Vad har du för tankar om Pentagon och Shanksville då?
Citera
2007-04-12, 22:47
Bannlyst
Erik, varför skulle jag spela dum. Vet du bättre än alla experter då?

Jag skrev ju precis vad experterna sa om planet läste du det?. dom sa det inte SKADA tornet det minsta. Varför? för den va byggd att klara det.

Fråga Erik. Påstår du att dom har fel? att planet inte gjorde nån speciel skada alls?.

Försöksdjur. Vad det gäller pentagon, inget är bevisat där, bevisen räcker inte till där, det är uppenbart en konspiration men vad som exakt hände har ingen klarat bevisa fullt idag, e rätt nyfiken på banden som vägrar att släppa. lol

Och det andra planet som största, där fanns inga döda kroppar eller blod inget alls, och dom påstog dom hitta en röd BANDANA från en av kaparna där! Haha!, så patetiskt
Citera
2007-04-12, 22:48
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
SLOB. En fråga, varför tror du att dom hade så lite samples?. kan det vara för att bevis material blev ivägg skickat direct?. Håller du med om det?

Nej, NIST hade tillgång till alla rester. Skälet var att byggnaderna kollapsade och stora delar av materialet förstördes. Vidare förstördes ytterligare av att ligga i bråteshögen (upp till fyra månader i några fall).

Sample K-2 utsattes förmodlingen för temperaturer under eller lika med 500 c, K-16 för temperaturer över 830 grader celsius (A3, upper critical level).

Floor truss samples C-115 (och förmodligen också C-131) utsattes för temperaturer på över 830 c (A3) (men här tror NIST att värmen uppnåddes i bråteshögen efter kollapsen).

De här testerna handlade bara om kärnan och byggnadernas skal och det rör sig alltså om 3 resp 1% av det totala materialet.

/S
Citera
2007-04-12, 22:51
Bannlyst
SLOB så du nekar faktan att allt blev iväg skickat så dom inte kunde göra tester?.

Faktan är att det mesta blev iväg skickat och dom inte kunde göra tester.

Faktan är med att dom inte gjorde många tester.

Faktan är att dom inte hitta nåt med temperaturer över 250C

Jag håller mig till saker som är bevisade, vill inte prata om nåt som "kunde" varit så.
Citera
2007-04-12, 22:53
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Erik, varför skulle jag spela dum. Vet du bättre än alla experter då?

Jag skrev ju precis vad experterna sa om planet läste du det?. dom sa det inte SKADA tornet det minsta. Varför? för den va byggd att klara det.

Fråga Erik. Påstår du att dom har fel? att planet inte gjorde nån speciel skada alls?.

Försöksdjur. Vad det gäller pentagon, inget är bevisat där, bevisen räcker inte till där, det är uppenbart en konspiration men vad som exakt hände har ingen klarat bevisa fullt idag, e rätt nyfiken på banden som vägrar att släppa. lol

Och det andra planet som största, där fanns inga döda kroppar eller blod inget alls, och dom påstog dom hitta en röd BANDANA från en av kaparna där! Haha!, så patetiskt

Jag ville bara veta vart du stod. Tack nu vet jag. Vi får nog disskutera det senare när vi tagit oss igenom WTC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in