Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Majava. Som jag sa innan så är jag inte intresserad av att prata om saker som "kunde" varit så, håller mig till vad som är bevisat, och nist hitta inga höga temperaturer som sagt. säger inte att det är omöjligt att det kan ha blivit varmare under den tiden det bran i saker där, men som sagt vi har inget bevisat kring det, och stålet MÅSTE komma i höga temperaturer som sagt för att byggnaden ska kuna börja kollapsa.
Erik, dom visa det på två ställen i det klippet väll?. Och det e inte konstigt kan ha varit sämre placerat bara, och det finns fler anledningar till varför dom tror det e thermite utöver det.
Vadå kunde ha varit? Vad pratar du om? Jag vill bara veta
1) varför du säger att nist inte hittade några höga temperaturer när de själva säger att de hittade 3 prover har uppnått för högre temperaturer (det är de temperaturer balkarna uppnått, inte eldens temperatur!)
2) varför svart rök är ett tecken på små bränder. När jag tänder en tändsticka så kommer det ingen svart rök från den. Är den branden inte tillräckligt liten?
3) Vad var det som brann inne i WTC 1 och 2 och varför borde det inte alstra svart rök?