Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
SLOB. Om du går in och läser i fema rapporten som du vägrar att göra så slipper du ge mig samma fråga över och över igen. den e 5 sidor lång
Dom hitta
"liquid eutectic mixture containing primarily iron, oxygen, and sulfur"
Känne tecken av Thermite och bomber
Dom hitta att stålet hade smält i höga temperaturer
Smält stål, Höga temperaturer, ämnen som är kännetecken för thermite, hmm.
The results of the examination are striking. They reveal a phenomenon never before observed in building fires: eutectic reactions, which caused "intergranular melting capable of turning a solid steel girder into Swiss cheese." The New York Times described this as "perhaps the deepest mystery uncovered in the investigation."
New york times har fel, det är inte mystiskt
Hur ett tiosekundersras skulle ha underlättats av dessa?. Var det värkligen en seriös fråga från dig?
Det kan inte vara för samma anledning jag redan sa ett inlägg bak?. 5000c SMÄLTER sönder stålet TOTALT. Gör det inte?, och jag tror nog explosionerna från Chape charges o bomberna underlättar det lite osså, tror inte du det?

Texten i fetstil är inte skriven av FEMA, sluta med falskciteringarna nu.
Texten kommer från denna sida som du gav mig efter att jag påpekat dina felaktiga slutsatser om FEMAs undersökning:
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/metallurgy/index.html
FEMAs undersökning handlar fortfarande om korrodering av stål i temperaturer upp till 1000°C, inte smältning av stål i 5000°C.