2007-04-14, 20:45
Bannlyst
Försöksdjur, man ser det tydligt, såg en bättre bild på det innan där dom gemförde med ett annat flyg, det är bara militär flyg som har det. Du vet inte mycket utöver screw filmer så får gräva fram allt hela tiden, får se om jag orkar.

kolla här med
http://www.prisonplanet.com/articles/april2004/042004podmissile.htm

tror det kan ligga mycket till det. Men det kan du ju prata om hela dagen och neka att byggnaden inte hade kunat kollapsat visst?. om det gör så att du sover bättre så okej
Citera
2007-04-14, 20:50
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Försöksdjur, man ser det tydligt, såg en bättre bild på det innan där dom gemförde med ett annat flyg, det är bara militär flyg som har det. Du vet inte mycket utöver screw filmer så får gräva fram allt hela tiden, får se om jag orkar.

kolla här med
http://www.prisonplanet.com/articles/april2004/042004podmissile.htm

tror det kan ligga mycket till det. Men det kan du ju prata om hela dagen och neka att byggnaden inte hade kunat kollapsat visst?. om det gör så att du sover bättre så okej

Visst otroligt att det blinkar till lite precis då planet träffar WTC. Missil? Knappast.

Thermite? Vart skulle den ha placerats?
Citera
2007-04-14, 20:51
Moderator
Citat:
SLOB. Om du går in och läser i fema rapporten som du vägrar att göra så slipper du ge mig samma fråga över och över igen. den e 5 sidor lång

Dom hitta
"liquid eutectic mixture containing primarily iron, oxygen, and sulfur"

Känne tecken av Thermite och bomber

Dom hitta att stålet hade smält i höga temperaturer

Smält stål, Höga temperaturer, ämnen som är kännetecken för thermite, hmm.

The results of the examination are striking. They reveal a phenomenon never before observed in building fires: eutectic reactions, which caused "intergranular melting capable of turning a solid steel girder into Swiss cheese." The New York Times described this as "perhaps the deepest mystery uncovered in the investigation."
New york times har fel, det är inte mystiskt

Hur ett tiosekundersras skulle ha underlättats av dessa?. Var det värkligen en seriös fråga från dig?

Det kan inte vara för samma anledning jag redan sa ett inlägg bak?. 5000c SMÄLTER sönder stålet TOTALT. Gör det inte?, och jag tror nog explosionerna från Chape charges o bomberna underlättar det lite osså, tror inte du det?
Texten i fetstil är inte skriven av FEMA, sluta med falskciteringarna nu.
Texten kommer från denna sida som du gav mig efter att jag påpekat dina felaktiga slutsatser om FEMAs undersökning:
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/metallurgy/index.html

FEMAs undersökning handlar fortfarande om korrodering av stål i temperaturer upp till 1000°C, inte smältning av stål i 5000°C.
Citera
2007-04-14, 20:52
Bannlyst
gason, svara inte på mina inlägg. varför svarar du? förstår inte, förklara.

LÄS rapporten eller skit i det. ALLT E CITERAT och det är ingen självtolkning det är vad dom kom fram till, men det inlägg hjälpte mycket, Så de va alltså en självtolkning?, Aha, um, asså, liksom, ja läste inte rapporten själv,um,liksom,menna du det e va du tror själv?, umm fattar inte, där va ett flygplan som flög in, ummm då borde den rassa på under 10 sekunder, ummm jag älskar mtv

jag kanske stavar dåligt ibland men ni pratar som om ni va 14 år gammla, samma frågor hela tiden, hur många gånger vill ni ha svar?.

9-11 var ett jobb från insidan, tror man nåt annat är man en *****
Citera
2007-04-14, 20:53
Bannlyst
Gason,Texten i fetstil är inte skriven av FEMA.

VAR SA JAG ATT DEN TEXTEN VAR SKRIVEN AV FEMA?.

du e 12 år va????

Sista inlägget jag svara på från dig.
Citera
2007-04-14, 20:54
Bannlyst
det finns många här i världen som är satanister utan förstå det själva.
Citera
2007-04-14, 20:55
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
det finns många här i världen som är satanister utan förstå det själva.

Du är ute på svag is nu. Varför skulle vi som tror på att terrorister utförde dåden dyrka satan eller som tidigare du påståt, Hitler?
Citera
2007-04-14, 21:02
Bannlyst
Jag undrar hur en byggnad som world trade som inte når 600C och golvet inte rasar, kan helt plötsligt bara rasa?, vad är det som lyckas få hela byggnaden att rassa på 10 sekunder genom luften rakt ner inget tar emot, vad är det?, va det lampan i taket på högsta våningen som trilla till marken och gjorde så allt kollapsa?. Det är teorier i er nivå. Och inte för att högre temperaturer som 1800C hade kunat få den att rasa i den farten heller "inte vetenskap"

Men jag tror på lamp teorin att lampan trilla ner på marken och kraften blev så stor så allt bara rasa.
Citera
2007-04-14, 21:06
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Jag undrar hur en byggnad som world trade som inte når 600C och golvet inte rasar, kan helt plötsligt bara rasa?, vad är det som lyckas få hela byggnaden att rassa på 10 sekunder genom luften rakt ner inget tar emot, vad är det?, va det lampan i taket på högsta våningen som trilla till marken och gjorde så allt kollapsa?. Det är teorier i er nivå. Och inte för att högre temperaturer som 1800C hade kunat få den att rasa i den farten heller "inte vetenskap"

Men jag tror på lamp teorin att lampan trilla ner på marken och kraften blev så stor så allt bara rasa.

Tänk att det ska vara så svårt att inte svara på en fråga.

Vart skulle man ha placerat thermites?
Citera
2007-04-14, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Tänk att det ska vara så svårt att inte svara på en fråga.

Vart skulle man ha placerat thermites?

I byggnaden. Hahahahahahaha
Citera
2007-04-14, 21:17
Bannlyst
ta inte illa upp för jag skratta. men det va en rolig fråga. och nästa fråga kommer vara hur placera dom thermite då, eller?. Med tanke på att globalisterna va i makten långt innan world trade byggdes kunde dom placerat det när den byggdes. och tänk om din lilla film Screw 911 mysteris ljuger som dom gjort med allt annat och dom hade ett strömavbrott?. Nä det måste varit helt omöjligt under alla dom åren world trade stog där. Mennar där är så mycket folk på nätterna som jobbar där visst?, eller sover folk på natten?.
Citera
2007-04-14, 21:24
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
I byggnaden. Hahahahahahaha

Du förstod inte frågan. Efter som kärnan stod kvar efter kollapsen så användes inte thermite där.

Satt man dom på ytterväggarna skulle man ha sett det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in