Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Kanske just därför som de höll på att missa Pentagon, och fick göra en sväng för att komma tillbaka för att träffa Pentagon.
Pentagon kan ses från långt avstånd en klar dag, men givetvis inte lika bra som två torn som sticker up.
Ok, det är möjligt, bara spekulerar kring spontana tankar.
Citat:
Att Bin Laden inte är direkt efterlyst för 9/11 hos FBI är även det gammal skåpmat, som varit uppe i dessa trådar många gånger förut. Orsaken är antagligen att han ännu bara är starkt misstänkt för 9/11. Jag ser egentligen inget märkligt med det, mer än att FBI är ärliga då antagligen inget absolut bevis finns mot Bin Laden, även om det finns mycket starka indicier.
FBI är alltså ärliga men GWB, världens mäktigaste man ljuger ? Media och världens mäktigaste och inflytelserika politiker hjärntvättar folk att tro att Bin Laden ligger bakom detta ? Frågar du folk på stan om vem som ligger bakom 9/11 är jag övertygad om att de allra flesta skulle svara Bin Laden, men det finns inga bevis (?) men andra sidan är bevisen som inte finns tillräckligt starka bevis för att starta ett multimiljarddollar krig i mellanöstern ??
Citat:
Om du läser noga så är han efterlyst för ett flertal icke namngivna terrorhandlingar, där 9/11 mycket väl kan vara en av dem.
Vart ser du det ? Det som är nämt i rubriken angår mord utanför USAs gränser och längre ner kan man läsa om en ambassadsbombing där 200 människoliv gick åt.
Citat:
Så, ska vi nu tvingas brottas med alla gammal skåpmat ännu en gång, bara för att du ännu en gång drar upp allt vi edan gått igenom många gånger redan? Eller tror du att du kan presentera nåt nytt, som inte redan behandlats 30 gånger i tråden.....?
Dr Tinnitus
Ledsen om någon tagit upp det jag säger tidigare. Jag vill bara delge mina tankar. Jag har inte tänkt att läsa igenom båda trådarna innan jag postar för att se om någon varit inne på det jag tänker säga innan, det är ju ett heltids jobb...