2007-04-13, 21:45
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swepol
haha bara skojja. men ni borde kolla upp er fakta bättre grabbar. sen svara han seriöst

Tänker du bidra med nått eller?
Citera
2007-04-13, 22:05
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
haha bara skojja. men ni borde kolla upp er fakta bättre grabbar. sen svara han seriöst
Inte visste jag att troll har husdjur?
Citera
2007-04-13, 22:30
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Här finns samtal från AA11:

http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/prosecution/flights/P200018.html

77:

http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/prosecution/flights/P200054.html

93:

http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/prosecution/flights/P200055.html

Det verkar som om länkarna inte fungerar SLOB
Citera
2007-04-13, 22:41
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Det verkar som om länkarna inte fungerar SLOB

Märkligt, de funkade tidigare idag, och de dyker upp i Google, men går inte att klicka på där heller. Jag undrar om de kanske sysslar med något på sajten. Ska leta runt.

EDIT hela den delen av sajten verkar vara nere, även index sidan.

http://www.google.com/search?hl=en&q=moussaoui+exhibits&near=&btnG=Eazy+ Search

Betty Ongs samtal finns tydligen här:

http://www.thememoryhole.org/911/911-ong-tape.htm

/S
Citera
2007-04-13, 22:42
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Märkligt, de funkade tidigare idag, och de dyker upp i Google, men går inte att klicka på där heller. Jag undrar om de kanske sysslar med något på sajten. Ska leta runt.

/S

Okej låter mysko. Tack för att du har tid och orkar
Citera
2007-04-13, 22:53
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Okej låter mysko. Tack för att du har tid och orkar

Jag la in en ny länk till Betty Ongs samtal. Det är rätt jobbigt att lyssna på, vad jag förstår varade det tills det avbröts av kraschen.

/S
Citera
2007-04-13, 22:57
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Jag la in en ny länk till Betty Ongs samtal. Det är rätt jobbigt att lyssna på, vad jag förstår varade det tills det avbröts av kraschen.

/S

Då får jag avakta lite med den sida.

Ska lyssna på samtalet nu, tack igen! Kevin Cosgrove's samtal är ganska otäckt.
Citera
2007-04-13, 23:07
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Haha, jag säger det kan vara nåt usa har, dom har rigtig avancerade saker dom inte berättar om. jag påstår inte det är nåt alls, blev förvånad när jag såg det va den videon bilden va tagen ifrån, för jag har sett den videon innan och trot den va fake. men du har inga bevis som säger det är skräp, men det får man göra upp vad man personligen tycker det ser ut som.

Är fortfarande nyfiken vad ni har att säga om att bush ljög om drillarna att dom inte kunde tänka sig nåt sånt hända, när dom hade drillar samma dag och år innan på just det, och om ni tycker det är en slump det hände både då och på londonbombningarna?. Ska ut och kröka nu bye
Lär dig att använda versaler, va?

Och de där avancerade grejerna i hemliga garderoben tror jag så mycket jag vill på. Om du har minsta erfarenhet av hur affärslivet eller militären fungerar så är mycket av arbetet otacksamt gnet med att säkra små övertag. Om det skulle finnas något nytt material som skulle ge krigsmakten bättre säng- och underkläder, och endast bättre säng- och underkläder så skulle de använda sig av det utan att tveka.
Citera
2007-04-14, 01:09
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Majava. Som jag sa innan så är jag inte intresserad av att prata om saker som "kunde" varit så, håller mig till vad som är bevisat, och nist hitta inga höga temperaturer som sagt. säger inte att det är omöjligt att det kan ha blivit varmare under den tiden det bran i saker där, men som sagt vi har inget bevisat kring det, och stålet MÅSTE komma i höga temperaturer som sagt för att byggnaden ska kuna börja kollapsa.

Erik, dom visa det på två ställen i det klippet väll?. Och det e inte konstigt kan ha varit sämre placerat bara, och det finns fler anledningar till varför dom tror det e thermite utöver det.

Vadå kunde ha varit? Vad pratar du om? Jag vill bara veta
1) varför du säger att nist inte hittade några höga temperaturer när de själva säger att de hittade 3 prover har uppnått för högre temperaturer (det är de temperaturer balkarna uppnått, inte eldens temperatur!)
2) varför svart rök är ett tecken på små bränder. När jag tänder en tändsticka så kommer det ingen svart rök från den. Är den branden inte tillräckligt liten?
3) Vad var det som brann inne i WTC 1 och 2 och varför borde det inte alstra svart rök?
Citera
2007-04-14, 01:15
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Är fortfarande nyfiken vad ni har att säga om att bush ljög om drillarna att dom inte kunde tänka sig nåt sånt hända, när dom hade drillar samma dag och år innan på just det, och om ni tycker det är en slump det hände både då och på londonbombningarna?. Ska ut och kröka nu bye

Ber om ursäkt för min okunskap, men jag har väldigt svårt att förstå slarvig svengelska. Vad är drillar för något? De enda drillar jag känner till är sådana man kan skapa när man spelar fiol.
Citera
2007-04-14, 13:23
Medlem
swepols avatar
Det var inte jag som postade det andra meddelandet. Det var malmoesoldier som var hemma hos mig. Jag känner han på riktigt. Han har hoppat av IV 2 gånger. Vill ni ta en sådan människa på allvar?
Citera
2007-04-14, 13:41
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Den där malmoesoldier verkar lite speciell
jag känner igen typen,, sådan galning som hoppar av skolan tränar lite på en säck och tror han kan kompensera sin idioti med att läsa lite om något som ingen annan vet,, även om han måste ignorera motstridiga fakta.
malmoesoldier,,,, jag lider med dig eftersom du är efterbliven och hoppas allt löser sig för dig

Citat:
Den där malmoesoldier verkar lite speciell
jag känner igen typen,, sådan galning som hoppar av skolan tränar lite på en säck och tror han kan kompensera sin idioti med att läsa lite om något som ingen annan vet,, även om han måste ignorera motstridiga fakta.
malmoesoldier,,,, jag lider med dig eftersom du är efterbliven och hoppas allt löser sig för dig

Ganska elakt att kalla en kompis för efterbliven...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in