Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Skeptiker brukar bara tycka att jänkarna borde vara kompetenta om fallet skulle vara en konspiration, medan de omvänt tycker att jänkarna är inkompetenta eftersom det inte var en konspiration i deras ögon. Bl a det där om att nonchalera alla varningar som kom.
Foliehattarna i sin tur brukar tycka att jänkarna är kompetenta oavsett fallet, även om det lämnas utrymme för blundrar beroende på den mänskliga faktorn och storleken på operationen.
Märkligt det där hur skeptikerna kan vara så inkonsekventa i sin jänkarsyn

Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Jag hoppar in i off topic gänget jag också.
Grattis Erik.
Tänk på Targenor att många av brotten och konspirationerna i världshistorien har varit högst "otänkbara".

Alltså , det är ren idioti många gånger som folk tror på.
Och det har jag tagit upp flera gånger.
Xcore det är ju väldigt tänkbart att USA försöker skylla detta på araber för att sen inte se till så araberna var med. det borde ju varit de första USA borde fixat sen spelar de ingen roll hur "otänkbart" det kan vara, det är väldigt nonchalant och fäller deras historia på en gång.
Däremot vad gäller förhandsinformationen, så behöver inte det heller vara en konspiration, låt oss säga att vi får höra rykten om att något ska hända i sverige, något vi avfärdar som nonsens , är vi då med i en konspiration?
men å andra sidan kan dom säkert ha förhöjt styrkan av händelserna , vad vet jag, har dock inte sett något som pekar på det