2007-04-14, 21:33
Bannlyst
World trade var en av dom bästa byggda byggnaderna i världen. Så om en bit av den stog kvar så betyder det att Thermite och bomber inte användes, för att det inte klara och förstöra det men allt annat?

Kan du backa upp det med vetenskap. Inga andra forskare har motbevisat thermite "teorin" med att en bit av kärnan stog kvar.
Citera
2007-04-14, 21:36
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
World trade var en av dom bästa byggda byggnaderna i världen. Så om en bit av den stog kvar så betyder det att Thermite och bomber inte användes, för att det inte klara och förstöra det men allt annat?

Tänk att det är som att prata med en vägg.

Du påstår att thermite användes i byggnaden. Jag undrar hur är det möjligt? När kärnan står kvar och vi ser ingenting utan på byggaden.
Citera
2007-04-14, 21:43
Moderator
Citat:
gason, svara inte på mina inlägg. varför svarar du? förstår inte, förklara.

LÄS rapporten eller skit i det. ALLT E CITERAT och det är ingen självtolkning det är vad dom kom fram till, men det inlägg hjälpte mycket, Så de va alltså en självtolkning?, Aha, um, asså, liksom, ja läste inte rapporten själv,um,liksom,menna du det e va du tror själv?, umm fattar inte, där va ett flygplan som flög in, ummm då borde den rassa på under 10 sekunder, ummm jag älskar mtv

jag kanske stavar dåligt ibland men ni pratar som om ni va 14 år gammla, samma frågor hela tiden, hur många gånger vill ni ha svar?.

9-11 var ett jobb från insidan, tror man nåt annat är man en *****
Jag struntar i hur du stavar, det är irrelevant.
Hur jag ska förklara varför jag svarar på dina inlägg utan att skriva ett svar? Ledsen men jag är tvungen att svara för att göra det. Jag svarar därför att jag vill veta varför du skriver så mycket som inte stämmer. Det är ett forum, själva grundidén är att folk svarar på varandras inlägg.

Ja, jag har naturligtvis läst rapporten jag också. Det är just därför jag vill påpeka att att jag tycker du har fel angående den. FEMA nämner inget om att de hittat spår av Thermite i undersökningen. De nämner inte heller smält stål. Det är din tolkning, eller möjligen någon annans tolkning som du "lånat".

Citat:
Gason,Texten i fetstil är inte skriven av FEMA.

VAR SA JAG ATT DEN TEXTEN VAR SKRIVEN AV FEMA?.

du e 12 år va????

Sista inlägget jag svara på från dig.
Tja, det enda du hänvisade till i inlägget var FEMAs undersökning. Du började med att citera text ur FEMAs rapport, skrev några egna kommentarer och fortsatte citera text utan att byta hänvisning. Lätt att tro att även det citatet skulle kommit från FEMA.

Jag ber om ursäkt för det missförståndet.
Citera
2007-04-14, 22:10
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
KIM. om du går bak en sida ser du jag svara på det med ljuset. mitt minne svek mig inte ändå, hade rätt som jag sa att jag läst det va bomber, och det stämmer in bättre än vad skräp gör, med tanke på att det är bevisat där va bomber så är det inte så konstigt, saken som sitter under flygplanet är inget vanliga plan brukar ha heller.
Är dina neuroner helt fekopplade?
Följande frågor har jag ställt dig:

1. Tiden på strömavbrottet.

2. Hur lång tid krävs för att aptera alla bomberna i kåken. Nej du får inte byta till missilteorin. Du påstod att det var bomber. Hur gick det till att aptera alltihop.

3. Hur bygger man in små ljusfläckar i en bomb? Är det kemikalier?

Det går bra att svara på de frågorna nu. Tack.

Citat:
ta inte illa upp för jag skratta. men det va en rolig fråga. och nästa fråga kommer vara hur placera dom thermite då, eller?. Med tanke på att globalisterna va i makten långt innan world trade byggdes kunde dom placerat det när den byggdes.
Ja du har fått frågan förut av mig. Om du läser alla bokstäverna i min - och flera andras frågor- i följd så bildar de en mening:
Vaddå nästa fråga? Jag har frågat dig detta minst fem gånger. Hur placerade de thermite? Varför väntade "de" 32 år med att spränga alltihop?

Svara på de frågorna eller erkänn att du gillar smaken av mitt ollon!
Citera
2007-04-14, 22:11
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
ta inte illa upp för jag skratta. men det va en rolig fråga. och nästa fråga kommer vara hur placera dom thermite då, eller?. Med tanke på att globalisterna va i makten långt innan world trade byggdes kunde dom placerat det när den byggdes. och tänk om din lilla film Screw 911 mysteris ljuger som dom gjort med allt annat och dom hade ett strömavbrott?. Nä det måste varit helt omöjligt under alla dom åren world trade stog där. Mennar där är så mycket folk på nätterna som jobbar där visst?, eller sover folk på natten?.

Om NWO placerade bomber och thermite när tornen byggdes, hur passar då bomben 1993 in?

http://en.wikipedia.org/wiki/1993_WTC_Bombing

/S
Citera
2007-04-14, 23:46
Bannlyst
Försöksdjur. Som jag sa vad har det med saken att göra att kärnan står kvar?. kan du backa upp det med vetenskap att den inte hade gjort det om thermite och bomber användes?. Svar nej och ingen annan heller.

Gason, Inget jag har sagt om nist eller fema är fel. Det är bara att läsa vad dom skriver i sin rapport, väldigt lätt. Jag tar det du skriver som att du mennar 9-11 var ett jobb från insidan, för du är väldigt ignorant och stället samma frågor om och om igen, alla i detta forumet är "truthers" omedvetet.

Då tar jag och skriver vad Fema hitta en gång till!

"liquid eutectic mixture containing primarily iron, oxygen, and sulfur" Var kommer det ifrån, jet fuel????

Och NEW YORK TIMES skrev så här om det "perhaps the deepest mystery uncovered in the investigation."

Och Faktan är som dom här sa: The results of the examination are striking. They reveal a phenomenon never before observed in building fires: eutectic reactions, which caused "intergranular melting capable of turning a solid steel girder into Swiss cheese." Det är faktan.

Vad är det du inte har förståt med fema? dom hitta tecken på thermite!. Att dom inte använder ordet thermite i rapporten betyder inte det inte är thermite, dom hitta ett ämne i stålet som inte kan vara där om inte en typ av thermite har använts. förstår du nu? eller du e så hårt insatt på att det inte är ett jobb från insidan så du inte ser nist/femas egna fakta?.

KIM. läs istället vad jag redan svarat om ljusen. och vill du prata om det hela dagen?, när du inte kan ta fram några källor och motbevis till NIST/FEMA och annat går du till små saker som redan är förklarade och ställer frågor om dom en gång till, jag tror vad du är ute efter är att förvira folk som läser i tråden, av nån anledning .... och ja bomber kan ge ifrån sig ljus!, med tanke på att det va bomber som tog ner byggnaden och att planet hade något under som inte skulle varit där och ljuset va där och Chefen av brandkåren sa där va bomber PÅ planet och i byggnaden så känns det som den teorin stämmer rätt hårt. ska vi prata mer om det och strunta i bevisen att byggnaden inte hade kunat kollapsa?, du är rätt seg

Och jag har inte bytat till nån missilteori har hela tiden sagt det var thermite och bomber I byggnaden.

Tiden på strömavbrottet skulle varit på en vecka ungefär om jag kommer ihåg det rätt.

Det krävs nån månad att göra det, lite mindre om man gör det bra och placerar det snabbt.

Kan du ge mig ett svar istället varför dom inte skulle kuna placera det eller vänta?. Och alla dom åren sen den va byggd påstår du det hade varit omöjligt att sätta upp bomber där? e där folk hela tiden 24/7 eller sover folk ibland oxå?. Det är en väldigt oseriös fråga om dom hade kunat göra det eller inte. det är självklart dom hade dom e regeringen.

Gobalisterna som du inte känner till som har makten kan ha planerat det långt innan, det är allt dom gör planerar saker så deras planer kan gå igenom. Men du har inte läst nån historia så det e därför du sitter och försöker backa upp den officiella historien för du har inget begrepp om värkligheten eller vem som styr den eller vem americas politiska ledare har sponsrat?. testa att läsa historia vet jag usa har dödat fler oskyldiga än på 9-11 med hjälp av att sponsra terrorism.

precis 11 år innan 9-11 på datumet september 11 höll en person detta talet

George Herbert Walker Bush September 11, 1990: "Out of these troubled times, our? objective? a new world order? can emerge? Today, that new world is struggling to be born, a world quite different from the one we have known."

Det betyder något för dom, för globalisterna är djupt sjuka människor, Läs historia!
Citera
2007-04-14, 23:50
Bannlyst
SLOB. Det var FBI "NWO" som låg bakom 1993 bombningen. Killen som la ut bomben fick den av FBI, igen sponsrad terrorism
Citera
2007-04-14, 23:57
Bannlyst
och dom hade självklart förvarningar som med 9-11 för det va dom som planera det. http://whatreallyhappened.com/IMAGES/wtc_bombing3.wmv
Citera
2007-04-15, 00:09
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Försöksdjur. Som jag sa vad har det med saken att göra att kärnan står kvar?. kan du backa upp det med vetenskap att den inte hade gjort det om thermite och bomber användes?. Svar nej och ingen annan heller.

Ja i vanliga fall så brukar man riva byggnader därifrån. Använde man thermite där så borde väll den rasa ihop också?

Kärnan står kvar, man använde alltså inte thermite där. Vart användes den isåfall?
Citera
2007-04-15, 00:19
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Majava. Du kanske inte har förstått det än men http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_apc.pdf handlar om STÅL

Antar du inte läst den rapporten jag länka till precis som jag länkat 100 gånger. Borde ta och göra det, den är en par sidor lång bara.

Och jag väntar på en källa som motbevisar det nist säger. ni har inte get en sådan källa nej. vet du nog själv?

Om det e nån här som vet vad majava sitter och trycker på och inte vissar för världen så skulle jag vilja se den utredningen och källan idag tack

Okej, det var ett bemötande av ETT av inläggen jag skrev. Bemöt resten av det jag skrev också. Du har itne en källa som motbevisar allt NIST säger. Du har en källa som PÅSTÅR sig motbevisa allt NIST säger. Det är en väldigt stor skillnad. Sluta häv ur dig länkar och säg var jag har fel: http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=555
Citera
2007-04-15, 00:23
Bannlyst
Hur stor är den delen som är kvar. tycker du world trade center va en liten byggnad?. vilken fråga du ställer, att jag äns svarar.

Ingen vetenskap som backar upp det du säger och min fråga är var tog resten av world trade som var en av dom största byggnaderna i hela världen vägen?.

Ska du neka bevisen jag redan presenterat och ta den frågan 20 gånger till?

Vill du värkligen inte se sanningen så hårt?.

Tro inte på allt du ser på internet varken av alex jones eller nån annan, kolla upp allt för dig själv som nist raporten osv och se faktan för dig själv.
Citera
2007-04-15, 00:25
Medlem
Majavas avatar
Citat:
ta inte illa upp för jag skratta. men det va en rolig fråga. och nästa fråga kommer vara hur placera dom thermite då, eller?. Med tanke på att globalisterna va i makten långt innan world trade byggdes kunde dom placerat det när den byggdes. och tänk om din lilla film Screw 911 mysteris ljuger som dom gjort med allt annat och dom hade ett strömavbrott?. Nä det måste varit helt omöjligt under alla dom åren world trade stog där. Mennar där är så mycket folk på nätterna som jobbar där visst?, eller sover folk på natten?.

Okej, nu vet vi alltså att globalisterna placerade termite i WTC redan när byggnaderna byggdes, utifall att de skulle behöva sprängas senare. Sådant vet man ju inte. Några andra byggnader du misstänker är fyllda med termite? Stockholms stadshus? Globen? Eiffeltornet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in