Citat:
Ursprungligen postat av KimTramsJung
Nope uppenbarligen gjorde du inte det. Därför skrev jag också att jag tog summan ur luften. Jag förtydligade.
Inga problem för mig. Huvudsaken är att vi förstår varandra.
Citat:
Oj. Skall du sluta med hypoteser och börja med fakta? Det var du som tyckte det var mystiskt att de preciiiis innan 9/10 uttalade sig om bryåkratin i Pentagon. Och då frågade jag dig hur långt i förväg de skulle uttalat sig för att det inte skulle varit mystiskt i dina ögon. Men ducka du för att besvara frågan. Svaret är att du vill att det skall vara mystiskt.
En del av det mystiska är att ansvariga fortfarande inte vill beblanda sig med de försvunna pengarna. Om de vill bibehålla mystiken kan de fortsätta som de gjort hittills, strunta i att förklara sig. Förutom det vet jag vid det här laget hur mycket du gillar alla möjliga och omöjliga "what if"-scenarier du bara kan komma på. Jag hoppas att du inte tar illa upp när jag väljer att ignorera dessa.
Citat:
Uppenbarligen var det ju intressant nog att besvara ett inlägg av mig där jag ställde frågor till Heiwa?
Men för att besvara din fråga. Du tyckte det var mysssstiskt att man 9/10 pratar om kostnaderna för byråkratin i Pentagon och sedan kraschar ett plan in i Pentagon dagen efter. Att detta sedan dör ut i mediabruset är också myssssstiskt, enligt dig. Anser du att det är logiskt att USA dagen efter den strösta attacken på amerikansk mark någonsin, skall ställa sig upp och meddela att det visserligen behöver militärens fulla stöd nu. men samtidigt skall de jagas med blåslampa så att de inte försnillar några pengar.
Eftersom Heiwa aldrig svarade på din fråga samt att jag visste vad det rörde sig om, tog jag mig friheten att besvara den själv. Är det någonting som stör dig?
Mysssstiskt och myssssstiskt, jag vet inte...men däremot ytterligare en misssssssstänkt pusssselbit som vore kul att få se förklarad av de ansvariga. Någonting som alltså inte har hänt än.
Att det dog i mediebruset är inte alls mystiskt, snarare väldigt förutsägbart med tanke på 911-magnituden.
Nej, jag anser det inte vara ett dugg logiskt att USA efter 911 ska börja hårdspara pengar och skära ner på sitt försvar. Jag har väl inte ens varit i närheten av att påstå något sådant? När ska du sluta tramsa Kim?