Försöksdjur. Som jag sa vad har det med saken att göra att kärnan står kvar?. kan du backa upp det med vetenskap att den inte hade gjort det om thermite och bomber användes?. Svar nej och ingen annan heller.
Gason, Inget jag har sagt om nist eller fema är fel. Det är bara att läsa vad dom skriver i sin rapport, väldigt lätt. Jag tar det du skriver som att du mennar 9-11 var ett jobb från insidan, för du är väldigt ignorant och stället samma frågor om och om igen, alla i detta forumet är "truthers" omedvetet.
Då tar jag och skriver vad Fema hitta en gång till!
"liquid eutectic mixture containing primarily iron, oxygen, and sulfur" Var kommer det ifrån, jet fuel????
Och NEW YORK TIMES skrev så här om det "perhaps the deepest mystery uncovered in the investigation."
Och Faktan är som dom här sa: The results of the examination are striking. They reveal a phenomenon never before observed in building fires: eutectic reactions, which caused "intergranular melting capable of turning a solid steel girder into Swiss cheese." Det är faktan.
Vad är det du inte har förståt med fema? dom hitta tecken på thermite!. Att dom inte använder ordet thermite i rapporten betyder inte det inte är thermite, dom hitta ett ämne i stålet som inte kan vara där om inte en typ av thermite har använts. förstår du nu? eller du e så hårt insatt på att det inte är ett jobb från insidan så du inte ser nist/femas egna fakta?.
KIM. läs istället vad jag redan svarat om ljusen. och vill du prata om det hela dagen?, när du inte kan ta fram några källor och motbevis till NIST/FEMA och annat går du till små saker som redan är förklarade och ställer frågor om dom en gång till, jag tror vad du är ute efter är att förvira folk som läser i tråden, av nån anledning .... och ja bomber kan ge ifrån sig ljus!, med tanke på att det va bomber som tog ner byggnaden och att planet hade något under som inte skulle varit där och ljuset va där och Chefen av brandkåren sa där va bomber PÅ planet och i byggnaden så känns det som den teorin stämmer rätt hårt. ska vi prata mer om det och strunta i bevisen att byggnaden inte hade kunat kollapsa?, du är rätt seg
Och jag har inte bytat till nån missilteori har hela tiden sagt det var thermite och bomber I byggnaden.
Tiden på strömavbrottet skulle varit på en vecka ungefär om jag kommer ihåg det rätt.
Det krävs nån månad att göra det, lite mindre om man gör det bra och placerar det snabbt.
Kan du ge mig ett svar istället varför dom inte skulle kuna placera det eller vänta?. Och alla dom åren sen den va byggd påstår du det hade varit omöjligt att sätta upp bomber där? e där folk hela tiden 24/7 eller sover folk ibland oxå?. Det är en väldigt oseriös fråga om dom hade kunat göra det eller inte. det är självklart dom hade dom e regeringen.
Gobalisterna som du inte känner till som har makten kan ha planerat det långt innan, det är allt dom gör planerar saker så deras planer kan gå igenom. Men du har inte läst nån historia så det e därför du sitter och försöker backa upp den officiella historien för du har inget begrepp om värkligheten eller vem som styr den eller vem americas politiska ledare har sponsrat?. testa att läsa historia vet jag

usa har dödat fler oskyldiga än på 9-11 med hjälp av att sponsra terrorism.
precis 11 år innan 9-11 på datumet september 11 höll en person detta talet
George Herbert Walker Bush September 11, 1990: "Out of these troubled times, our? objective? a new world order? can emerge? Today, that new world is struggling to be born, a world quite different from the one we have known."
Det betyder något för dom, för globalisterna är djupt sjuka människor, Läs historia!